Wendy schreef:Schimmelig schreef:Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten!![]()
Dat bestaat al, het heet ITP.
Ik dacht dat dat alleen voor paarden aan een lijntje was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Schimmelig schreef:Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten!![]()
Born2BCrazy schreef:Vind het een beetje jammer dat we zo off topic gaan..
Imo doet het er niet toe hoeveel reacties iemand krijgt, of hoeveel pagina's..
Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.
Of zie ik dat nu zo verkeerd?![]()
En toch niet om het vragen om een veer..?
Katja schreef:Ik zie nergens een stooktopic maar gewoon een vraag die gesteld wordt en waar veel mensen netjes mee om weten te gaan.
Schimmelig schreef:Wendy schreef:
Ik dacht dat dat alleen voor paarden aan een lijntje was
Citaat:Voor alle grappige, leuke en sfeervolle foto's van je paard
Wendy schreef:Schimmelig schreef:
Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten!![]()
Citaat:Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.
Cyntje schreef:Neen want als je recht op je paard kan zitten wordt het HAW
Maar als mensen hier een regel willen voor de hoeveelheid topics waarom kan er dan ook niks aan de kwaliteit gedaan worden,.... ( tja is moeilijk een lijn in te trekken, maar op UK en CB kan dit ook! )
Ginny heeft duidelijke foto's waaróp je ook commentaar kan geven, maar foto's waarop ik de handen, benen en allerlei sloffen/teugels etc niet kan zien, daar neem ik nog niet eens de moeite voor om naar te kijken of eventueel te reageren.
GinnyBanshee schreef:misschien een HAW voor BL en eentje voor MZ ? dan kan ik eentje plaatsen van mijn andere paarden onder een forum, en van Banshee onder die andere
Wendy schreef:GinnyBanshee schreef:misschien een HAW voor BL en eentje voor MZ ? dan kan ik eentje plaatsen van mijn andere paarden onder een forum, en van Banshee onder die andere
Want als je M rijdt ben je ineens zoveel beter ofzo![]()
Ik vind het voorstel hier uit het topic toch echt veel beter...
Pradaatje schreef:Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super
Schimmelig schreef:Het gaat er in dit geval niet om of iemand zich aangesproken kan voelen maar of die persoon aangevallen wordt.Katja schreef:Ik zie nergens een stooktopic maar gewoon een vraag die gesteld wordt en waar veel mensen netjes mee om weten te gaan.
Van moderators verwacht ik wel wat meer perspectief, of in dit geval mensenkennis... No offence hoor Katja, maar als ik het heb over een moderator met een erg champignonige avatar voel jij je vast niet aangesproken en kan men het als algemeen commentaar beschouwen?
ThisIsMe schreef:Sorry Schimmelig, maar nu praat je gewoon echt poep! Ik ben absoluut niet jaloers, sterker nog, ik vind er geen hol aan aan de paarden van Ginny, maar zij aan die van mij misschien ook niet, prima, ieder het zijne. Om nu gelijk iedere kritische opmerking af te doen als afgunst zegt naar mijn idee meer over hoe jij in het leven staat dan over de mensen die hier reageren. Dat jij fan van haar bent prima, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat moet zijn en dat wil ook niet zeggen dat degenen die dat niet zijn dan maar meteen jaloers zijn. Mensen vinden een overdaad aan topics schijnbaar gewoon storend, onafhankelijk van wie ze plaatst.
Laulau1986 schreef:Ik vind een topic per maand ook wel genoeg. En kijk als die 4-5 paginas per fjord nou nog vol stonden met rijtechnisch commentaar had ik er nog niet zoveel problemen mee, maar er staat alleen ach wat schattig en wat gaaf etc. Volgens mij is HAW daar niet voor bedoeld.
Schimmelig schreef:Pradaatje schreef:Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super
Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!
Silence schreef:Citaat:Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.
Kan ik me helemaal in vinden.
Kijk, Ginny plaatst ontzettend vaak een topic. Maar volgens mij meer om zichzelf te laten zien dan om rijtechnisch commentaar te krijgen.
Er zijn bokkers, die niet altijd goede plaatjes kunnen schieten om wat voor reden dan ook.
Moeilijk paard bijvoorbeeld. Deze hebben dan ook niet vaak een HAW topic.
Als ze dan wel een keer goede foto´s hebben, plaatsen ze die en zijn echt blij met het commentaar dat ze krijgen, omdat ze er echt wat mee kunnen.
Daar wordt dan ook minder gekeken en die persoon krijgt dus minder commentaar. Terwijl deze persoon er in mijn ogen zo veel meer aan heeft dan iemand die vaak topics opent, maar gewoon meer voor het showen.