Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:01

Wendy schreef:
Schimmelig schreef:
Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten! Haha! Haha!

Dat bestaat al, het heet ITP.

Ik dacht dat dat alleen voor paarden aan een lijntje was Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:02

Born2BCrazy schreef:
Vind het een beetje jammer dat we zo off topic gaan..
Imo doet het er niet toe hoeveel reacties iemand krijgt, of hoeveel pagina's..

Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.
Of zie ik dat nu zo verkeerd? Blond

En toch niet om het vragen om een veer..? Lips are sealed

idd Ja

Het aantal reacties doet er imo niet toe.
Het is er erg druk en iedereen moet gewoon een kans krijgen.

Misschien een ander idee, het niet omhoog kunnen schoppen, net als op ea?
Dan staat iedereen even lang op de 1e pagina (uiteraard met de regel 1 topic per week oid)

Lielle

het is een van de redenen dat ik nooit meer op HAW kom. Het niveau is bedroevend, de meerderheid wil alleen een dekje/hoofdstel weet ik veel wat showen, het niveau en met name de bereidheid om tips aan te nemen is om te huilen en je ziet er altijd dezelfden.

GinnyBanshee

misschien een HAW voor BL en eentje voor MZ ? dan kan ik eentje plaatsen van mijn andere paarden onder een forum, en van Banshee onder die andere Tong uitsteken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:04

Katja schreef:
Ik zie nergens een stooktopic maar gewoon een vraag die gesteld wordt en waar veel mensen netjes mee om weten te gaan.

Van moderators verwacht ik wel wat meer perspectief, of in dit geval mensenkennis... No offence hoor Katja, maar als ik het heb over een moderator met een erg champignonige avatar voel jij je vast niet aangesproken en kan men het als algemeen commentaar beschouwen?
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 29-01-08 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Born2BCrazy

Imo maakt het niveau weinig uit.
De bereidheid om tips aan te nemen en de kwaliteit van de foto's wel.

Achterom

Schimmelig schreef:
Wendy schreef:

Ik dacht dat dat alleen voor paarden aan een lijntje was Blond

Nee... foto's om je paard te showen passen volgens mij prima in de forumomschrijving...

Citaat:
Voor alle grappige, leuke en sfeervolle foto's van je paard

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:05

Wendy schreef:
Schimmelig schreef:

Ja beter! Een apart HAW voor mensen met kwaliteit foto's die rechtop kunnen zitten! Haha! Haha!

Neen want als je recht op je paard kan zitten wordt het HAW Huilen van het lachen

Maar als mensen hier een regel willen voor de hoeveelheid topics waarom kan er dan ook niks aan de kwaliteit gedaan worden,.... ( tja is moeilijk een lijn in te trekken, maar op UK en CB kan dit ook! )
Ginny heeft duidelijke foto's waaróp je ook commentaar kan geven, maar foto's waarop ik de handen, benen en allerlei sloffen/teugels etc niet kan zien, daar neem ik nog niet eens de moeite voor om naar te kijken of eventueel te reageren.

GinnyBanshee

wat zijn we toch weer aardig op bokt .. haha

Pradaatje

Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super Lachen

Silence

Citaat:
Het gaat er om dat anderen ingesneeuwd raken doordat HAW overspoeld wordt met meerdere topics (per week) van dezelfde bokker en het min of meer dezelfde foto's zijn.

Kan ik me helemaal in vinden.
Kijk, Ginny plaatst ontzettend vaak een topic. Maar volgens mij meer om zichzelf te laten zien dan om rijtechnisch commentaar te krijgen.
Er zijn bokkers, die niet altijd goede plaatjes kunnen schieten om wat voor reden dan ook.
Moeilijk paard bijvoorbeeld. Deze hebben dan ook niet vaak een HAW topic.
Als ze dan wel een keer goede foto´s hebben, plaatsen ze die en zijn echt blij met het commentaar dat ze krijgen, omdat ze er echt wat mee kunnen.
Daar wordt dan ook minder gekeken en die persoon krijgt dus minder commentaar. Terwijl deze persoon er in mijn ogen zo veel meer aan heeft dan iemand die vaak topics opent, maar gewoon meer voor het showen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:07

Cyntje schreef:
Neen want als je recht op je paard kan zitten wordt het HAW Huilen van het lachen

Maar als mensen hier een regel willen voor de hoeveelheid topics waarom kan er dan ook niks aan de kwaliteit gedaan worden,.... ( tja is moeilijk een lijn in te trekken, maar op UK en CB kan dit ook! )
Ginny heeft duidelijke foto's waaróp je ook commentaar kan geven, maar foto's waarop ik de handen, benen en allerlei sloffen/teugels etc niet kan zien, daar neem ik nog niet eens de moeite voor om naar te kijken of eventueel te reageren.

omdat we daar UK voor hebben? foto's waar je niets op kan zien hoeft van mij ook niet, maar ginny is niet de enige die kwaliteit foto's heeft..

oOoKellyoOo

Al waren het friezen , dan zou het niet meer intressant blijven.
Of Kwpners met super afstammelingen.
Of anders al was het Anky v. G die iedere keer verschillende topics opend dan werd het saai. Of te overreacties.
Als het bijv vandaag dressuur is morgen springen overmorgen koets, en de andere dag strant rit, dan was het wel intressant.

En nog iets ; Ik denk wel zeker dat jaloezie hier in dit topic geen rol speelt, of ik zit in het verkeerde topic afdeling penny

GinnyBanshee

moelijk paard????????? en banshee is niet moelijk ???/???

Achterom

GinnyBanshee schreef:
misschien een HAW voor BL en eentje voor MZ ? dan kan ik eentje plaatsen van mijn andere paarden onder een forum, en van Banshee onder die andere Tong uitsteken

Want als je M rijdt ben je ineens zoveel beter ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het voorstel hier uit het topic toch echt veel beter...

Laulau1986

Ik vind een topic per maand ook wel genoeg. En kijk als die 4-5 paginas per fjord nou nog vol stonden met rijtechnisch commentaar had ik er nog niet zoveel problemen mee, maar er staat alleen ach wat schattig en wat gaaf etc. Volgens mij is HAW daar niet voor bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:08

Wendy schreef:
GinnyBanshee schreef:

Want als je M rijdt ben je ineens zoveel beter ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het voorstel hier uit het topic toch echt veel beter...

zo vind ik het dus ook overkomen..

Schimmelig

Pradaatje schreef:
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super Lachen

Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence Tong uitsteken
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!

Katja

Schimmelig schreef:
Katja schreef:
Ik zie nergens een stooktopic maar gewoon een vraag die gesteld wordt en waar veel mensen netjes mee om weten te gaan.

Van moderators verwacht ik wel wat meer perspectief, of in dit geval mensenkennis... No offence hoor Katja, maar als ik het heb over een moderator met een erg champignonige avatar voel jij je vast niet aangesproken en kan men het als algemeen commentaar beschouwen?
Het gaat er in dit geval niet om of iemand zich aangesproken kan voelen maar of die persoon aangevallen wordt.
Dat is hier imo niet het geval er zijn gewoon mensen die proberen hun mening te geven. Dat wil niet meteen zeggen dat iemand naar beneden gehaald wordt.

Keet

ThisIsMe schreef:
Sorry Schimmelig, maar nu praat je gewoon echt poep! Ik ben absoluut niet jaloers, sterker nog, ik vind er geen hol aan aan de paarden van Ginny, maar zij aan die van mij misschien ook niet, prima, ieder het zijne. Om nu gelijk iedere kritische opmerking af te doen als afgunst zegt naar mijn idee meer over hoe jij in het leven staat dan over de mensen die hier reageren. Dat jij fan van haar bent prima, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat moet zijn en dat wil ook niet zeggen dat degenen die dat niet zijn dan maar meteen jaloers zijn. Mensen vinden een overdaad aan topics schijnbaar gewoon storend, onafhankelijk van wie ze plaatst.

inderdaad, ik gaf het meer als voorbeeld wat nu aan de hand is
niet omdat ik jalours ben op de combinatie
vind het een leuke combinatie, en mooie fotos en fijn om naar te kijken
maar 4 topics over 1 en dezelfde strandrit op HAW (is trouwens buitenrit dus hoort op ITP)

waarom zou ik jalours zijn? ben perfect tevreden met wat ik heb

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:09

Laulau1986 schreef:
Ik vind een topic per maand ook wel genoeg. En kijk als die 4-5 paginas per fjord nou nog vol stonden met rijtechnisch commentaar had ik er nog niet zoveel problemen mee, maar er staat alleen ach wat schattig en wat gaaf etc. Volgens mij is HAW daar niet voor bedoeld.

Daar kun je op TeMmen -> Afbeelding

Vork
Laatst bijgewerkt door Cyntje op 29-01-08 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Schimmelig schreef:
Pradaatje schreef:

Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence Tong uitsteken
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!

dus iedereen die net wedstrijden rijd, of nog geen wedstrijden rijd, kan niet rijden... dit zegt mij wel genoeg!

GinnyBanshee

@wendy hahahaha Tong uitsteken ik heb toch 2 B paarden die geen wedstrijden rijden!!??? dus volgens mij bedoel ik het niet zo maar ja..
Laatst bijgewerkt door GinnyBanshee op 29-01-08 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?

Nu met al die verschillende titels vind IK het minder aantrekkelijk om 'onbekende' waar niks bij staat te kijken. Als er niveau instaat kijk ik al veel eerder (al is het maar B Knipoog)

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:10

Silence schreef:
Citaat:

Kan ik me helemaal in vinden.
Kijk, Ginny plaatst ontzettend vaak een topic. Maar volgens mij meer om zichzelf te laten zien dan om rijtechnisch commentaar te krijgen.
Er zijn bokkers, die niet altijd goede plaatjes kunnen schieten om wat voor reden dan ook.
Moeilijk paard bijvoorbeeld. Deze hebben dan ook niet vaak een HAW topic.
Als ze dan wel een keer goede foto´s hebben, plaatsen ze die en zijn echt blij met het commentaar dat ze krijgen, omdat ze er echt wat mee kunnen.
Daar wordt dan ook minder gekeken en die persoon krijgt dus minder commentaar. Terwijl deze persoon er in mijn ogen zo veel meer aan heeft dan iemand die vaak topics opent, maar gewoon meer voor het showen.

Dus als je 'goed' bent, ben je automatisch ondankbaar Verward

Sorry hoor, maar deze attitude slaat echt alles. Ik heb Ginny genoeg met commentaar zien doen en ze reageert daar ook altijd netjes op!