Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Strawberry_

Re: Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:46

Ik kijk bij mensen in hun profiel als de avatar me aanspreekt, maar ook als iemand een rare reactie geeft, of juist handige reactie. Of als ik me verveel en gewoon niets zinnigers kan bedenken Huilen van het lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:45

Ik kijk bij mensen in hun profiel als ze een leuk onderschrift hebben, ik ze vaak in topics tegen kom, of als ik niets beters te doen heb Clown.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:51

ushi schreef:
Ik vind in een discussie een profiel totaal niet relevant.
Ik heb ook geen profiel, geeft in een discussie of gewoon een topic totaal geen meerwaarde. Als ik wil dat iemand iets prive's over mij te weten komt vertel ik dat zelf wel, wanneer ik het nodig vind.
Iedere mafkees met een inlognaam kan in je profiel kijken...

Iedere mafkees in een café kan ook meer over je te weten komen. Je moet gewoon goed nadenken bij wat je in je profiel schrijft. Maar dingen als leeftijd, woonplaats in gevallen van een (grote) stad, studie, baantje, oppervlakkige interesses, e.d. daar zie ik het probleem echt niet van.

Soms kan het relevant zijn in een discussie, door de achtergrond en/of leeftijd van iemand te kennen, kun je beter begrijpen waarom iemand op een bepaalde manier reageert. Maar of het nou relevant is of niet, ik ben vaak gewoon nieuwsgierig Haha!

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:23

Ik kijk regelmatig in profielen omdat ik dat leuk vind om meer van anderen te weten te komen (in positieve zin) en omdat ik het leuk vind om foto's te kijken. In mijn eigen profiel staan meer foto's dan tekst. Dat moet ik nog doen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:37

ik heb wel mijn hele profiel gedaan, omdat ik me verveelde Haha!
hij is best humoristisch geworden *ja ik vind dat jullie gewoon moeten kijken Schijnheilig *

ik kijk zelf in iemands proiel als ze iets over hun paard vertellen dan ben ik benieuwd wat voor 1 ze er hebben ofzo Lachen

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:13

Ik kijk meestal als er een "interessante" reactie komt, als ze leuke fotos posten, of een avatar die me aanspreekt Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:19

Ik heb ook geen profiel.. reden: de paarden die ik rij zijn niet van mij zelf en niet alle eigenaren zitten te wachten op veel info van hun paard op internet.

Ook heb ik mijn eigen naam er niet in staan... reden: ik heb een vrij unieke naam, daar zijn er geen 5 van in NL.

Bovendien moet ik ivm stages etc ook érg voorzichtig zijn met wat ik schrijf en wat ik op inet zet over mezelf...
Laten we het er maar op houden dat ik stages bij bv justitie loop....

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:22

Meestal door een rare of goede opmerking van een persoon of omdat ik er via via meer over wil te weten komen.

In mijn profiel staat niet geweldig veel bij mezelf(lijkt me genoeg info die er wel staat), bij de paarden staat er wel weer meer. Daar gaat deze site toch ook voornamelijk om?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:47

Ik kijk altijd even in het profiel als diegene bij mij uit de buurt komt, een rare opmerking, of juist een heel goede opmerking maakt ook als ik iets koop van diegene wil ik wel even weten van wie ik iets koop. Voor de rest alleen als ik niets te doen heb eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:50

ik kijk in een profiel als ik denk hee daar wil ik meer over weten.

maar ook als ik denk jeetje wat is dit nouw,maar meestal staar er dan ook geen informatie in hun profiel.

ook kijk ik in profielen van bokkers met een advertentie (eenmaal andermaal)

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 17:53

Ik kijk in profielen...
- als ik me verveel.
- als mensen mij nieuwsgierig hebben gemaakt op de 1 of andere manier.
- als ik een topic lees, dat ik er na denk van, hoe oud is deze persoon..
- van bekende!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:11

Als ik wil weten hoe die gene eruit ziet/met wie ik zit te praten als ik met iemand in een topic zit te kletsen!
Of als er iemand uit de buurt komt

Eigenlijk is het vrij bijzonder als ik bij iemand op het profielknopje klik waarmee ik niet in HKtopics zit, vind profielen niet zo boeiend dus bij mij staat er ook alleen het hoognodige in
Tja behalve het laatste plaatje hahahahha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:35

Als ze iets interessants zeggen, of juist iets doms waardoor ik wil weten wie erachter zit. Of mensen uit HK topics waar ik bij zit Lachen

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:24

Strawberry_ schreef:
Ik kijk bij mensen in hun profiel als de avatar me aanspreekt, maar ook als iemand een rare reactie geeft, of juist handige reactie. Of als ik me verveel en gewoon niets zinnigers kan bedenken Huilen van het lachen

Hier ga ik compleet in mee Haha!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:24

Ik kijk meestal in het profiel van iemand als diegene een rare of juist hele grappige opmerking maakt, of bijvoorbeeld als hij of zij foto's plaatst van zijn of haar paard en ik wel benieuwd ben naar meer foto's Haha! .

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:00

Ik heb mijn persoonlijke deel van m'n profiel nogal kort ingevuld. Lekker simpel, paar feitjes en that's it. Paardengedeelte daarintegen is erg uitgebreid, maar een klein deeltje ervan gaat over mijn eigen paardjes. Kijk maar eens. Knipoog Dit doe ik om mensen wakker te schudden enzo.

Zelf kijk ik vaak in profielen wanneer mensen iets zeggen wat me enórm aanspreekt, of het nu negatief of positief is. Lachen Of wanneer iemand hele mooie foto's plaatst van zichzelf of die degene zelf gemaakt heeft.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:16

Ik kan om hele verschillende redenen in iemand's profiel kijken..... Bijvoorbeeld als ik ongelofelijk rare antwoorden zie staan of juist als iemand antwoorden geeft, die me heel erg aanspreken. Maar ook bij mensen die ik in het echt ken of denk te herkennen. Of bij mensen waar ik al eerder PB contact mee heb gehad om mezelf een beetje op de hoogte te houden over diegene en dan heb ik het vooral over de mensen waar ik een LEUK PB contact mee heb gehad, hahaha..... Mensen met scheldsessies laat ik links liggen, daar besteed ik liever geen energie aan . En sommigen met wie ik wel eens een aanvaring heb gehad, heb ik nu op bokt leuk contact mee. Dat kan ook. Internet/bokt kan hard zijn, maar ook heel gezellig. Lachen

Ik ben een aardig open boek, heb gewoon weinig te verbergen. Ik ben een type van 'je neemt me maar zoals ik ben en denk en bevalt het niet, jammer dan'. Ik weet dat ik meestal wel hele idealistische meningen heb, die niet iedereen altijd kan waarderen of waar mensen niet altijd wat mee kunnen. Knipoog
Dat kan en dat mag, ieder zijn ding. Ik ben op zijn tijd een fel typje, maar wel met een klein hartje, hoor. Haha!

Ik snap best dat mensen met bepaalde functies voorzichtiger zijn op internet. En sommige mensen hebben gewoon geen behoefte om zoveel over zichzelf te vertellen. Prima, ieder's eigen keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:22

Ik kijk in het profiel om redenen die al vaak genoemd zijn; rare antwoorden of juist antwoorden waar ik me heel erg in kan vinden. Als ik iets van iemand ga kopen of zelf iets ga verkopen. En van mensen die ik vaak 'tegenkom' in bepaalde topics.

Zelf heb ik alleen wat info over en foto's van de pony's. Alles wat ik hier schrijf mag wat mij betreft door de hele wereld gelezen worden, daar hou ik wel rekening mee, ik durf niet al te persoonlijke dingen op internet te zetten. Toch wil ik niet direct herkend worden door veel feiten over mezelf of foto's waar ik duidelijk op sta. Aan de andere kant vind ik de meeste uitgebreide profielen heel leuk, dus misschien maak ik er zelf ooit nog eens wat meer van.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:17

[quote="RedPassion"]Ik kijk in het profiel om redenen die al vaak genoemd zijn; rare antwoorden of juist antwoorden waar ik me heel erg in kan vinden. Als ik iets van iemand ga kopen of zelf iets ga verkopen. En van mensen die ik vaak 'tegenkom' in bepaalde topics.
[quote]

zelfde hier.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:19

Cavaliere schreef:
RedPassion schreef:
Ik kijk in het profiel om redenen die al vaak genoemd zijn; rare antwoorden of juist antwoorden waar ik me heel erg in kan vinden. Als ik iets van iemand ga kopen of zelf iets ga verkopen. En van mensen die ik vaak 'tegenkom' in bepaalde topics.

Hier ook!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:36

Soms hebben mensen een manier van reageren dat ik denk 'hé, jij bent leuk' en dan klik ik wel even het profiel aan, maar ook bij reacties die me opvallen of juist tegenvallen, soms om te zien hoe oud iemand is en/of of het een hij of zij is, maar ook wel eens, omdat ik heel veel verhuist ben, omdat ik een bekende woonplaats zie, dan even kijken of ik die gekend heb.

Zelf heb ik niet al te veel geschreven in mijn profiel omdat ik dat niet nodig vind, wel heb ik plaatjes, die, vind ik, genoeg zeggen over wie ik ben. (een paardengekke mafketel met een zwak voor katten Haha! , scheelt weer; hoef je niet meer te kijken Knipoog ).

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:41

ik kijk in een profiel als ik tips krijg op mijn topics,
om te kijken met wie ik aan het praten ben,
ik heb een keer een discusie gehad met een meid,
die kwam over alsof ze jaren deed rijden,
maar die meid was pas 13,en had en behoorlijke grote mond,
dus als iemant mij een tip geeft of als ik die persoon al vaker ben tegen gekomen in topics,

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:00

Ik heb mijn profiel ingevuld in eerste instantie voor de groep in de huiskamer waar ik vrij actief mee klets. Makkelijker dan iedere keer een voorstelronde te moeten doen. Lachen

Ik kijk in andere profielen als:
mensen opmerkelijke opmerkingen maken (positief of negatief), waardoor ik wel wil weten met wie ik te maken heb.
ik meer contact heb met personen dan alleen eens tegenkomen ergens op bokt (bijv. als er een pb wisseling ontstaat)
naar aanleiding van HAW plaatsingen, om te kijken welke informatie er nog meer achter staat.

En ja, ook ik vind het jammer als profielen leeg zijn, maar dat is meer omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben Tong uitsteken en als mensen zich voordoen als experts, waardoor ik toch nieuwsgierig wordt of ik dan toch eindelijk de echte Ankie, Maikel of Mark heb ontdekt op bokt *LOL*

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:11

- Als ik me heel heel heel erg verveel...komt niet vaak voor.
- Als ik me afvraag wie er nou weer zo;n merkwaardige post geplaatst heeft Tong uitsteken (zowel positief als negatief)
- Nieuwschierig zijn
- Als ik denk dat het een bekende is, om even te kijken wat er in het profiel staat.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:21

Mijn hyves is alleen zichtbaar voor vrienden en ook mijn bokt-profiel heb ik leeg gehaald. Bij vragen mag iemand mij gerust PB'en Ja Ik ben voorzichtig met wat ik op internet plaats.., met veel dingen hebben alle nieuwschierige kippen niets te maken denk ik dan maar Haha! En als je het wilt weten, vraag je het toch recht op de man af?

Maar ik vind het wel leuk om in andermans profiel te kijken Knipoog Zeker n.a.v. uitspraken