Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Ik vind juist leuk dat een onbekende ook wat nieuws krijgt. Omdat vaak alleen de grote aandacht krijgen, behalve in de plaatselijke krant
runningkawa schreef:De bokkers in dit topic geven al heel goed weer wat ik onder opvul topics bedoelde
-Alle ongelukken uit verweggistan
-Sportuitslagen van onbekende buitenlanders, maar ook onbekende nederlanders
-uitslagen over merries en hengsten. Geboren veulens
-geen aankondigen van tv..kan op ent, maar mag van mij ook op ON, maakt me niet veel uit.
-2 topics over de kur, maar toen bijv ook 4 topics over de val, met elke keer een nieuwe bericht. Kan ook als update in de titel van 1 bericht
-(sport)geschiedenis
-wetenswaardigeheden buiten echte doorbraken
runningkawa schreef:De bokkers in dit topic geven al heel goed weer wat ik onder opvul topics bedoelde
-Alle ongelukken uit verweggistan
-Sportuitslagen van onbekende buitenlanders, maar ook onbekende nederlanders
-uitslagen over merries en hengsten. Geboren veulens
-geen aankondigen van tv..kan op ent, maar mag van mij ook op ON, maakt me niet veel uit.
-2 topics over de kur, maar toen bijv ook 4 topics over de val, met elke keer een nieuwe bericht. Kan ook als update in de titel van 1 bericht
-(sport)geschiedenis
-wetenswaardigeheden buiten echte doorbraken
Maya schreef:@ Kaisa, het klopt dat er op dit moment nog ietwat veel () over KWPN'ers etc. staat. Daarvoor proberen we dan ook meer correspondenten aan te stellen, op dit moment hebben we :
- Draf en Rensport : Ronald1982
- Endurance : Karin
- SGW : Ibonn
- Welsh : AniekR
Het ligt wel in ons streven om dit ook uit te bouwen naar meer specifieke correspondenten voor de specifieke rassen en disciplines, maar het is lastig om geschikte mensen daarvoor te vinden (die er veel vanaf weten, 'in' het betreffende wereldje zitten, en er ook de tijd voor hebben). Mocht iemand nu spontaan denken, ja lijkt me leuk! Stuur me even een pb'tje
sporter schreef:Ja maar, volgens jou zijn er ook een heleboel dingen buiten geschiedenis, die geen nieuws zijn volgens jou. Zoals uitslagen over hengsten en merries ik vind dat gewoon echt nieuws! jij blijkbaar niet zo zeer, en zo blijf je altijd van mening verschillen