Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:Weet je wat ook prettig is aan HK topics, je kunt gewoon moeiteloos je paardenverhaaltjes kwijt zonder dat mensen zo:of zo:
of zo:
naar je kijken
wat bij mij irl nogal eens gebeurt.
jiehaaa schreef:Maarreh.... Kijk maar uit. Straks wordt DIT topic nog een HK-topic.
IKbenEllen schreef:Weet je wat ook prettig is aan HK topics, je kunt gewoon moeiteloos je paardenverhaaltjes kwijt zonder dat mensen zo:of zo:
of zo:
naar je kijken
wat bij mij irl nogal eens gebeurt.
Bellatrix schreef:jiehaaa schreef:Maarreh.... Kijk maar uit. Straks wordt DIT topic nog een HK-topic.
Gezellig toch?
Dan heb ik er 12.
tanya89 schreef:Ik was ook nooit lid maar nu wel van mijn manege en nog het niet roken en niet drinken topic, is helemaal niet druk, ben een midweek weggeweest en er was nog geen eens 1 pagina bijzo'n hele drukke lijkt me ook niet fijn. Bij ons topic mogen altijd mensen bij komen trouwens, en zo hecht is de groep ook weer niet dat je er niet tussen kan komen.
Bellatrix schreef:Ja...12...maar 2 of 3 lopen er niet zo hard...
Bellatrix schreef:Ja...12...maar 2 of 3 lopen er niet zo hard...
Geak schreef:hahaa mischien moeten we : het-voor-niet-te-snelle-bokkers topic op starten +o
jiehaaa schreef:tanya89 schreef:Ik was ook nooit lid maar nu wel van mijn manege en nog het niet roken en niet drinken topic, is helemaal niet druk, ben een midweek weggeweest en er was nog geen eens 1 pagina bijzo'n hele drukke lijkt me ook niet fijn. Bij ons topic mogen altijd mensen bij komen trouwens, en zo hecht is de groep ook weer niet dat je er niet tussen kan komen.
Ik rook dan wel niet (meer), maar mijn wijntje-op-zijn-tijd wil ik niet laten staan hoor! Dus dat gaat het niet worden voor mij!
Geak schreef:hahaa mischien moeten we : het-voor-niet-te-snelle-bokkers topic op starten +o