Hoe bok jij ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: Hoe bok jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:26

Ik kijk eerst bij eigen berichten en dan ga ik verder bokt afspitten of ik nog interessante dingen tegenkom.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:29

Mijn Startpagina is de 'Mijn berichten' bladzijde van Bokt en 90%van mijn Bokttijd zit ik in de Huiskamer.
Verder heb ik een aantal andere min of meer vaste topics waar ik in meelees of post. Ook kijk ik of mn zusje of dinnetjes nog iets leuk geplaatst hebben.
Verders natuurlijk pb'tjes lezen en versturen!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:29

voorpagina, eigen berichten nakijken of er nog ontwikkelingen zijn,
dan voorpagina, f5 f5 f5 Tong uitsteken
als er geen leuke topics langskomen, dan kijk ik verder rond op bokt, bij thema's die me het meest liggen.
en ik check bij aanvang altijd of ik nog een pm heb.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:57

ik kijk eerst alle topics die in mijn mailbox staan, dan kijk ik op het Wiki-forum achter de schermen, dan lees ik bij op LZP, NM, MW, dan ga ik naar FZ en WZ, dan HAW, ITP, PP, dan de EA-fora en dan ga ik gewoon alles weer herhalen... Haha!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:18

Ik kijk altijd eerst bij mijn eigen berichten, zeg even "hoi" in mn vaste hk-topics en ga dan even kijken bij actieve onderwerpen en daarna ga ik altidj even kijken op LZP en JH en dat soort topics of er nog leuke topics zijn. Maar ik zit eigenlijk het meest in de hk-topics. Lachen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:32

Ik kijk ff in mijn vaste topics of topics die ik gemaakt heb of geintresseerd in ben. Dan neus ik wat rond op Eenmaal Andermaal verkocht en dan soms ff langs de Naturals en ondertussen af en toe naar de voorpagina kijken voor leuke topics Haha!

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:34

Even kijken bij m'n eigen berichten, posten als het nodig is. Daarna naar de begin pagina en maar kijken of er iets leuks langs komt. anders maar steeds vernieuwen ROFL

Ga eigenlijk nooit het hele forum door zoeken naar een leuk topic.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:34

Eerst mijn eigen berichten, en dan kijk ik op de voorpagina.
Zo ben ik meestal wel een paar uur bezig. Nagelbijten / Gniffelen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 02:33

M'n startpagina is m'n eigen berichten dus daar kijk ik standaard als eerst. Als daar niets boeiends is dan ga ik naar actieve onderwerpen. Dan aanklikken en een beetje over het formum struinen. Vaak heb ik het dan wel gezien en stop ik weer. Tenzij ik me heel erg verveel. Tong uitsteken

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:14

Eerst mijn eigen berichten, daarna fora's doorzoeken.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:17

Kijken bij mijn eigen berichten, eventueel reageren em dan kijken op de voorpagina of er iets interessants bij staat en heel af en toe bij actieve onderwerpen.

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:17

Als ik pm's heb, eerst die lezen.
Daarna kijk ik altijd op de voorpagina of er wat leuks voorbij komt, en dat lees ik dan!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:03

Ik ga altijd, maar dan ook altijd of ik nou pm's heb of niet, bij mijn eigen berichten kijken en mijn HK topics

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:06

Heb 'm als mijn startpagina. Ik kijk altijd eerst op Boktwarts (HP praat deel 5 Knipoog ) en dan neus ik verder bij Eigen Berichten. Is er niets interessants, dan neus ik heel Bokt gewoon door.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:10

als ik de laptop opstart open ik direct 2x internet. 1 voor m'n mail te checken, de andere om op bokt te snuisteren. Bokt is niet mijn startpagina, maar wel de eerste site die opengaat.

Dan kijk ik eerst bij m'n eigen berichten, daarna ga ik telkens naar home om te zien of er iets interessants voorbijkomt. Nadien ga ik overal beetje rondkijken voor info te zoeken ivm wei etc.

raar dat we ook daar een routine voor hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:10

Heb m ook als startpagina Lachen. Eerst naar NF bokkers (topic), dan voorpagina, inmiddels heb ik al gezien dat ik geen berichten heb Huilen van het lachen en weer van voorafaan.. Lachen

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:12

eerst bokt openen natuurlijk Knipoog meestal gelijk naar eigen berichten eventueel reageren naar de hoofdpagina en een beetje kijken of er een leuk topic is Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 11:42

Ik kijk meestal alleen in 'Eigen berichten' en soms nog in de subfora die ik interessant vind.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 11:51

Eerst altijd eigen berichten doorspitten en daarna actieve onderwerpen en soms afwisselend (dan staat er na een paar minuten ook weer wat andes bij actieve onderwerpen. VOor de rest zoek ik vaak op berichten van gebruiker, even kijken wat die in de laatste tijd gepost hebben en of ze nog een nieuwe topic ofzo gestart hebben. En als ik cht voor langere tijd ga bokken dan ga ik door alle forums neuzen Haha!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 11:58

Ik kijk altijd eerst in 'eigen berichten'. Dan kijk ik waar ik nog een bericht kan posten en dan ga ik even de HK-topics langs. Vervolgens kijk ik altijd of er nog leuke nieuwe topics zijn, zo niet, ga ik gelijk terug naar de HK. Zo wel, ga ik eerst posten en dán pas terug naar de HK. *LOL*
Komt ook vaak voor dat ik een tijd alleen maar in de HK ben.

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:54

Ik heb bokt als startpagina omdat ik het meest op deze site kom, meestal check ik eerst even mijn eigen berichten,
daarna ga ik het voorpagina nieuws lezen.
En daarna ligt het er maar net aan waar ik behoefte aan heb. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:59

Eerst kijk ik altijd op de home pagina of er daar nog interesante tiopics bij staan, dan kijk ik bij eigen berichten de eerste 2 pagina's af en bij de leuek topics bijlezen, en dan ga ik steeds wisselend de home en eigenberichtenpagina's af en lezen bij interesante topics Vork

En nadat ik een bericht heb geplaatst klik ik gelijk weer op eigen berichten Huilen van het lachen

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:34

Evelijn_ schreef:
Ik kijk altijd eerst in 'eigen berichten'. Dan kijk ik waar ik nog een bericht kan posten en dan ga ik even de HK-topics langs. Vervolgens kijk ik altijd of er nog leuke nieuwe topics zijn, zo niet, ga ik gelijk terug naar de HK. Zo wel, ga ik eerst posten en dán pas terug naar de HK. *LOL*
Komt ook vaak voor dat ik een tijd alleen maar in de HK ben.

Bij mij hetzelfde Ja

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 01:44

ik ga meteen naar eenmaal, andermaal en daar zit ik naar de topics te kijken Tong uitsteken
dan algemeen en dan doe ik een ronde Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 02:10

Ik bok vanuit mijn luie stoel met mijn laptop op schoot. Knipoog
Eerst doe ik de emailtopics. en de pmmetjes.
Dan EA-TK
tussendoor altijd emailtopics bijhouden Haha! Verder neus ik in de HK, ITP, HAW, WD, VMR enzo Haha!