Amper.. Alleen als ik iets echt 'privé's te melden heb tegen iemand, die wel op bokt zit en de rest mag het niet lezen, maar dat is eigenlijk bijna nooit. De meeste mensen die ik privé dingen vertel ken ik IRL of heb ik zoiezo wel op msn... Geen pm voor nodig.
Ik denk dat als ik er 1 per week krijg het veel is. Af en toe krijg ik zomaar 1 en dan pm'en een beetje overweer. Af en toe stuur ik ééns wat maar echt veel pm'en doe ik helemaal niet.
Pb soms een tijdje met een vast iemand, en dan weer eens met helemaal niemand, en dan weer eens met drie mensen door elkaar (niet handig als je ze neit echt kent). Ik zou eigenlijk niet weten wie ik op een dag 10 pb'tjes meot sturen
2 à 3 per dag. Heb wel een periode, dat ik met vier mensen tegelijk correspondeerde... na een paar dagen heb je dan wel 10 nieuwe berichten, maar dat contact stopt vanzelf als alles is afgehandeld dus dat verschilt nogal.
Mijn inbox staat trouwens continue op 600/600; ik heb ingesteld dat oude berichten automatisch worden verwijderd.
Ik pb niet zo enorm veel. Ik denk dat ik zo'n 5 pb's in de week stuur en krijg. Soms iets meer, maar vaak ook minder. Meestal sta ik op het punt dan een bokker een pb-tje te sturen en dan laat ik het toch maar zitten. Dan vind ik het niet belangrijk genoeg oid, maar vind het altijd wel leuk als ik zie dat ik een pb-tje heb gekregen.
Ik leeg hem regelmatig maar ik stuur er per week gemiddeld 40 en dan aantal krijg ik ook terug. Nu op het moment nog wat meer. Heb al zeker duizenden PB's verstuurd.