Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:Het klopt dat dit topic een voortzetting leek / lijkt te zijn van het gesloten topic.
runningkawa schreef:Dit is toch ook een topic over ik ben het niet eens want daarom post ik minder?
Verder kan een topic openen ook bedoeld zijn om bij te dragen aan een fijner bokt en niet als afkat..maar dat moet men dan ook zo wel willen zien...anders is het vlug over natuurlijk
holly schreef:Ik had mijn vraagtekens bij dit topic en heb aangegeven dat hopla het gerust tegen me mag zeggen als gedachtens niet kloppend zijn, maar dat wil ze niet.
Ook prima.
..Haar wijze van reageren? Quote maar een voorbeeld, maar haal dan ook de quote van andere bokkers erbij waarop ze reageert en oordeel dan nog eensCitaat:En de we halen Hopla onderuitmaand haalt ze niet zelf overzich heen denk je? Als ik haar wijze van reageren voorbij heb zien komen in diverse topics, oei, dan is het wel heel toevallig dat heel veel bokkers har verkeerd intreperteren dan.
.Dat gevoel is MIJN gevoel bij het tig keer teruglezen van de posts en dat het haar niet boeit lijkt me een aanname van jou, of heb je haar dat op de vrouw af gevraagd?Citaat:Als we dan toch bezig zijn met een beter bokt beint bij jezelf, sta dan eerst stil bij hoe je iets formuleerd voorje het gaat plaatsen..dan kan je er ook niet een gevoel bij krijgen " het is een ze halen me onderuit maand" ..haar boeit het blijkbaar niet, want dat roept ze tig keer in andere topics..nou dat valt alleen maar te prijzen, mij lukt het niet altijd hoor..dan wil ik wel een cursus daarin volgen bij dr..en toch, toch als je tussen de regels doorleest zie je dat het haar wel boeit.
Heeft het er ook niet mee te maken hoe je iets WIL lezen?Citaat:waarom dan weer een topic als deze openen, nadat die van RK deze dag gesloten is? Das da toch vragen om ongein, want dat was wel het beoogde doel zoals ik het lees iig.
Mag ik hieruit opmaken dat je het wel vermakelijk vindt om iemand eens lekker lik op stuk te geven?Citaat:Uitlokking, zo zie ik het en sja, soms ben ik in een bui dat ik er eens lekker voor ga zitten en daar op reageer..dmv haar eigen uitgesproken woorden aan te halen.
Hier heeft ze zich misschien wat ongelukkig uitgedrukt, maar misschien is het een idee om dan even te vragen wat ze hiermee bedoelt. Voor Hopla is het misschien een idee om het onderschrift van RK over te nemen? Blijkbaar is dat nodig.....Citaat:Das sneu, maar niet mijn probleem, net als dat zij het niet haar probleem vond dat er andere mensen weleens ziek konden zijn, maar er toch graag over wilde praten..
Citaat:Ik ken Hopla niet, alleen uit de posten die ik tegekom afgelopen periode..en ach, een ban voor het aanmaken van een schaduwaccount zegt mij dan al genoeg..
holly schreef:Het is niet mijn bedoeling om zo over te komen Maikeltje. (ik neem aan dat je ook mij bedoeld)
Inderdaad ben ik niet vriendelijk geweest in een ander topic, maar dat wil niet zeggen dat ik anti hopla ben voortaan hoor.(morgen kan ik het net zo goed roerend met haar eens zijn, waarom niet?)
Ik had mijn vraagtekens bij dit topic en heb aangegeven dat hopla het gerust tegen me mag zeggen als gedachtens niet kloppend zijn, maar dat wil ze niet.
Ook prima.
Maar ik val met het opschrijven van mijn gedachten nog altijd niemand aan. Er zijn zelfs meerdere bokkers die het zich even afvroegen.Maya schreef:Het klopt dat dit topic een voortzetting leek / lijkt te zijn van het gesloten topic.
hopla schreef:@holly, Aangezien jij me al een aantal keren behoorlijk had aangevallen waaronder ook in een ander topic vond ik het beter om niet op jouw posts te reageren.
Want al wat ik schrijf wordt negatief opgenomen en dat werkt dus averechts. Dus dan hou ik liever wijselijk mijn typvingers stil.
Kimberley77 schreef:Ik zal morgen even de moeite nemen/zoeken om die posten waarin zij die dingen zegt aan te halen hier, te quoten, dan zie je wel degelijk dat zij geregedl aanhaalt niet iets als een persoonlijke aanval te zien en zich er niet druk om te maken als at wel het geval is, maar gewoon wijselijk uit betreffende topic weggaat..maar later toch weer terugkomt en daardoor zei ik ook, als je goed tussen de regeltjes doorleest zie je dat het haar wel degeljk boeit, anders blijft ze er niet op terugkomen
Heb geen zn om dat nu op t zoeken allemaal, veel te veel zoekwerk uit betreffende topic..
ennuh, wat betreft iemand li van stuk geven, ja als die persoon het verdiend als die mij persoonlijk geraakt heeft, ja, zoals iemand mooi omschreef, wie de bal kaatst....
Ik heb de openingspost op verschillende manieren geprobeerd te lezen..als ik het op de positieve manier moet lezen, klopt het hele topic niet en heeft dat totaal geen nut om zoiets te openen, daarz ij zelf al aangeeft in beginpost het soms er ook niet mee eens te zijn..wat wilde ze dan bereiken met dit topic? het andere sloot immers waar het over de missende boktregels ging waar vele van ons juist op gehoopt haddenn..noem mij gek of wta dan ook, maar tis wel apart dat er niet veel later een vervolgtopic wordt geopend over boktregels waar het andere mee sloot..vind je zelf ook niet?
Kimberley77 schreef:met lichtelijk oneens zijn welals ik er erg oneens mee ben dan zeg ik dat gewoon..wordt een saaie wereld als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn, mits het er normaal aan toe gaat..
hopla schreef:Het valt me op dat er een aantal bokkers vinden dat Bokt een verkeerd OW beleid op na houdt.
Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen.
Nu is het zo dat je als je je op Bokt aan meld je akkoord gaat met de boktregels.
Dus met andere woorden, je bent akkoord.
Waarom zeuren er dan toch een aantal bokkers dat het uitdelen van OW's of de regels van bokt niet goed zijn?
Je bent toch zelf akkoord gegaan met de regels.
Als je het niet eens bent dan pas je jezelf aan of je stopt met bokken.
Niemand die je verplicht om aan Bokt mee te doen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.