Niet eens met de Boktregels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Niet eens met de Boktregels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:57

Waarom wachten op een slotje met bijbehorende sancties in plaats van te beginnen bij jezelf om Bokt te verbeteren? Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:59

oh gaan we op die toer verder, beter bokt begint bij jezelf? we hebben het steeds gehad over op de man inspelen etcetc, maar over uitlokkingen niet, waarom wordt dat over het hoofd gezien dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:02

Ik vind inderdaad dat een beter Bokt bij jezelf begint Lachen Sowieso niet speciaal Bokt, maar gewoon de maatschappij in zijn algemeen. Als jij mensen vriendelijk en met respect behandeld dan zul je dat terugkrijgen. Mensen die jou aanvallen, flauw doen en beledigen. Daar probeer ik me niks van aan te trekken en niet op in te gaan. Ik 'beloon' alleen mensen die om positieve aandacht vragen van mij, mensen die om negatieve aandacht vragen, die negeer ik standaard als mens zijnde.

Overigens wil ik wel zeggen dat er bij het aanspreken van een Bokker, op het bericht dat die plaatst, altijd gekeken wordt naar de omstandigheden waaronder die uitspraak is gedaan. En wordt de uitlokkende partij ook aangesproken dat ie dat soort dingen niet meer moet doen Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:06

Ah, duidelijk, dat mis ik dan geregeld dat er iemand wordt aangesproken op uitlokkingen..want daar begint het vervelende meestal en dan kun je het blijven negeren, maar soms he, soms raak je in de modus 'rot gewoon eens even op'..maar om nou altijd en eeuwig maar braaf de mond dicht te houden omdat het iemand niet zou bevallen, poeh, das wel hypocriet dan, want zo gaat het in het echte leven ook niet...(wordt het een saai bokt van hoor, hihi). Dit topic is gewoon een duidelijk vervolg op het gesloten topic en dat is zo netjes geformuleerd om mensen uit te lokken, althans zo zie ik het en meerdere met mij..vandaar mijn opmerking, ik wacht wel op een slotje..tenzij er niet tussen de regels door gelezen wordt en het zo gelaten wordt daardoor..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:11

Wat ThisIsMe zegt is in mijn beleving wel waar.
Ook ik heb het idee dat dit allemaal terugverwijst naar het chronisch-zieken-topic.
En daarvan wordt gezegd dat Hopla vindt dat alle chronisch zieken zich aanstellen en best kunnen werken als ze de hele tijd maar bokken en paardjes rijden.
Maar dat heeft ze niet gezegd, ik heb het topic 3x gelezen en het hele gedonder is begonnen doordat iemand zich persoonlijk aangesproken voelde en vervolgens op Hopla begon te hakken. Hopla heeft daar een mening gegeven, ze gaf aan dat het misschien wel mogelijk is om (parttime) licht computerwerk uit te voeren wanneer bleek dat iemand (chronisch ziek of niet dat maakt niet uit lijkt me) ook in staat was enkele uren per dag te bokken. Dat op zich vind ik geen vreemde gedachte.
Ze heeft daarbij echt niemand in het topic aangevallen, het was puur een gedachtengang die ze wilde toetsen bij andere bokkers (chronisch of niet chronisch ziek).

Daarbij viel half chronisch-ziek bokt over haar heen. Maar waarom?
Ze heeft niet gevraagd aan de chronisch zieken onder ons om zich te verdedigen voor het feit dat sommigen daarvan vaak bokken en dat hoeft ook niet want dat gaat niemand wat aan.

Waarom kan niemand er eens met een positief ingestelde bril naar kijken? Er zijn genoeg chronisch zieken die het geweldig zouden vinden om weer mee te kunnen draaien op de arbeidsmarkt, al was het alleen maar om meer onder de mensen te komen. Wat is dan zo gek aan het voorstel om enkele uren per dag licht computerwerk uit te voeren als blijkt dat iemand het enkele uren achter elkaar achter een pc uithoudt?

Maar nee, typisch bokt: als iemand zo'n topic opent met zo'n mening dan kan het alleen maar de bedoeling zijn om alle chronisch zieken onderuit te halen Rolleyes

Toevallig ken ik Hopla vanuit een vroeger HK-topic en kom haar vaak tegen in andere topic's en de Hopla die sommigen hier neer proberen te zetten komt niet overeen met haar postgedrag vanuit het verleden.

Het komt op mij een beetje over als de "we-halen-Hopla-onderuit" maand. Andere mensen kunnen in de afgelopen 3 a 4 topic's waarin zij ook zit reageren hoe ze willen, maar op het moment dat Hopla haar neus laat zien schijnen er van allerlei hoeken opmerkingen geplaatst te moeten worden, maar let wel: niemand trekt zich bokt persoonlijk aan

Met deze wijze van reageren kun je het niet eens zijn met boktregels, maar als ik zo de verschillende fora lees kun je niet om die regels heen anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bang Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:15

Het klopt dat dit topic een voortzetting leek / lijkt te zijn van het gesloten topic. Maar omdat ik persoonlijk altijd ben van een tweede kans en de bokkers graag de keur geef om het zelf van koers te veranderen wil ik dat eens proberen ipv er een slotje op te knallen Lachen Want met communicatie en discussie zullen we imo een heel eind verder komen, misschien zelfs wel tot oplossing van dit probleem. Daarnaast wordt de aangehaalde kwestie al achter de schermen besproken voor de juiste aanpak Lachen

Het is begrijpelijk en menselijk dat mensen wel eens uit de bocht vliegen met hun reactie, toch zouden wij graag zien dat dat zo min mogelijk voorkomt. Reageer jezelf IRL op een kussen af, bepraat het met een vriend(in), en kom dan gekalmeerd op Bokt je verhaal / mening uiten. Met vriendelijkheid bereik je meer dan met terug sneren. Wat mij persoonlijk altijd helpt is om wel het hele verhaal te typen, incl. alle persoonlijke smeren en aanvallen, en dan heel simpel weer op de Backspace knop of het kruisje te drukken. Ik ben mijn frustratie kwijt, en dat is wat ik wil Lachen

Dat aanspreken gebeurt wel, maar er worden nooit met derden sancties van iemand besproken omdat dat alleen de aangesprokene en het modteam (en evt. bemiddelaarteam later aangaat). Dus daar komt de dooddoener Knipoog Je zal erop moeten vertrouwen dat dat gebeurd Lachen Als er twee vechten, dan denkt altijd de ene partij dat de andere partij er niet op is aangesproken Lachen

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:22

Ik vind de Bokt regels duidelijk genoeg.
Wat er op Bokt niet goed gaat is de ogenschijnlijke willekeur ( er zal heus wel een procedure zijn toch ) van het benoemen van moderators. Helaas blijkt het dat sommige Bokkers die moderator geworden zijn opeens schijnen te denken dat ze meer en beter zijn dan andere mensen op Bokt. Dat kan allemaal, in iedere organisatie zitten personen die goed en minder goed functioneren.

Wat ik denk dat er op Bokt echt zou moeten veranderen is de klachten procedure als je die hebt over een moderator want je krijgt zo maar een week geen antwoord áls je al antwoord krijgt. Verder is het ook volstrekt onduidelijk wie nou precies een bepaalde klacht behandeld zodat je daar ook kunt informeren hoever het staat met je bewuste klacht. Dit is even vwb het moderator stukje.

Verder vind ik dat het voor het moderator team mogelijk moet zijn om PB's te checken die iemand heeft verzonden. Ik heb een tijd geleden van diverse kanten PB's doorgestuurd gekregen van iemand die mij belasterde en die heb ik doorgestuurd naar het moderator team. Er werd echter niets mee gedaan "want ik kon ze wel eens veranderd hebben". Zo zout had ik het nog nooit gegeten. Vandaar mijn wens dus.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 14-11-07 01:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 01:22

Dank je wel maikeltje. Haha!
Net kreeg ik weer een boze PM van iemand die me één of andere enge ziekte toewenst.
Iemand die nog maar pas op Bokt is en die ik nog nergens ben tegengekomen.
Steeds weer gaat het over dat zieketopic en ik weet heel zeker dat er hier op Bokt een aantal flinke opruiers zitten.
Als mensen het topic eens goed zouden lezen maar nee hoor.
Wat een aantal bokkers steeds weer te pas en te onpas roepen is dat ik heb gezegd dat chronisch zieken profiteurs zijn en aanstellers. Waar staat dat dan?
Ik ben net weer eens begonnen met het bewuste topic te lezen en na pagina 1 kwam ik mijn eerstvolgend berichtje pas op pagina 12 tegen.
Ik werd daar door iemand meteen onderuit gehaald omdat men niet leest maar meteen mij aanviel.
En dat is gewoon door blijven gaan en in stand gehouden door bokkers die ik hier maar niet zal noemen.
maar gelukkig heeft Hopla een brede rug en steun van lieve andere bokers zoals bijv. ThisIsMe en maikeltje die hier voor mij in de bres zijn gesprongen.
Daarbij mag ik ook schimmelig niet vergeten en al die andere bokkers die me via PM steun geven.
Ik hoop en weet dat de mods dit topic goed in de gaten houden en dat gaan ze vast goed doen.
Laatst bijgewerkt door Masada op 14-11-07 01:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:23

En de we halen Hopla onderuitmaand haalt ze niet zelf overzich heen denk je? Als ik haar wijze van reageren voorbij heb zien komen in diverse topics, oei, dan is het wel heel toevallig dat heel veel bokkers har verkeerd intreperteren dan...
Als we dan toch bezig zijn met een beter bokt beint bij jezelf, sta dan eerst stil bij hoe je iets formuleerd voorje het gaat plaatsen..dan kan je er ook niet een gevoel bij krijgen " het is een ze halen me onderuit maand" ..haar boeit het blijkbaar niet, want dat roept ze tig keer in andere topics..nou dat valt alleen maar te prijzen, mij lukt het niet altijd hoor..dan wil ik wel een cursus daarin volgen bij dr..en toch, toch als je tussen de regels doorleest zie je dat het haar wel boeit..waarom dan weer een topic als deze openen, nadat die van RK deze dag gesloten is? Das da toch vragen om ongein, want dat was wel het beoogde doel zoals ik het lees iig. Ik dus, hoe de anderen het lezen geen idee. Er is immers laatsta l zo'n dergelijk topic geweest als deze, dus waarom weer? Uitlokking, zo zie ik het en sja, soms ben ik in een bui dat ik er eens lekker voor ga zitten en daar op reageer..dmv haar eigen uitgesproken woorden aan te halen. Daar heeft ze nl ons niet mee, maar alleen zichzelf blijkbaar.
Das sneu, maar niet mijn probleem, net als dat zij het niet haar probleem vond dat er andere mensen weleens ziek konden zijn, maar er toch graag over wilde praten..
Ik ken Hopla niet, alleen uit de posten die ik tegekom afgelopen periode..en ach, een ban voor het aanmaken van een schaduwaccount zegt mij dan al genoeg..

en wat die regeltjes betreft, tis een gigaforum, helaas is er een dik pakwerk idd nodig om het leuk te houden..dus die deel ik met je Knipoog

Dirkje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:26

Hoooooooooooooooooooooplaaaaaaaaaaaaaaaaaa

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:29

Het is niet mijn bedoeling om zo over te komen Maikeltje. (ik neem aan dat je ook mij bedoeld)
Inderdaad ben ik niet vriendelijk geweest in een ander topic, maar dat wil niet zeggen dat ik anti hopla ben voortaan hoor.(morgen kan ik het net zo goed roerend met haar eens zijn, waarom niet?)
Ik had mijn vraagtekens bij dit topic en heb aangegeven dat hopla het gerust tegen me mag zeggen als gedachtens niet kloppend zijn, maar dat wil ze niet.
Ook prima.

Maar ik val met het opschrijven van mijn gedachten nog altijd niemand aan. Er zijn zelfs meerdere bokkers die het zich even afvroegen.
Maya schreef:
Het klopt dat dit topic een voortzetting leek / lijkt te zijn van het gesloten topic.

Dirkje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:30

runningkawa schreef:
Dit is toch ook een topic over ik ben het niet eens want daarom post ik minder?

Verder kan een topic openen ook bedoeld zijn om bij te dragen aan een fijner bokt en niet als afkat..maar dat moet men dan ook zo wel willen zien...anders is het vlug over natuurlijk Lachen

Dat geldt dan toch ook voor dit topic. Dat moet je dan toch ook op een positieve manier willen zien. Haha!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 01:39

holly schreef:
Ik had mijn vraagtekens bij dit topic en heb aangegeven dat hopla het gerust tegen me mag zeggen als gedachtens niet kloppend zijn, maar dat wil ze niet.
Ook prima.

@holly, Aangezien jij me al een aantal keren behoorlijk had aangevallen waaronder ook in een ander topic vond ik het beter om niet op jouw posts te reageren.
Want al wat ik schrijf wordt negatief opgenomen en dat werkt dus averechts. Dus dan hou ik liever wijselijk mijn typvingers stil.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:41

Citaat:
En de we halen Hopla onderuitmaand haalt ze niet zelf overzich heen denk je? Als ik haar wijze van reageren voorbij heb zien komen in diverse topics, oei, dan is het wel heel toevallig dat heel veel bokkers har verkeerd intreperteren dan.
..
Haar wijze van reageren? Quote maar een voorbeeld, maar haal dan ook de quote van andere bokkers erbij waarop ze reageert en oordeel dan nog eens Lachen
Citaat:
Als we dan toch bezig zijn met een beter bokt beint bij jezelf, sta dan eerst stil bij hoe je iets formuleerd voorje het gaat plaatsen..dan kan je er ook niet een gevoel bij krijgen " het is een ze halen me onderuit maand" ..haar boeit het blijkbaar niet, want dat roept ze tig keer in andere topics..nou dat valt alleen maar te prijzen, mij lukt het niet altijd hoor..dan wil ik wel een cursus daarin volgen bij dr..en toch, toch als je tussen de regels doorleest zie je dat het haar wel boeit.
.Dat gevoel is MIJN gevoel bij het tig keer teruglezen van de posts en dat het haar niet boeit lijkt me een aanname van jou, of heb je haar dat op de vrouw af gevraagd?
Citaat:
waarom dan weer een topic als deze openen, nadat die van RK deze dag gesloten is? Das da toch vragen om ongein, want dat was wel het beoogde doel zoals ik het lees iig.
Heeft het er ook niet mee te maken hoe je iets WIL lezen? Knipoog
Citaat:
Uitlokking, zo zie ik het en sja, soms ben ik in een bui dat ik er eens lekker voor ga zitten en daar op reageer..dmv haar eigen uitgesproken woorden aan te halen.
Mag ik hieruit opmaken dat je het wel vermakelijk vindt om iemand eens lekker lik op stuk te geven?
Citaat:
Das sneu, maar niet mijn probleem, net als dat zij het niet haar probleem vond dat er andere mensen weleens ziek konden zijn, maar er toch graag over wilde praten..
Hier heeft ze zich misschien wat ongelukkig uitgedrukt, maar misschien is het een idee om dan even te vragen wat ze hiermee bedoelt. Voor Hopla is het misschien een idee om het onderschrift van RK over te nemen? Blijkbaar is dat nodig.....
Citaat:
Ik ken Hopla niet, alleen uit de posten die ik tegekom afgelopen periode..en ach, een ban voor het aanmaken van een schaduwaccount zegt mij dan al genoeg..

Ook de achterliggende gedachte hiervan ken jij niet en kun je niet over oordelen, dat is aan de mod's Knipoog

en wat die regeltjes betreft, tis een gigaforum, helaas is er een dik pakwerk idd nodig om het leuk te houden..dus die deel ik met je Knipoog

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:49

holly schreef:
Het is niet mijn bedoeling om zo over te komen Maikeltje. (ik neem aan dat je ook mij bedoeld)
Inderdaad ben ik niet vriendelijk geweest in een ander topic, maar dat wil niet zeggen dat ik anti hopla ben voortaan hoor.(morgen kan ik het net zo goed roerend met haar eens zijn, waarom niet?)
Ook prima.

Maar ik val met het opschrijven van mijn gedachten nog altijd niemand aan. Er zijn zelfs meerdere bokkers die het zich even afvroegen.
Maya schreef:
Het klopt dat dit topic een voortzetting leek / lijkt te zijn van het gesloten topic.

Da's toch alleen maar mooi?
Ik weet niet of dit een voortzetting is, maar als het zo is dan is het nu misschien (hopelijk) wel mogelijk om een gezonde discussie te voeren en een keer te eindigen (of niet Knipoog ) zonder slotje Lachen
En het mooie van een discussie is dat je het niet eens bent met elkaars meningen maar door discussie iemand's standpunt wel beter kunt begrijpen als je alles goed onderbouwt Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:50

Ik zal morgen even de moeite nemen/zoeken om die posten waarin zij die dingen zegt aan te halen hier, te quoten, dan zie je wel degelijk dat zij geregedl aanhaalt niet iets als een persoonlijke aanval te zien en zich er niet druk om te maken als at wel het geval is, maar gewoon wijselijk uit betreffende topic weggaat..maar later toch weer terugkomt en daardoor zei ik ook, als je goed tussen de regeltjes doorleest zie je dat het haar wel degeljk boeit, anders blijft ze er niet op terugkomen Knipoog
Heb geen zn om dat nu op t zoeken allemaal, veel te veel zoekwerk uit betreffende topic..

ennuh, wat betreft iemand li van stuk geven, ja als die persoon het verdiend als die mij persoonlijk geraakt heeft, ja, zoals iemand mooi omschreef, wie de bal kaatst....

Ik heb de openingspost op verschillende manieren geprobeerd te lezen..als ik het op de positieve manier moet lezen, klopt het hele topic niet en heeft dat totaal geen nut om zoiets te openen, daarz ij zelf al aangeeft in beginpost het soms er ook niet mee eens te zijn..wat wilde ze dan bereiken met dit topic? het andere sloot immers waar het over de missende boktregels ging waar vele van ons juist op gehoopt haddenn..noem mij gek of wta dan ook, maar tis wel apart dat er niet veel later een vervolgtopic wordt geopend over boktregels waar het andere mee sloot..vind je zelf ook niet?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:52

hopla schreef:
@holly, Aangezien jij me al een aantal keren behoorlijk had aangevallen waaronder ook in een ander topic vond ik het beter om niet op jouw posts te reageren.
Want al wat ik schrijf wordt negatief opgenomen en dat werkt dus averechts. Dus dan hou ik liever wijselijk mijn typvingers stil.

Klopt ja, ik was vanmiddag aardig boos op je ja en dan zeg ik je dat ook gewoon. Maar ik neem aan dat we samen in andere topics toch wel gewoon door één deur kunnen?

Edit: even de qoute toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door holly op 14-11-07 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:54

Ligt het nu aan mij, maar kun je het ook met iets - lichtelijk oneens zijn - er niet over mieren - en er toch het beste (voor jezelf) van maken? Blond

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:56

met lichtelijk oneens zijn wel Knipoog als ik er erg oneens mee ben dan zeg ik dat gewoon..wordt een saaie wereld als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn, mits het er normaal aan toe gaat..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 01:59

Kimberley77 schreef:
Ik zal morgen even de moeite nemen/zoeken om die posten waarin zij die dingen zegt aan te halen hier, te quoten, dan zie je wel degelijk dat zij geregedl aanhaalt niet iets als een persoonlijke aanval te zien en zich er niet druk om te maken als at wel het geval is, maar gewoon wijselijk uit betreffende topic weggaat..maar later toch weer terugkomt en daardoor zei ik ook, als je goed tussen de regeltjes doorleest zie je dat het haar wel degeljk boeit, anders blijft ze er niet op terugkomen Knipoog
Heb geen zn om dat nu op t zoeken allemaal, veel te veel zoekwerk uit betreffende topic..

ennuh, wat betreft iemand li van stuk geven, ja als die persoon het verdiend als die mij persoonlijk geraakt heeft, ja, zoals iemand mooi omschreef, wie de bal kaatst....

Ik heb de openingspost op verschillende manieren geprobeerd te lezen..als ik het op de positieve manier moet lezen, klopt het hele topic niet en heeft dat totaal geen nut om zoiets te openen, daarz ij zelf al aangeeft in beginpost het soms er ook niet mee eens te zijn..wat wilde ze dan bereiken met dit topic? het andere sloot immers waar het over de missende boktregels ging waar vele van ons juist op gehoopt haddenn..noem mij gek of wta dan ook, maar tis wel apart dat er niet veel later een vervolgtopic wordt geopend over boktregels waar het andere mee sloot..vind je zelf ook niet?

Waarmee heeft ze jou persoonlijk geraakt dan?
Als je echt iets WIL lezen, al dan niet opgebutst door medebokkers, dan vindt je altijd wel wat. Maar ik heb niemand zien vragen wat Hopla nou precies bedoelde, conclusies waren snel getrokken. Blijkbaar heeft Hopla een gevoelige snaar geraakt en wordt bokt zeker wel persoonliojk opgevat. Mag ik deze conclusie trekken?

Wat dat vervolgtopic betreft, jullie hebben nu de kans om alsnog normaal met elkaar te praten. Als het je zo hoog zit dan lijkt me dit de uitgelezen kans daarvoor. Ja

Dat moet toch mogelijk zijn zonder gemeen naar elkaar uit te halen? We zijn toch geen 10 meer? Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 02:01

Kimberley77 schreef:
met lichtelijk oneens zijn wel Knipoog als ik er erg oneens mee ben dan zeg ik dat gewoon..wordt een saaie wereld als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn, mits het er normaal aan toe gaat..

Ok, maar iets over iets zeggen is in mijn ogen anders, dan er over door hameren en een ander die er anders over denkt aan te vallen op zijn/haar mening.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 02:05

hopla schreef:
Het valt me op dat er een aantal bokkers vinden dat Bokt een verkeerd OW beleid op na houdt.
Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen.
Nu is het zo dat je als je je op Bokt aan meld je akkoord gaat met de boktregels.
Dus met andere woorden, je bent akkoord.
Waarom zeuren er dan toch een aantal bokkers dat het uitdelen van OW's of de regels van bokt niet goed zijn?
Je bent toch zelf akkoord gegaan met de regels.
Als je het niet eens bent dan pas je jezelf aan of je stopt met bokken.
Niemand die je verplicht om aan Bokt mee te doen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Volgens mij is het nodig om mijn openingspost maar eens er bij te halen.
We dwalen enorm af waarom ik het topic ben begonnen. Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 02:07

Volgens mij gaat dit topic een compleet andere draai krijgen Verward

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 02:08

Graag Hopla, want ik wilde reageren op Maikeltje, maar laat dat maar even zitten, want ben bang verkeerd begrepen te worden.

Leg bij deze even goed uit waar jou vraag vandaan komt en wat je van ons verwacht. (kan ik meedoen omdat ik je dan goed begrepen heb)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 02:11

Nee hoor, ze heeft mij niet persoonlijk op mij gericht geraakt..heb het ook over in het algemeen iemand lik op stuk geven als die me persoonlijk zou raken, maar dan nog altijd na een discussie waar geen begrio getoont wordt..kom niet zomaar om de hoek kijken om iemand even lik op stuk te geven..dat vind ik zelfs nog flauw en niet terecht Knipoog
Moet wel zeggen, er is haar meerdere malen gevraagd hoe zij het dan wel bedoelde in bv het ziekentopic, want dat is wat mij bijstaat van haar en verders niet, maar ze voelde zich net zo hard aangevallen als de chronisch zieken door kei en keihard te zijn in haar reacties over slachtofferrol etcetc aanmeten, maar zie nu hetzelfde bij haar gebeuren, die gaat van de schreeuwlelijk om in een slachtofferrol....denk ook dat daarom veel mensen over haar struikelen, zichzelf niet aan haar eigen woorden houden, maar wel willen katten..of nee, wat ongelukkig uit te drukken...wel zeggen voor wat anders open te staan, maar tegelijkertijd keihard boksen..tis toch zonde.
Sterker nog, heb in begin van dat topic nog tegen iemand prive gezegd dat ik haar begreep..totdat ze een fout maakte en wel zo verschrikkelijk uithaalde door die steken onder water te geven..daar ging mijn sympathie voor haar..vind dat zonde.
Neemt niet weg dat ik haar laatst in een ander topic tegenkwam en om haar kon lachen..maar soms kan hopla gewon kortzichtig zijn en je weet alsje dergelijk topic opent je een hele hoop over je heen krijgt, net als nu heeft ze dat risico willen lopen, ga dan niet in een hoekje zitten janken achteraf in de hoop dat de rolen omgedraaid zullen worden. Sta daar trouwens wel voor open hoor, maar tot nu toe ben ik niets tegengekomen nog wat mij aanstaat en ach..dat geeft niets denk ik dan..maar zolang er niets gedaan wordt aan dit topic gok ik best dat er een kans inzit dat het toch nog anders gaat worden, althans daar hoop ik stiekem een beetje op.

net wat je zegt, naar elkaar uit te halen, in eerste instantie was het alleen zij uithalen naar een groep mensen en sja, what goes around...