Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:EA-CO vervallen?hoe moeten ( niet commercieële ) tekenaars/schilders hun advertenties dan aanbieden?
Schimmelig schreef:Cyntje schreef:EA-CO vervallen?hoe moeten ( niet commercieële ) tekenaars/schilders hun advertenties dan aanbieden?
Onder e.o.a. kopje dat speciaal voor tekenaars/schilders is?
Dito voor fotografen een aparte afdeling, voor het levende paardenspul en voor de ruitersport artikelen
Duidelijk, overzichtelijk, kortom: wat wilt u nog meer
Cyntje schreef:Ik weet ook niet echt wanneer je je wel of niet commercieel mag noemen
Schimmelig schreef:Suggestie:
Je zou 'EA te koop' bijvoorbeeld in de volgende categorieën kunnen opsplitsen:
Fotografie, Kunst, Paarden & Pony's, Ruitersport benodigdheden, Stalling, Instructie, Verzorgpaarden, Clinics, Medisch, Vervoer, Overig...
Iemand een aanvullinkje?
sronnie schreef:Het liefst zou ik zien dat er een soort formulier komt waarbij alles ingevuld moet worden, wanneer dat niet gebeurd kan de advertentie ook niet geplaatst worden.
Zelf zit ik dan te denken bij verkoop paard/pony aan de standaard gegevens zoals naam, stokmaat, geslacht, leeftijd, niveau, waar het paard/pony staat en de prijsvraag. Voor andere producten de staat er van, verzenden/ophalen en de kosten ervan, eventuele kleur e.d. en de vraagprijs.
Wat ik goed vind aan het huidige systeem is dat gebruikers kunnen reageren waarbij iedereen de vraag kan lezen, dat voorkomt een hoop irritaties bij verkopers die anders via pb ontzettend vaak dezelfde vraag moet beantwoorden.
Charaz schreef:Wat ik graag zou zien:
- Feedback systeem
- Op omgeving kunnen zoeken (net als marktplaats)
- Zadels en hoofdstellen weer apart (net als vroegah)
- Bij paarden en pony's kunnen zoeken op ras, kleur, leeftijd, niveau (ala sporthorses)
- Gebruikers moeten eerst een X aantal berichten hebben geplaatst om te zorgen dat EA ook echt voor bokt gebruikers blijft.
runningkawa schreef:Zoeken op locatie is idd een goeie. Is technisch niet zo heel ingewikkeld maar postcode databases zijn nogal duur (als in duizend euro per jaar). Maar zeker iets waar we naar moeten kijken
Advertenties per provincie plaatsen is dat wel te doen?
Dus geen postcode check qua straal, maar dat je wel kunt kiezen ik wil alleen advertenties van Brabant en Limburg?
Ellende schreef:Dat is misschien nog wel een vraag: op dit moment is het mogelijk om wat Silviabol zegt: je hele kast in één keer in één topic op Bokt te zetten. Als we naar een soort Ebay achtig iets gaan (markplaats eigenlijk ook al deels) dan is dat niet heel wenselijk.
Zou het een probleem zijn als verkopers vanaf nu meerdere advertenties moeten gaan zetten als ze hun kast uitruimen? En dus de dekjes, dekens en springschoenen apart mmoeten plaatsen?
Ellende schreef:Maar: waarom kiezen er op dit moment zoveel mensen ervoor om geen vraagprijs bij hun paard te zetten (per pb), en kunnen we mensen dat verplichten als ze het liever niet aan de grote klok willen hangen?
Citaat:Dit lijkt me ook prettig vooral als je bv idd dat hele dure paard aanbied dat ze ook niet per direct je adres kunnen opzoeken (stel dat er mensen mee kijken die kwaad in de zin hebben)
BartVB schreef:Moeten gevraagd en te-koop advertenties bij elkaar in een categorie of helemaal gescheiden van elkaar?
BartVB schreef:Welke categorieen we exact gaan gebruiken is iets dat we later uit gaan zoekenNu eerst de basics...
Moeten gevraagd en te-koop advertenties bij elkaar in een categorie of helemaal gescheiden van elkaar?