Moet ik mijn Boktnaam veranderen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Moet ik mijn Boktnaam veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:10

En toch heeft Buys er dus een prima reclamestunt aan gehad, want iedereen heeft het er nu nog over Knipoog

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:10

Negerzoen schreef:
Het is misschien een beetje een rare vraag, haha. Maar aangezien door sommige mensen 'Negerzoenen' als een vorm van discriminatie zien en mijn boktnaam Negerzoen is ( komt niet van de echte negerzoenen hoor Knipoog ) vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die er last of problemen mee hebben dat Negerzoen mijn boktnaam is... Mochten er een aantal mensen zijn die zich er toch niet fijn bij voelen zegmaar sta ik ervoor open om deze te veranderen maar anders hou ik 'm gewoon Tong uitsteken

[ Dit idee kwam zomaar ineens uit de lucht vallen haha Knipoog maar ik wil niet dat iemand zich er bledigd door zou kúnnen voelen. Want ja je weet nooit wat mensen er over denken..]

Lekker zo laten. Je hoeft je niet te verontschuldigen, dat je jezelf naar een lekkernij noemt.

Er zullen alijd mensen zijn die niks beters te doen hebben dan aanstoot nemen aan woorden of namen.
Dat is hun probleem en niet dat van jouw.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 11:31

joy76 schreef:
Ik sluit me aan bij de rest: lekker zo laten. Maareh.. hoe ben je eigenlijk op deze Boktnaam gekomen???
Ennuh, ik hoop dat ik vanmiddag nog in staat ben langs de schappen te lopen en niet thuis te komen met een doos negerzoenen... Haha!

Nou dat was toen niet eens om de echte 'Negerzoen' hihi maar een geit bij mijn verzorgbeesten heette zo en de namen van mijn verzorgbeesten waren al bezet...Tong uitsteken maar tegenwoordig denk ik daar niet echt meer bij na en heet ik Negerzoen omdat ik dat gewoon een leuke naam vind. Lekker anoniem hihi Tong uitsteken

Fijn dat jullie het geen probleem vinden allemaal !! Lachen ik blijf lekker Negerzoen heten haha Tong uitsteken

Mer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:59

Gewoon zo laten Lachen . Je hebt toch ook jodenkoeken etc. ?