De redenen erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat ik de voorpagina voortaan maar oversla.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Ik heb een idee
Wat nou als de eerste 3(of 2 oid.) berichten die het laatst toegevoegd zijn nou bijv. gewoon zo zijn als eerst, en de rest allemaal zoals nu daaronder?
Zou volgens mij al een stuk beter zijn...
Hoop dat het uitvoerbaar is, en dat het voor iedereen dan beter is..
x_Marr schreef:Ja en? wat is het probleem dan dat ie 40cm. omlaag gaat?
Ik denk btw dat je 4 cm bedoelt
En het is overzichtelijk volgens sommige mensen, maar volgens andere mensen niet.
Waarom dan niet 50/50 doen?
Denk namelijk niet dta het een probleem is voor de mensen die de rest willen zien, om even een inniminniestukje te scrollen
Nu moet je immers ook helemaal naar beneden scrollen om alles te kunnen zien.
Cayenne schreef:x_Marr schreef:Ja en? wat is het probleem dan dat ie 40cm. omlaag gaat?
Ik denk btw dat je 4 cm bedoelt
En het is overzichtelijk volgens sommige mensen, maar volgens andere mensen niet.
Waarom dan niet 50/50 doen?
Denk namelijk niet dta het een probleem is voor de mensen die de rest willen zien, om even een inniminniestukje te scrollen
Nu moet je immers ook helemaal naar beneden scrollen om alles te kunnen zien.
Zet jij maar eens 3 nieuwsberichten zoals op de oude voorpagina in beeld, en hou er een meetlintje naastDan kom je wel tegen de 30/40 cm hoor. Ik heb ze vaak genoeg moeten inkorten met plaatsen
Zonder het inkorten zou het uberhaupt met 6 berichten al vol hebben gestaan.
Maar goed, het zal wel wennen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee, en je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden houdenAan de echte problemen wordt vast nog wel gewerkt.
x_Marr schreef:Een aanwinst voor bokt?
Mensen ermee lastigvallen want ze krijgen er hoofdpijn van?
Nou nee, het is eerder een aanwinst voor mensen die het nieuws echt interreseert.
x_Marr schreef:Dus nu vind je bokt een nieuwssite?
BartVB schreef:x_Marr schreef:Bokt is geen nieuwssite.
Het is een paardenforum, met nieuws erbij.
Ik denk dat het hier voor een deel mis gaatBokt was idd puur een paarden forum, daar is eeuwen geleden wat nieuws bijgekomen maar het 'wat nieuws' stadium zijn we inmiddels toch wel flink voorbij. Bokt.nl is (of wordt
) de site voor mensen met een interesse in paarden. Daar hoort zeker een forum bij en het forum zal ook zeker het belangrijkste deel van de site blijven maar tegenwoordig is er meer dan alleen het forum. De wiki wordt ook alleen maar groter en groter en komt waarschijnlijk over een tijdje ook wat prominenter in beeld op de hoofdpagina.
Als er concrete problemen zijn dan zijn we echt bereid daar naar te luisteren en te kijken of we daar iets aan kunnen doen maar met 'ik vind het niks' of 'het is lelijker' kunnen we natuurlijk niet veel
Sizzy schreef:Nieuws is een belangrijk deel van Bokt geworden en ik vind dat een goede zaak.
Je moet niet alleen bij het oude willen blijven, om succesvol te blijven moet je innoveren en niet stil blijven staan.