Eigen berichten niet voor iedereen zichtbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eigen berichten niet voor iedereen zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:24

Elessar schreef:
Die 100 berichten moeten dan worden geplaatst onder het tabblad Informatief, lijkt mij. Maar volgens mij is dat al besproken? Lachen

Naar mij idee wel Lachen

(Wat ik trouwens een beetje nadelig daaraan vindt is dat bijv WN-ITP, AR-ITP of bijv. het parelli-HK-topic ook nder tabblad Informatief vallen, waardoor sommige mensen natuurlijk relatief makkelijk 100 berichtjes bij elkaar sprokkelen door bijv vrolijk in een HKtopic op INF mee te praten of door op foto's te reageren door een beetje anderen na te praten. Even een weekje hooguit posten, 15 per dag en je zit er al aan. Terwijl je als niet-paarden-kenner bij de meer echt informatieve gedeeltes toch lastiger die 100 zo simpel bij elkaar krijgt.)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:25

Bij die HK topics tellen de berichten toch niet mee?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 07:11

ww bedoelt zoiets : viewtopic.php?f=125&t=820567&hilit=

het is een hk topic, maar is geopend en blijft voortbestaan, onder een andere, paardgerelateerde rubriek,

belachelijk als en volgensmij dat, deze berichten meetellen..

edit : jep heb even gecheckt, deze berichten tellen mee,belachelijk dus ..

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 08:26

Is er al een update vwb de zoekfunctie en gebruikers berichten???

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:13

crossmonster schreef:
ww bedoelt zoiets : viewtopic.php?f=125&t=820567&hilit=

het is een hk topic, maar is geopend en blijft voortbestaan, onder een andere, paardgerelateerde rubriek,

belachelijk als en volgensmij dat, deze berichten meetellen..

edit : jep heb even gecheckt, deze berichten tellen mee,belachelijk dus ..

Dat moet volgens mij niet hoor. Bij alle HK topics moeten de tellers uitstaan, misschien even temmen op dat topic? Of misschien kan een moderator wat info geven?

[edit]

Het klopt Scheve mond . In het [HK] Charmed topic tellen de berichten ook gewoon door. Vreemd.. Ik tem even op mezelf.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:45

ja idd maris, is belachelijk dat die hk topics niet gewoon in de hk staan?????

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:28

Ik dacht altijd dat waar er [HK] voor stond de berichten niet mee telde? Althans ik dacht dat het zo in de regels stond.... Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:29

dan kloppen de regels dus niet, check de genoemde topics maar eens, als je een bericht plaatst komt ie bij jouw berichten te staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:31

Berichten in HK topics IN de Huiskamer tellen niet mee, maar HKtopics onder informatief dus wel omdat die niet in de Huiskamer zitten. Waarom die topics niet in de HK staan weet ik ook niet. Net als dat op ITP je berichten ook niet meetellen voor de teller, maar op AR-ITP en WN-ITP wel Verward

Het is dus voor een stalker wel simpel om zich anders voor te doen en even in zo'n HKtopic of door "Wauw mooi beest hoor, en het ziet er goed uit ook, mooi tuig" en dergelijke zinloze opmerkingen te plaatsen, toch snel aan 100 berichten te komen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:36

jep idd, evenals bij die itp van ar en wn

misschien moeten de regels eens flink aangescherpt worden !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:37

Dat is weer een andere discussie, maar ben het met je eens, ik vind 't maar raar, maargoed.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:40

ik bedoel de regels mbt tot hk-topics...
dat deze voortaan allemaal op hk moeten staan bijvoorbeeld Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 23:49

WildWings schreef:
Berichten in HK topics IN de Huiskamer tellen niet mee, maar HKtopics onder informatief dus wel omdat die niet in de Huiskamer zitten. Waarom die topics niet in de HK staan weet ik ook niet. Net als dat op ITP je berichten ook niet meetellen voor de teller, maar op AR-ITP en WN-ITP wel Verward

Het is dus voor een stalker wel simpel om zich anders voor te doen en even in zo'n HKtopic of door "Wauw mooi beest hoor, en het ziet er goed uit ook, mooi tuig" en dergelijke zinloze opmerkingen te plaatsen, toch snel aan 100 berichten te komen.

Waarom bij die subforums dan weer wel Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 10:00

crossmonster schreef:
ik bedoel de regels mbt tot hk-topics...
dat deze voortaan allemaal op hk moeten staan bijvoorbeeld Knipoog

Dat is een andere discussie waarvoor je even een apart topic moet aanmaken.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 12:56

Nou, dat maakt mij niet zoveel uit. Op Entertainment vind ik die HK topics niet zo storend maar de berichten mogen niet meetellen. Er is ook nog geen mod langs geweest.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:37

Tja, het zijn wel dingen die je zelf post en als je niet wilt dat anderen dat lezen, moet je het misschien niet posten?

Ik moet toegeven dat ik ook wel altijd bij bepaalde mensen kijk wat voor berichten ze plaatsen Bloos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:43

astridastrid schreef:
Tja, het zijn wel dingen die je zelf post en als je niet wilt dat anderen dat lezen, moet je het misschien niet posten?

Ik moet toegeven dat ik ook wel altijd bij bepaalde mensen kijk wat voor berichten ze plaatsen Bloos .

Dat staat op zich ook in de boktregels: post niets waarvan je niet wilt dat het op de voorpagina van de telegraaf zou staan oid, maar dat is natuurlijk een beetje onzinnig want in HKtopics vertel je nou eenmaal iets over jezelf, en als je ex je ineens zou stalken kan dat best vervelend zijn.

Ntlie_

Re: [Dienstmededeling] Tijdelijk geen 'Eigen berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 21:41

casperrr schreef:
WildWings schreef:
Ik vind het juist heel fijn als ik even iemands berichten kan doorbladeren. Bijv. als ik het vermoeden heb dat iemand foto's die ik heb gemaakt zonder mijn toestemming plaatst of met een ander copyright op bokt ergens neerzet in een HKtopic (en geloof me, dat is al eens gebeurd Knipoog ). Ook om na een fotoshoot te kijken wat die ander ervan vindt, dus even in de berichten kijken of diegene al ergens in bijv een HKtopic heeft gemeld hoe hij/zij de fotoshoot vond verlopen. En het is erg vervelend als je iedere keer dan iemand tot vriend moet toevoegen terwijl je diegene verder amper kent.. krijg er een beetje zo'n hyves-gevoel bij Haha!

Idd ben ik helemaal mee eens, het is toch internet en daar kan je altijd dingen op terugvinden als je goed zoekt dus je moet gewoon oppassen met wat je schrijft.
Vind ook dat de functie gewoon moet terugkomen, kan af en toe best handig zijn. (en dan echt niet als 'rottigheid' maar gewoon als je idd benieuwd bent naar hoe het met een persoon is o.i.d)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 07:54

Ik heb er ook geen moeite mee dat anderen mijn berichten kunnen terugzien. Ik begrijp het probleem niet zo.
Met de zoekfunctie haal je ook notoire leugenaars eruit en behoed het je serieus in te gaan op de grootste onzin.
Misschien wel een idee om de toegang voor niet ingelogden kleiner te maken. Dus maar een paar topics.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 10:28

Voor niet ingelogden zou ik zeggen niet, net zo min als het profiel.
En voor nieuwe gebruikers pas vanaf 100 berichten bij informatief.
Overigens zou van mij ook daar de grens mogen liggen voordat je uberhaupt naar de HK mag Lachen
Persoonlijk vind ik 25 erg weinig Ja

Het is zeker zo dat je op moet letten wat je post....maar aan de andere kant irl hoort ook niet iedereen alles Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:40

Maar het was toch eerst dat je 50 berichten moest hebben om in de HK te kunnen posten, waarom is dat dat terug gebracht of praat ik nu onzin?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 11:14

Ik vind de zoekfunctie op auteur IDEAAL... want ik zoek altijd mijn éigen reacties terug, zodat ik niet naar de topics hoef te zoeken en de reacties op de mijne niet hoef te missen...

Ik hoop echt dat die functie terugkomt, het bespaarde me toch veel tijd en het voorkwam ook dat ik héél veel miste...

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:30

Inmiddels vind ik het knap irritant dat die functie nu al weken "tijdelijk" is uitgeschakeld Boos!

Wordt het ooit nog wat?
Herstellen die hap.
6 jaar na dato nog eens beginnen te pruttelen over privacy-aspecten lijkt me enigszins te laat.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:37

Dees schreef:
Inmiddels vind ik het knap irritant dat die functie nu al weken "tijdelijk" is uitgeschakeld Boos!

Wordt het ooit nog wat?
Herstellen die hap.
6 jaar na dato nog eens beginnen te pruttelen over privacy-aspecten lijkt me enigszins te laat.

ja idd maar iets meer geduld kan wel het zal wel een grote klus zijn en ik dnek dat ze dr hard mee bezig zijn.
ik vind het persoonlijk een fijne functie ik kijk ook vaak in die berichten als ik iets wil kopen etc

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:41

WildWings schreef:
Dat staat op zich ook in de boktregels: post niets waarvan je niet wilt dat het op de voorpagina van de telegraaf zou staan oid, maar dat is natuurlijk een beetje onzinnig want in HKtopics vertel je nou eenmaal iets over jezelf, en als je ex je ineens zou stalken kan dat best vervelend zijn.

Niks onzinnigs aan, gewoon niet teveel vertellen. Internet en privacy is net water en vuur en met of zonder deze functie verander je daar niets aan...