Het lijkt mij in elk geval een goed plan, al heb ik geen idee of zoiets te realiseren is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Ik ben ook een eigen berichten knop rammer.
En kan me voorstellen dat voor mensen met veel berichten het databeest dat niet leuk vind.
Is het niet iets om alleen de berichten weer te geven van de laatste 3 maanden oid?
Of alleen de laatste 1000 berichten?
Wil je toch eens 4 jaar terug kijken dat je dat apart aan moet klikken bij uitgebreid zoeken?
crossmonster schreef:ik irriteer me er juist aan dat ALLE topics waar ik ooit in gereageerd heb, in de lijst blijven staan, zo komen er ook wel eens hk topics omhoog die me niet meer interesseren,
de tip van sylvia kan ik me dus helemaal in vinden,
alleen de berichten tonen van afgelopen 2 weken !!
minder belastend voor de server meen ik ook zo..
Shanna16 schreef:Apple schreef:En ik daar elke keer uit vol automatisme op die knop rammen
Ik al net zo, haha.
jacimatho schreef:runningkawa schreef:Ik ben ook een eigen berichten knop rammer.
En kan me voorstellen dat voor mensen met veel berichten het databeest dat niet leuk vind.
Is het niet iets om alleen de berichten weer te geven van de laatste 3 maanden oid?
Of alleen de laatste 1000 berichten?
Wil je toch eens 4 jaar terug kijken dat je dat apart aan moet klikken bij uitgebreid zoeken?
Misschien geen gek idee.
Ik ben totaal a-technisch als het op dat soort spul aankomt, maar kan me voorstellen dat de server makkelijker de laatste drie maanden weergeeft dan de afgelopen 5 jaar natuurlijk...
KiWiKo schreef:hihi hoe je gewoontes maakt in het bokken, ik weet dat de functie niet werkt, maar toch klik ik er onbewust iedere keer weer op
SplashIsLief schreef:Bokt heeft er hier zelfs weer even helemaal uit gelegen
KiWiKo schreef:ik hoop dat het snel opgelost iskan ik eindelijk weer bokken, wordt het me moeilijk gemaakt
![]()