Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
stef schreef:maar foto's OM het setje (kijk, ik heb een mooi nieuw setje) horen op ITP en niet op HAW, en dat zie ik nog weleens mis gaan.
Patjelisa: Hier je dekjes gaan spammen is NIET de bedoeling, zie mod opmerking eerder
Arabesk schreef:en het liefst ook nog het merk van het setje...
Anky danwel Scapa
Arabesk schreef:Tijd voor een 'HAW in setje' onderdeel?
tita schreef:Of burberry![]()
dan denk ik mocht je wilen dat het een echte burberry was
Westenwind schreef:Ik vind het niet zo erg.. je weet toch een beetje wat je te zien krijgt..
Al heb je soms ook paarden die helemaal niets zijn en met een setje worden opgekalevatert.. (niemand hoeft zich aangesproken te voelen hoor)
Lauss schreef:tita schreef:Of burberry![]()
dan denk ik mocht je wilen dat het een echte burberry wasHet merk is niet Burberry. Het merk is Eurostar. Als je setjes belachelijk gaat lopen maken zorg dan dat je wel weet waar je het over hebt
Lauss schreef:Arabesk schreef:Tijd voor een 'HAW in setje' onderdeel?
Nergens voor nodig hoorFoto's voor commentaar op t setje worden al geplaatst in SF topic. Foto's voor rij technisch commentaar worden geplaatst op HAW
katiavl schreef:De kleur is gewoon burberry kleur dat zegt ze tochen dat staat ook op het eticket, daarom staat er ook in burbery in slaat op kleur
patsur schreef:Nee, maar het vermelden van merk en kleur trekt duidelijk meer kijkers.
tita schreef:ik vind het ook zeer achterlijk..
en hyporama verkoopt ook burberry en dat is merkloos bovendien is het ook nagemaakt van burberry...dus.
Ik let wel op hoor jij moet niet zo snel over oordelen dat mensen belachelijk zijn
cremellogek schreef:Ik vind het wel een goed idee, dat SF topic is echt een huiskamer topic wat over vanalles gaat. Of misschien een verzameltopic waar 2 foto's per setje in mogen, zonder koetjes en kalfjes eromheen..
stef schreef:niet alleen vorige pagina hoor, bericht hierboven van laus ook.
Het kan mij verder weinig schelen... Als je het van je setje moet hebben om vieuws te krijgen.... tja
tita schreef:Lauss ik vind jou zeer kinderachtig bezig zijn...met die foto's