Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TornadoLover schreef:zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet!
TornadoLover schreef:zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet!
Ashleey_ schreef:TornadoLover schreef:zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet!
Die gebruik ik juist meer zovan; hmm sh*t...
' vind ik ook wel leuk om te zien, maar wanneer gebruik je die dan?
Rachel_x schreef:Liedje schreef:Ik gebruik hem bij een beetje sarcastische opmerkingen of ehmm tja.Hoe leg je dat uit?
Soort geintjes.
Ja idd.![]()
Waar moet deze dan wel niet op slaan? -->
nickyu schreef:zie dezemeer als een , oeps ..of een uhhh
Appelflapje schreef:En deze he:![]()
Er staat dat 't nagelbijten is, maar ik gebruik hem altijd als zo'n stiekem lachje.
Shalimar schreef:is naar mijn idee gewoon 'hihi' of gniffelen. Nagelbijten zie ik er niet in.
Ashleey_ schreef:Nou dat mag je mij dan uitleggen? Snap best dat je door kunt denken doordat er iets in z'n mond gaat.. maar een hand?![]()
*sorry hoor heb m'n haren vandaag blond geverft.. zal t wel aan liggen!
Shalimar schreef:<-- Ik heb nou nooit gezien dat ie iets boven zijn hoofd had.
gebruik ik als ik een niet al te slimme opmerking maak.
is naar mijn idee gewoon 'hihi' of gniffelen. Nagelbijten zie ik er niet in.
zet ik neer als ik een slimme opmerking maak of overduidelijk gelijk heb in iets.
is gewoon een kwijl smilie. Als ik een supergaaf paard om te kwijlen zie dan plaats ik die.
<--- snap ik niet. Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit een post gehad waar ik het passend bij vond.
Qimm schreef:Ik vind het altijd zo vervelend als mensen de roloog smiley verkeerd gebruiken *zucht*
Sigrid_Hvj schreef:Ashleey_ schreef:Nou dat mag je mij dan uitleggen? Snap best dat je door kunt denken doordat er iets in z'n mond gaat.. maar een hand?![]()
*sorry hoor heb m'n haren vandaag blond geverft.. zal t wel aan liggen!
Nou die hand lijkt toch verdacht veel op een...
Ben wel erg bezig...
Duke schreef:Daar hebben we deze voor:
Liedje schreef:Duke schreef:Daar hebben we deze voor:
Die is geweldig!Bart?
Liedje schreef:Duke schreef:Daar hebben we deze voor:
Die is geweldig!Bart?