zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet! TornadoLover schreef:zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet!
meer als een , oeps ..of een uhhh 

En ze zeggen meer dan worden
TornadoLover schreef:zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet!
' vind ik ook wel leuk om te zien, maar wanneer gebruik je die dan? 
Ashleey_ schreef:TornadoLover schreef:zij zijn groot en ik is klein??calimero? ik snap deze toch echt niet!
Die gebruik ik juist meer zovan; hmm sh*t...
' vind ik ook wel leuk om te zien, maar wanneer gebruik je die dan?
Rachel_x schreef:Liedje schreef:Ik gebruik hem bij een beetje sarcastische opmerkingen of ehmm tja.Hoe leg je dat uit?
Soort geintjes.
Ja idd.![]()
Waar moet deze dan wel niet op slaan? -->
nickyu schreef:zie dezemeer als een , oeps ..of een uhhh
Appelflapje schreef:En deze he:![]()
Er staat dat 't nagelbijten is, maar ik gebruik hem altijd als zo'n stiekem lachje.
gebruik ik of als het onderwerp (lekker) eten is of soms als ik een bijdehante opmerking maak.
, wie zegt dat dat witte een washandje of rookwolk is? Het is gewoon wit haar van iemand die dus 'oud en wijs' is. Ik gebruik deze als ik dus een 'wijze' opmerking maak
.
is gewoon FEESTEN!! Of lekker uit je dak gaan.
<-- Ik heb nou nooit gezien dat ie iets boven zijn hoofd had. 
gebruik ik als ik een niet al te slimme opmerking maak.
is naar mijn idee gewoon 'hihi' of gniffelen. Nagelbijten zie ik er niet in.
zet ik neer als ik een slimme opmerking maak of overduidelijk gelijk heb in iets.
is gewoon een kwijl smilie. Als ik een supergaaf paard om te kwijlen zie dan plaats ik die. 
<--- snap ik niet. Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit een post gehad waar ik het passend bij vond. Shalimar schreef:is naar mijn idee gewoon 'hihi' of gniffelen. Nagelbijten zie ik er niet in.
) heeft het dus 2 toepassingen. Ashleey_ schreef:Nou dat mag je mij dan uitleggen? Snap best dat je door kunt denken doordat er iets in z'n mond gaat.. maar een hand?![]()
*sorry hoor heb m'n haren vandaag blond geverft.. zal t wel aan liggen!
Ben wel erg bezig... Shalimar schreef:<-- Ik heb nou nooit gezien dat ie iets boven zijn hoofd had.
gebruik ik als ik een niet al te slimme opmerking maak.
is naar mijn idee gewoon 'hihi' of gniffelen. Nagelbijten zie ik er niet in.
zet ik neer als ik een slimme opmerking maak of overduidelijk gelijk heb in iets.
is gewoon een kwijl smilie. Als ik een supergaaf paard om te kwijlen zie dan plaats ik die.
<--- snap ik niet. Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nooit een post gehad waar ik het passend bij vond.
Die heb ik ook op een ander spel, daar gebruik ik hem voor de regels
Of uitleg 
Qimm schreef:Ik vind het altijd zo vervelend als mensen de roloog smiley verkeerd gebruiken *zucht*
zeur niet zo ik
die smiley 
als je een droge opmerking maakt 
is als je een lijstje hebt (list
) Sigrid_Hvj schreef:Ashleey_ schreef:Nou dat mag je mij dan uitleggen? Snap best dat je door kunt denken doordat er iets in z'n mond gaat.. maar een hand?![]()
*sorry hoor heb m'n haren vandaag blond geverft.. zal t wel aan liggen!
Nou die hand lijkt toch verdacht veel op een...
Ben wel erg bezig...
Duke schreef:Daar hebben we deze voor:
Bart?
Liedje schreef:Duke schreef:Daar hebben we deze voor:
Die is geweldig!Bart?
is bij mij altijd als ik iets zeg wat grappig is
(of eigenlijk gebruik ik hem na elke zin
)
is de smiley waarbij de mond dichtgeritst wordt
is voor de regels
bij een blonde opmerking in combinatie met deze :
gebruik ik voor het ''woord'' haha of oeps of uuu
houdt toch op
is als het een super mooi paard (of ander beest) is
van hm sh*t
die is voor iets cools
is ook iets wat cool is
deze is iets voor een slimme opmerking
Deze smiley is mun lievelings smiley. Ik egrbuik hem voor bijna alle droge opmerkingen, of gwn grappige opmerkingen..
en
vidn ik beide stomme smileys en ik gebruik ze behalve in dit topic nooit.
Oeps, betrapt xD Liedje schreef:Duke schreef:Daar hebben we deze voor:
Die is geweldig!Bart?

en deze dus er in
Zullen we temmen of een apart topic aanmaken ofzo?