Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Dat laatste heb je gebasseerd op feiten? Een cap vangt wel degelijk een enorm gedeelte van de klap op. Beetje jammer om zulke onzin neer te zetten.Een gebroken arm,been,enz.komt veel vaker voor en is niet te voorkomen door het dragen van een cap.De dreun door je hersens heen word er echt niet minder op met een cap.
saskiakefie schreef:Ik vind het wel overdreven dat je schrijft dat bij elk topi waar foto's zijn met mensen zonder cap er het de hele topic overgaat...
Elaine schreef:saskiakefie schreef:Ik vind het wel overdreven dat je schrijft dat bij elk topi waar foto's zijn met mensen zonder cap er het de hele topic overgaat...
Soms is dat wel zo.
sevke schreef:
Elaine schreef:saskiakefie schreef:Ik vind het wel overdreven dat je schrijft dat bij elk topi waar foto's zijn met mensen zonder cap er het de hele topic overgaat...
Soms is dat wel zo.
Equinecoach schreef:Wat ik wel zou willen plaatsen bij de zonnige HAW topics dat ze zich in moeten smeren met zonnebrand! Weer 's wat anders
Kun je nu toch geen ernstige reaktie noemen ?Citaat:"ze hebben geen zonnebrandolie op !!
sevke schreef:@iedereen : mijn reaktie was ook een grapje ! (zie maar de smilies !!!!)
Kun je nu toch geen ernstige reaktie noemen ?Citaat:"ze hebben geen zonnebrandolie op !!
Ik wou maar eventjes met bokt grappen ! Lees maar eens een willekeurig topic in HAW, dan lees je wel andere dingen !
@equinecoach : met crocs rijden ? Heb ik nog niet geprobeerd ! Wel al met blote voeten. Is ook heerlijk trouwens. De felblauwe zijn trouwens geen crocs, maar Holley's
![]()
stef schreef:Git: Daar betaal je je zorgverzekeringspremie voor. Dat hoeft niet op een forum tot in den treuren herhaalt te worden.
stef schreef:Git: Daar betaal je je zorgverzekeringspremie voor. Dat hoeft niet op een forum tot in den treuren herhaalt te worden.