Als ex mod meer rechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Als ex mod meer rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:05

Jongens laten we nou niet persoonlijk worden. Want ik vraag me stellig af of het meer om de persoon gaat of dat die foto's er staan Verward Het eerste zou ik wel heel kinderachtig vinden. Vooral als het je dwars zit omdat de persoon je niet aanspreekt. En of Rom nu wel of niet veel voor Bokt heeft gedaan maakt helemaal niets uit.

Zoals er al eerder gezegd is, het is een dag die je (als het goed is) 1 keer in je leven mee maakt, een super leuke en gave dag. Toevallig rijden ze beide op een Westernzadel miz staat het topic prima op z'n plek!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:06

thanx guys Scheve mond

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:07

Jullie kunnen in ieder geval weer ff zeiken........typisch Bokt, dat was ik even vergeten, sorry! Wat moet dan in jullie opinie het percentage westernfoto's zijn bij het aanmaken van een nieuwe topic? Kan ik daar in m'n komende impressies even rekening mee houden want ik plaats ook vaak foto's van het publiek.

Faye Ik vind het in ieder geval zéér ongepast om zo een opmerking te plaatsen in het foto-topic van het bruidspaar en dat zegt puur iets over jou.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:07

susan schreef:
thanx guys Scheve mond

Het is niet aanvallend bedoeld naar jullie. Ach gut Het gaat over dat ze het op bokt eerlijk willen houden, moeten ze dat ook doen...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:10

Ik wil nog even kwijt (was het Faye? geloof het wel), dat er WEL naar de TEM's gekeken is. Ze zijn gesloten, de mods hebben een beslissing genomen. Dat het een beslissing is waar jij het niet mee eens bent is een ander verhaal.

Terugkomend op RK's post, het topic is inderdaad geopend door zijn vrouw, dus het hele verhaal 'als ex mod meer rechten hebben', is gewoon niet aan de orde in dit geval...

Edit: mensen, ga nou niet zeuren over OW's, ook daar is het modteam voor... het is geen stembus hoor!

Zo, en nu ga ik iets nuttigs doen Clown

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:11

faye schreef:
Beste romkabouter,

ik doe geen persoonlijke aanval op jou. Jij had echter wel beter moeten weten als ex mod. Ik ken je verder niet eens. Doe normaal zeg!

Ik beter weten? IK heb geen topic gestart Lachen
Waarom zou IK dan wel meer rechten hebben? Ik ben verder niet boos ofzo hoor, maar als susan niet met mij getrouwd was geweest maar met een andere gebruiker was er niemand over gevallen

Anoniem

Runningkawa, en wie heeft er écht(!) last van dat Susan foto´s plaatst op wn/itp?

Jeddah

Ik schrik ervan hoe kinderachtig sommige van jullie zijn zeg... Niet typisch bokt Pannenkoek, typisch mensen die zich vervelen en niks beters te doen hebben dan anderen te pesten.

Ze rijden toch Western? Rom heeft zelfs een prachtig Westernpak aan! Ja Tevens is al duidelijk gemaakt dat het binnen de regels van WN past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:12

Als er niks met die tems gedaan is klopt het niet. Er zijn andere topics op dat forum gesloten omdat ze niet over paarden gingen. Punt blijft dus hetzelfde.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:13

Ik zet dit topic eens op slot.

Ik (of een van mn collega's) ga morgen wel eens kijken of hier inderdaad OW's voor gegeven worden of niet.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:56

Moderatoropmerking:
Het klopt dat het op Bokt niet de bedoeling is om felicitatietopics, topics met trouwfoto's e.d. te openen. Maar Bokt wordt er ook niet leuker van als de regels om de regels nageleefd worden. Het gebeurt dan ook regelmatig dat wij van de regels afwijken, meestal merken de gebruikers daar weinig van omdat we in zo'n geval besluiten vanwege de situatie een pb te sturen in plaats van een OW of vergelijkbare zaken. Maar het is ook wel eens gebeurd dat we een felicitatietopic toestonden of een fototopic van een ingrijpende gebeurtenis als een begrafenis van een bokker (het klopt toch dat er een topic over de begrafenis van Iski met foto's op Bokt heeft gestaan?)

In dit geval betreft het het huwelijk van twee actieve bokkers, waarbij het feest door een aantal bokkers is bijgewoond. Dit is natuurlijk een situatie die niet zovaak voorkomt en wij vinden het in dit geval dat dit topic moet kunnen. Aangezien er geen specifiek forum is waar deze foto's geplaatst kunnen worden en omdat zowel het bruidspaar als de genodigde bokkers voornamelijk op WN komen, lijkt ons in dit geval WN-ITP de beste plek. Vandaar dat we het daar hebben laten staan en ook open hebben gelaten.

Dit heeft verder weinig met het voortrekken van een ex-mod te maken, als het twee "zwarte" bokkers waren geweest, dan hadden wij in deze situatie dezelfde beslissing genomen. Wij vinden het wel heel jammer dat iets wat een leuke aan bokt gerelateerde gebeurtenis is, op deze manier toch een negatieve bijsmaak krijgt. De sfeer op Bokt en het bokken wordt er niet leuker op als er op zulke momenten niet van de regels afgeweken kan worden omdat er mensen bang zijn dat iemand anders misschien wel eens voorgetrokken zou kunnen worden.