Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
esperance schreef:leuke info. mod woren lijkt me ook wel wat.
Rufus schreef:En als je jonger bent dan 18 ?
Rufus schreef:En als je jonger bent dan 18 ?
Sylvia schreef:Het is al gezegt hier: je kunt je altijd 'melden' bij het modteam. Minimumleeftijd is wel 18 jaar...
Elaine schreef:*Heeft borstvergroting en metamorfose ondergaan. Nu alleen nog sparen voor de vette bankrekening.
Oliviaatje schreef:Elaine schreef:*Heeft borstvergroting en metamorfose ondergaan. Nu alleen nog sparen voor de vette bankrekening.
waar komt dit ineens vandaan?
Elaine schreef:Sylvia schreef:Het is al gezegt hier: je kunt je altijd 'melden' bij het modteam. Minimumleeftijd is wel 18 jaar...
En bij welke mod kan je je dan het beste melden? De hoofdmod van het forum waar je wilt modderen?
*Heeft borstvergroting en metamorfose ondergaan. Nu alleen nog sparen voor de vette bankrekening.
Elaine schreef:Sylvia schreef:Het is al gezegt hier: je kunt je altijd 'melden' bij het modteam. Minimumleeftijd is wel 18 jaar...
En bij welke mod kan je je dan het beste melden? De hoofdmod van het forum waar je wilt modderen?
*Heeft borstvergroting en metamorfose ondergaan. Nu alleen nog sparen voor de vette bankrekening.
DresslOver schreef:*maar ik kom vast niet in aanmerking met mijn 3 OW's*
Ymke schreef:DresslOver schreef:*maar ik kom vast niet in aanmerking met mijn 3 OW's*
Zou het niet?
Ymke schreef:Zolang je maar argumenten geeft
Of telt dat niet voor de moddies?