Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
liza van loon schreef:Als jullie het zien: Tem je rot! Daar zijn wij voor om er iets aan te doen.
lepolight schreef:Toen ik op Bokt kwam gebruikte ik geen hoofdletters, komma's, punten ,enz...
Ik heb mijn eerste topic hier op bokt gelezen en... ik kan het nu zelf bijna niet lezen.![]()
Als ik nu op msn zit gebruik ik ook msn-taal zoals ni=niet ,ma=maar , to=toch.
Maar ik gebruik gewoon afkortingen omdat het korter is, maar paardjuuh gebruik ik echt niet!
Op Bokt leer je niet alleen veel over paarden enzo maar dus ook nederlands.
Joscaa schreef:lepolight schreef:Toen ik op Bokt kwam gebruikte ik geen hoofdletters, komma's, punten ,enz...
Ik heb mijn eerste topic hier op bokt gelezen en... ik kan het nu zelf bijna niet lezen.![]()
Als ik nu op msn zit gebruik ik ook msn-taal zoals ni=niet ,ma=maar , to=toch.
Maar ik gebruik gewoon afkortingen omdat het korter is, maar paardjuuh gebruik ik echt niet!
Op Bokt leer je niet alleen veel over paarden enzo maar dus ook nederlands.
Whahahahaaa, hoezo; Bokt is veelzijdig
Fleur_Laura schreef:oh, ik word echt helemaal gek als iemand niet met leestekens praat en evt ook met hoofdletter (normale leestekens en hoofdletters dan) soms heb ik nog wel een spel foutje maar dat komt omdat ik blind typ en best snel. ik erger me inderdaad dood maar dan echt dood aan msn taal of het zogenoemde bReEzaHtaAll
Anoniem schreef:En dan vaak ook nog zeiken op ''die buitenlanders'' dat ze normaal Nederlands moeten praten
Anoniem schreef:Oh hou op.. ik word er ook gek van. En dan te bedenken dat ik toen ik net op Bokt zat zelf niet normaal kon typen en er zelfs een topic over had waarom het niet mocht op Bokt... Als iemand nu op MSN zo typt ergert het me ook behoorlijk. Het komt ook zo dom over. Ik tem ook altijd meteen als iemand zo typt op Bokt.
Anoniem schreef:En dan vaak ook nog zeiken op ''die buitenlanders'' dat ze normaal Nederlands moeten praten
Paula schreef:Ik vind het hartstikke lelijk, echt afschuwelijk gewoon. Hoe aardig ze ook zijn, meestal gaat een msn-taler bij mij in de blockeer stand op msn.
Wat ik nog irritanter vind zijn trouwens van die mensen die bijvoorbeeld bij ook, bij de dubbele oo twee ogen krijgen, bij haha, een poppetje dat lacht, bij een uitroepteken zo'n groot knipperent smiley ding hebben enz.
Gruwelijk.
liza van loon schreef:Als jullie het zien: Tem je rot! Daar zijn wij voor om er iets aan te doen.