Zijn mods meer dan users?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen

Re: Zijn mods meer dan users?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:15

Toch schiet het dan beetje het doel voorbij als je nu aan iedere Bokker het stokje door zou geven. De bedoeling is nu juist de mod/mid een stukje dichter bij de Bokkers te brengen door ook eens wat over andere dingen te vertellen, etc. en te laten zien dat het niet enkel Bokkers zijn die azen op kansen om OW's uit te delen. Dat er mensen zijn die dat niet interessant vinden, tja, dat zul je altijd blijven houden Lachen , er zijn ook heel veel mensen die dat juist wél heel prettig vinden.

Op een gegeven moment zullen de mods wel een keertje 'op' zijn, dan zou je over kunnen gaan op stokje doorgeven, waarbij dat stokje dan mogelijk in eenzelfde kringetje blijft of mensen zich gepasseerd zullen voelen Lachen (denk aan relatief nieuwe mensen aan wie het stokje minder snel doorgegeven zal worden, of Bokkers die alleen maar in bepaalde 'kringen' bekend en interessant zijn, ik noem maar wat).

Ik blijf het wat overdreven vinden om die stukjes onder de noemer 'modjes op voetstuk' te plaatsen Lachen .

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:55

Gwen schreef:
De bedoeling is nu juist de mod/mid een stukje dichter bij de Bokkers te brengen

Met deze opmerking geef je voor mij toch echt aan dat een mod/mid anders is dan een gewone gebruiker terwijl dat voor mij echt niet zo is.
Voor mij zijn ze gewoon allemaal hetzelfde, een mod/mid vindt het gewoon leuk om ook tijd te steken in andere dingen dan alleen bokken. Niets meer niets minder.

Als je het echt reeël wilt bekijken zijn de gebruikers ook veel belangrijker. Zonder gebruikers geen bokt en geen mods/mids.

Die topics lees ik overigens nooit, het interesseert me echt helemaal niets, net zo min als het me interesseerde wat de leraren op school in hun vrije tijd doen of de agent die mij een bekeuring uitdeelt Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:07

Ik zou in plaats van de mods, een keertje een mid of een submod willen horen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:07

Ze zijn ook anders: ze kunnen modacties uitvoeren, en bemiddelaars die bemiddelen. Ze kunnen dus meer dan een bokker. Zijn ze meer: nope, wat ThePast03 al zegt: zonder gebruikers geen bokt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:14

Ellende schreef:
Ze zijn ook anders: ze kunnen modacties uitvoeren, en bemiddelaars die bemiddelen. Ze kunnen dus meer dan een bokker. Zijn ze meer: nope, wat [*olduser*] al zegt: zonder gebruikers geen bokt.

Maar ze zijn niet zoveel anders dat ze dichter bij de bokkers gebracht hoeven worden. Om eerlijk te zijn krijg ik de kriebels bij zo'n uitspraak.
Het waren gewone gebruikers alleen kunnen ze nu wat meer omdat ze zin en tijd hebben om modacties uit te voeren.

Het is mij een raadsel waarom gedacht wordt dat het priveleven van een mod/mid iemand meer zou interesseren dan het priveleven van bokker X.
Omdat je met ze te maken hebt af en toe? Het enige wat daarbij belangrijk is dat hij/zij zijn/haar werk goed doet en niet wat voor persoon erachter zit.
Zoals ik al zei: Van de politieagent die mij een bekeuring geeft (nog nooit gebeurd overigens) interesseert het mij ook geen biet wat zijn hobby's zijn of hoe zijn priveleven eruit ziet. Clown

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:55

ThePast03, dat het voor jou niet zo is, is alleen maar goed Ja , maar zo heeft iedere Bokker zijn eigen idee daar over. Er zijn wel degelijk mensen die het zo voelen alsof groene en oranje Bokkers boven hen staan, en die het wél fijn vinden om te lezen dat het nogal meevalt en dat 'wij' net zoals iedereen hier ook maar gewoon in onze blote kont staan als we onder de douche gaan. De één vat dat op als een denigrerende uitspraak, de ander denkt 'verrek Pling , zo kun je het ook bekijken Lachen '.

Zoveel mensen, zoveel wensen, die kun je niet allemaal inwilligen, al zouden we dat graag willen Lachen .

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:57

Ik kan er verder ook niet wakker van liggen en als mensen het interresant vinden moeten ze het vooral lezen.

Alleen van de opmerking "mods dichter bij de gebruikers brengen" krijg ik negatieve rillingen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:03

Nou, zo is het niet bedoeld, hoor, ik wil er maar mee zeggen dat er Bokkers zijn die minder afstand voelen als ze de mensen van het team ook eens van een andere kant leren kennen, meer niet Lachen .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:06

stel mij die 10 vragen maar Lachen Lachen

ben altijd een open boek Lachen

ik denk juist dat het goed is, dat de gebruiker ook de menselijke kant ziet van........

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:07

Nummer van je bankkaart enzo Schijnheilig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:10

hahahaha je kan alles van me krigen................... behalve:) Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:16

Maar zou het wel leuker vinden dat het naar de mids toegaat, die zijn wat onbekender dan de mods Lachen

Het leven zoals het is :p bokt

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:17

Was er niet al een keer een mid aan de beurt geweest? Of zit ik er nu weer langs Clown ?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:19

Geen idee dan heb ik dat gemist kan ook Tong uitsteken
Maar mids zijn nog redelijk onbekend terein, elke keer kom ik een rode naam tegen, en dan denk ik. Ow dat wist ik niet. Terwijl ik de mods wel allemaal ken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:22

hihi katiavl Lachen IK ken sommige mods niet eens Lachen

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:27

Gwen schreef:
Was er niet al een keer een mid aan de beurt geweest? Of zit ik er nu weer langs Clown ?

Urielle heeft sowieso een keer 'de week van...' gedaan Ja Er zijn alleen wat minder mids dan mods natuurlijk, dus door de mids zijn we rap heen Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:10

stef schreef:
Zie de uitgebreidde verslagen in de BBB, en nu de 10 vragen aan (in dit geval) Kris.

Wat is het nut hiervan? Ik ben zelf mod van bokt geweest, moet er niet aan denken dat ik stukjes voor de BBB moest schrijven of vragen van users moest gaan beantwoorden (niet op die manier, ik beantwoord wel de vragen die betrekking op mijn werk hebben, dus dingen verplaatsen etc)
Mods lijken nu op een podest geplaatst te worden, en ik vraag me serieus af of dit wijs is

Die BBB lees ik nooit, dus die 10 vragen aan zal ik ook niet interessant vinden Clown
Tja ik kan me op zich wel voorstellen dat er mensen zijn die dat leuk vinden om te lezen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:30

Gelukkig is het ook geen verplichting, er is geen moderator die stukjes móet schrijven Lachen .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:40

Gwen schreef:

Vork
en ik vind het zooo jammer dat ik niet gewacht heb tot de 10 vragen aan....
Nu moet ik weer een paar jaar wachten voor ik weer aan de beurt ben Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:45

haha urielle schrijf anders een gemotiveerde brief naar de hoofdmod met daarin je aanvraag tot oplossen van de tien vragen Tong uitsteken

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:53

Urielle, je mag in mijn plaats Knipoog Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:30

je moet je toch ergens druk om maken Lachen Als het je niet interesseert, wat ik me heel goed kan indenken (net zoals ik me kan voorstellen dat je het wel interessant vind) , lees het dan niet.

Ik vind nou niet echt dat mods uitdragen dat ze meer zijn dan users... Als ik aan jou tien vragen stel ben je toch ook niet meer dan de normale gebruiker?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 17:03

Ik lees het altijd, gewoon omdat ik het leuk vind om te lezen.
Ik kijk ook regelmatig in profielen van andere bokkers, ook gewoon omdat ik het leuk vind om te zien wie een ander is en wat hun zoal bezig houdt.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:02

runningkawa schreef:
Ik zie dat ook niet als negatief, maar idd de mods onder de gebruikers mengen omdat sommige gebruikers er te hoog tegen aan kijken Lachen

Al zou misschien een versie met mids en willekeurige gebruikers ook wel leuk zijn Ja

Ja, dat vind ik ook wel leuk, gewoon gebruikers die veel online zijn en toch wel een matige bekendheid hebben.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:01

Ik vind het als ik tijd heb om het te lezen het vaak wel leuk zo;n stukje te lezen, ik stoor me iig niet aan
Als iets niet wil lezen lees ik het gewoon niet...