Hmm. De ene keer is het blauw. Dan weer wit. Bokt is een knipperlicht.
Forumindex doet het hier inderdaad ook niet meer.
Hij wordt hier eigenlijk vaker wit als ik naar m'n gebruikerspaneel ging, daar was ik vannacht al mee bezig en toe wilde hij ook niet meer blauw worden.
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik heb er nu ook last van. Het is heel traag en ik zie alleen maar tekst. Het lijkt wel of je via je mobiele telefoon op internet zit. Maar zo te zien heeft niet iedereen er last van. Het is niet leuk zo!
Ik wilde even een modopmerking in het groen zetten, maar iets zegt me dat dat ook niet extra opvalt
Bart is gewaarschuwd, het lijkt erop dat de image server een dutje doet. Wordt zo snel mogelijk gefixt.
Voor de mensen die nergens last hebben: druk vooral niet op F5. 'Jullie' bokt doet het nog omdat de plaatjes en kleuren van bokt in de 'cache' (soort geheugen) van je browser zitten.
Hmm. De ene keer is het blauw. Dan weer wit. Bokt is een knipperlicht.
Dat klinkt erg leuk Maar toen ik net in een topic antwoordde en het bericht geplaatst was werd bokt bij mij ook helemaal wit. Toen ik de index pagina deed refreashen was deze wel gewoon blauw Vage shizzel
Ik zag vanmorgen ook alleen maar een wit beginscherm van bokt, inloggen of topics bekijken lukte niet maar nu ziet alles er weer een stuk beter en vertrouwder uit