Als ik toch een punt van kritiek mag geven: de communicatie richting de gebruikers zou wat mij betreft een stuk beter en duidelijker mogen! Ik denk dat zodra je communicatie goed is, je al een stuk minder gezeur zal hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Wellicht is rouleren tussen de verschillende tabbladen een idee?
Nerwen schreef:Als ik toch een punt van kritiek mag geven: de communicatie richting de gebruikers zou wat mij betreft een stuk beter en duidelijker mogen! Ik denk dat zodra je communicatie goed is, je al een stuk minder gezeur zal hebben.
Cer schreef:Ik wil/kan er niet veel over zeggen, maar het is idd waar dat iedereen mee mag overleggen
Ik mod op Inf. maar als er vraagstukken op een ander tabblad zijn, kan ik daar ook mijn mening over geven.
Sterker nog, die mening van andere mods wordt regelmatig gevraagd.
runningkawa schreef:Ik weet dat sinds ik weg ben achter de schermen de indeling is veranderd en dat mods niet buiten hun tabblad mogen modden.
iefke schreef:Nerwen schreef:Als ik toch een punt van kritiek mag geven: de communicatie richting de gebruikers zou wat mij betreft een stuk beter en duidelijker mogen! Ik denk dat zodra je communicatie goed is, je al een stuk minder gezeur zal hebben.
En hoe zou je die communicatie graag willen zien?