suus_ schreef:Bijna iedereen hier op bokt is van mening dat ie zelf gelijk heeft
En hier ben ik het helemaal mee eens, ik zou hem haast in mn profiel willen zetten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suus_ schreef:Bijna iedereen hier op bokt is van mening dat ie zelf gelijk heeft
runningkawa schreef:Zouden eigenlijk opgenomen moeten worden in de bokt regels hoor
garny95 schreef:als we nou eens niet zo veel oordelen en sommige even wat respectvoller met elkaar omgaan, al hoe wel, ik vind het heel vaak ook erg leuk om te lezen hoe sommige elkaar afzeiken etc.
Maargoed, soms kan het wel wat vriendelijker, ik zie ook nog wel eens wat persoonlijke vetes voorbij komen, die elkaar dan altijd moeten hebben en van die steken onder water, heerlijk om te lezen.
udine5 schreef:garny95 schreef:als we nou eens niet zo veel oordelen en sommige even wat respectvoller met elkaar omgaan, al hoe wel, ik vind het heel vaak ook erg leuk om te lezen hoe sommige elkaar afzeiken etc.
Maargoed, soms kan het wel wat vriendelijker, ik zie ook nog wel eens wat persoonlijke vetes voorbij komen, die elkaar dan altijd moeten hebben en van die steken onder water, heerlijk om te lezen.
misschien vind je het wel leuk om te lezen, maar als je het zelf bent die alles over zich heen krijgt dan?
Welshcobfan schreef:Het echte leven is harder, ik maak mij niet druk om wat onbekende bokkers zeggenEn zeuren lucht zo op
ik geniet soms zo als ik even flink kan zeiken, want op internet kan het dan onderbreekt niemand je
garny95 schreef:ja als je alles zelf over je heen krijgt is het niet leuk. En dat je er hard van wordt is onzin, het kan heel kwetsend zijn. Ik zou die bak strond dan ook negeren.
Milly_ schreef:ok, bokt kan soms wat zeikerig zijn jaMaar je kiest erzelf voor om op bokt te zijn toch? je kiest er zelf voor fotos te plaatsen, discussies aan te gaan.. enz...
Ik zou zeggen: staat het je hier niet aan?wat doe je hier dan nog?
Komt wat harder over dan hoe ik het bedoel, maar als ik me op bokt niet op mijn gemak zou voelen, was ik hier ook niet.
Verschillende meningen heb je zoiezo, zou maar saai zijn anders![]()
Zeker omdat bokt zo'n groot aantal gebruikers heeft!
Maar uit jou voorbeelden vind ik niets zeikerigs eerlijk gezegd![]()
En het eerste voorbeeld al helemaal niet!!! Integendeel, daar zeur jij nog het meest![]()
Ik denk dat er beter voorbeelden zijn op bokt hoor![]()
Zoals dit topic!
MoonChloe schreef:@ TS'er.. Je bent 1 van zovelen die zeurt over de feit dat hier zo veel wordt gezeurd, gezeken, gekat, onvriendelijk doen tegen elkaar en nog veel meer..
Dit is bokt, zo is bokt eenmaal