waarom zeurt iedereen hier zoveel op elkaar?!?!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: waarom zeurt iedereen hier zoveel op elkaar?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:48

suus_ schreef:
Bijna iedereen hier op bokt is van mening dat ie zelf gelijk heeft Knipoog

En hier ben ik het helemaal mee eens, ik zou hem haast in mn profiel willen zetten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:52

Regel 1: Runninkawa heeft altijd gelijk
regel 2: indien Runningkawa geen gelijk heeft wordt automatisch regel 1 van kracht

Zoiets Tong uitsteken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:58

Ja

Inderdaad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:00

Kijk zie je, de eerste die me al gelijk geeft Haha!
De regel werkt echt Clown

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:50

RK je hebt niet gelijk Clown

Soms hangt bokt om deze manier wel de keel uit, iedereen is van zijn/haar mening dat... en zijn/haar/jouw manier van handelen is fout want... jij doet zus en zo

Soms kan ik daar best kwaad om worden Clown maar juist daardoor vind ik het wel weer leuk om in dat soort discussies mee te gaan posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:00

potver..
heb jij de regels niet gelezen?

Zouden eigenlijk opgenomen moeten worden in de bokt regels hoor Ja

Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:50

runningkawa schreef:
Zouden eigenlijk opgenomen moeten worden in de bokt regels hoor

Ben ik het helemaal mee eens...
Ik zou zeggen maak een poll Clown

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:57

als we nou eens niet zo veel oordelen en sommige even wat respectvoller met elkaar omgaan, al hoe wel, ik vind het heel vaak ook erg leuk om te lezen hoe sommige elkaar afzeiken etc.
Maargoed, soms kan het wel wat vriendelijker, ik zie ook nog wel eens wat persoonlijke vetes voorbij komen, die elkaar dan altijd moeten hebben en van die steken onder water, heerlijk om te lezen.

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 22:58

Dit zijn echt de ergste voorbeelden niet hoor! Iemand mag toch wel zéggen dat bleek/biotex of wat dan ook gaten maakt? Ook al vreet het nietje hele ding weg, één gaatje is ook niet altijd nodig en dan kan je het beter anders oplossen. Dat mag iemand gewoon zeggen.

Logisch dat mensen daarop reageren, vidn ik. Want als je ze ergens anders goedkoper kunt krijgen kan de ts haar prijs daar op aanpassen, of niet. Andere mensen die níet weten dat ergens anders goedkoper is weten datnu ook.

Wat boeit het dan? Dan doet ze het toch via marktplaats? Dan snap ik het probleem niet?

Overigens wordt er af en toe wel erg hard en overdreven gerageerd, dat ben ik met je eens. Maar die voorbeelden van jou vallen echt reuze mee.[/quote]

ja ik had inderdaad al begrepen dat mijn voorbeelden meevielen.
maar ik had ze toevallig alle drie achter elkaar en toen had ik er echt de pee in
vandaar dat ik toen dit topic opende Haha!
maar gezien de reacties komt het er wel op neer dat iedereen wel zon beetje vind dat het af en toe wel iets minder hard mag Pling dus het topic is niet voor niks geweest Haha!

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 23:00

garny95 schreef:
als we nou eens niet zo veel oordelen en sommige even wat respectvoller met elkaar omgaan, al hoe wel, ik vind het heel vaak ook erg leuk om te lezen hoe sommige elkaar afzeiken etc.
Maargoed, soms kan het wel wat vriendelijker, ik zie ook nog wel eens wat persoonlijke vetes voorbij komen, die elkaar dan altijd moeten hebben en van die steken onder water, heerlijk om te lezen.

misschien vind je het wel leuk om te lezen, maar als je het zelf bent die alles over zich heen krijgt dan? Knipoog

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 23:09

udine5 schreef:
garny95 schreef:

misschien vind je het wel leuk om te lezen, maar als je het zelf bent die alles over zich heen krijgt dan? Knipoog

Ach joh, word je hard van Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 23:15

Het echte leven is harder, ik maak mij niet druk om wat onbekende bokkers zeggen Clown En zeuren lucht zo op Haha! ik geniet soms zo als ik even flink kan zeiken, want op internet kan het dan onderbreekt niemand je Vork

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:51

ja als je alles zelf over je heen krijgt is het niet leuk. En dat je er hard van wordt is onzin, het kan heel kwetsend zijn. Ik zou die bak strond dan ook negeren.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:59

Welshcobfan schreef:
Het echte leven is harder, ik maak mij niet druk om wat onbekende bokkers zeggen Clown En zeuren lucht zo op Haha! ik geniet soms zo als ik even flink kan zeiken, want op internet kan het dan onderbreekt niemand je Vork

Nou, ik ontmoet gelukkig in het echte leven niet zoveel mensen die over me heen vallen. Haha!
Maar hier op bokt merk ik dat wel af en toe. Niet dat ik er wakker van lig, ik moet er meestal hard om lachen. Tong uitsteken
En idd, even lekker zeiken zonder onderbroken te worden, lucht wel eens op. Haha! Haha! Haha!
En soms kom je types tegen....... Vork

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:32

garny95 schreef:
ja als je alles zelf over je heen krijgt is het niet leuk. En dat je er hard van wordt is onzin, het kan heel kwetsend zijn. Ik zou die bak strond dan ook negeren.

strond nog wel!

Als je iets op internet plaatst, weet je dat je kritiek kunt krijgen. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je ook niets op internet plaatsen. Zo simpel is het!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:43

Idd mickey, dat soort topics en dan vooral bij HAW kom ik vaak tegen

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 23:08

[/quote]

strond nog wel!

Als je iets op internet plaatst, weet je dat je kritiek kunt krijgen. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je ook niets op internet plaatsen. Zo simpel is het![/quote]

dat is inderdaad waar. maar soms gewoon iets vriendelijker is niks mis mee Haha! zoals ik al een paar keer eerder had aangegeven Haha!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:20

ok, bokt kan soms wat zeikerig zijn ja Bloos Maar je kiest erzelf voor om op bokt te zijn toch? je kiest er zelf voor fotos te plaatsen, discussies aan te gaan.. enz...
Ik zou zeggen: staat het je hier niet aan?wat doe je hier dan nog?
Komt wat harder over dan hoe ik het bedoel, maar als ik me op bokt niet op mijn gemak zou voelen, was ik hier ook niet.
Verschillende meningen heb je zoiezo, zou maar saai zijn anders Tong uitsteken
Zeker omdat bokt zo'n groot aantal gebruikers heeft!

Maar uit jou voorbeelden vind ik niets zeikerigs eerlijk gezegd Verward
En het eerste voorbeeld al helemaal niet!!! Integendeel, daar zeur jij nog het meest Koe
Ik denk dat er beter voorbeelden zijn op bokt hoor Clown
Zoals dit topic!

udine5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 16:17

Milly_ schreef:
ok, bokt kan soms wat zeikerig zijn ja Bloos Maar je kiest erzelf voor om op bokt te zijn toch? je kiest er zelf voor fotos te plaatsen, discussies aan te gaan.. enz...
Ik zou zeggen: staat het je hier niet aan?wat doe je hier dan nog?
Komt wat harder over dan hoe ik het bedoel, maar als ik me op bokt niet op mijn gemak zou voelen, was ik hier ook niet.
Verschillende meningen heb je zoiezo, zou maar saai zijn anders Tong uitsteken
Zeker omdat bokt zo'n groot aantal gebruikers heeft!

Maar uit jou voorbeelden vind ik niets zeikerigs eerlijk gezegd Verward
En het eerste voorbeeld al helemaal niet!!! Integendeel, daar zeur jij nog het meest Koe
Ik denk dat er beter voorbeelden zijn op bokt hoor Clown
Zoals dit topic!

jeetje.
heb je niet alles gelezen ofzo???
ik zei toch al dat ik toevallig alle drie die dingen achter elkaar had en er gewoon ff de pee in had....
dus er is niks mis met dit topic!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:19

Als op bokt iemand wat hards over mij zegt doet het veel minder met mij dan een bekende hetzelfde zou zeggen, dusse laat ze maar lekker zeuren Haha!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:37

Ik kan Udine5 wel wat begrijpen.
Vaak wordt er, als er een reactie wordt geplaatst, een katterig antwoord gegeven, vooral als iemand anders een andere eigen mening heeft.
Ik heb niet alle pagina's hiervan doorgelezen dus misschien is het al gezegd, maar waarom kunnen we niet gewoon antwoorden en de meningen van anderen respecteren.
Wat ook ergelijk is : de enorme schrijf- en taalfouten die er gemaakt worden, iedereen maakt wel eens fouten in zijn/haar bericht, maar sommigen zijn zo erg dat het bijna onleesbaar wordt. Maar dit even terzijde want het heeft tenslotte niets met het onderwerp te maken. (misschien heb ik er nu ook wel ergens een blunderfout in zitten).

Chiwawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 00:07

heerlijk dit topic...

de titel is zoooo toepasselijk... Op ieder forum wordt er vaak heel wat afgezeurd, afgelogen, afgezeikt, ... Gewoon omdat mensen nu eenmaal niet allemaal dezelfde zijn (gelukkig)

op een forum begrijp je mekaar niet altijd even goed, worden dingen misbegrepen en ja, logischerwijze houden verschillende mensen er verschillende meningen op na... Maar kan je een meningsverschil direct interpreteren als gezeur? Het is gevaarlijk om geschreven zinnen, waar je moeilijk emotie, nadrukken en intonatie kan uithalen, rechtstreeks te beoordelen op hun gezeur-gehalte.
Zo kan de vraag die in de titel gesteld wordt, als antwoord krijgen: 'wat zeur jij nou over zeuren', maar voor hetzelfde geld heeft de TS een hele nare zeur-ervaring op een forum, thuis, school achter de rug...

In elk geval, ik ben op dit moment mijn universiteitsexamen wiskunde aan het leren en dit topic heeft me goed doen lachen... Huilen van het lachen

heerlijk toch, 'waarom zeurt iedereen hier zoveel op bokt?' Probeer er maar gewoon het leuke van in te zien, dat maakt het leven op bokt al heel wat minder zeurderig

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 11:49

@ TS'er.. Je bent 1 van zovelen die zeurt over de feit dat hier zo veel wordt gezeurd, gezeken, gekat, onvriendelijk doen tegen elkaar en nog veel meer..

Dit is bokt, zo is bokt eenmaal Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:52

MoonChloe schreef:
@ TS'er.. Je bent 1 van zovelen die zeurt over de feit dat hier zo veel wordt gezeurd, gezeken, gekat, onvriendelijk doen tegen elkaar en nog veel meer..

Dit is bokt, zo is bokt eenmaal Haha!

...... dus verwacht niet dat iedereen poeslief tegen elkaar is
(evn ter aanvulling Tong uitsteken)

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:53

Je moet toch wat te zeiken hebben.Als je je verveelt of geen leven hebt Knipoog Haha!