none schreef:Waarom eindigd hij wel heel vaak met: Groetjes Tommie Visser?
Beetje verwarrend dan?
Maar oké, we dwalen nogal af he?
haha we zijn wel erg die bokkers zitten gewoon ze berichtjes na te kijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
none schreef:Waarom eindigd hij wel heel vaak met: Groetjes Tommie Visser?
Beetje verwarrend dan?
Maar oké, we dwalen nogal af he?
radnah2 schreef:Ik voel me echt blond (en dom) maar ik weet niet eens wie Tommie Visser is. Maar na deze ophef ga ik toch maar eens opzoeken hahaha! Als er zoveel ophef over is moet ie wel heeeeel erg leuk zijn haha!
En ik vind dat dat meisje gewoon die naam mag gebruiken zolang ze zich maar niet gaat voordoen als hem.
Ranja schreef:Hier nog iemand die niet weet wie Tommie Visser is hoor...
Een bekende in de paardenwereld neem ik aan??
Chica schreef:Dan moet ik dat toch ook eens gaan kijken nu want ik ken het beste joch dus ook niet?
Gelukkig ben ik niet de enige die niet weet wie TV is
Ntlie_ schreef:Wat een ophef over een naam zeg..
Laat die persoon lekker die naam houden als ze zo fan is van Tommy Visser.
Er staat in haar profiel dat ze Lisa heet, dus zo weet iedereen dat het niet om Tommie zelf, maar om een fan gaat.
En tenslotte weten de meesten van bokt wel dat Tommie zelf onder een andere naam post.
stef schreef:voor diegene die niet weten wie hij is: als je op een evenement ee jongen ziet lopen met een grote horde 14/15 jarige meisjes er achteraan: "tommieeeehieeeee"
dan is dát tommie visser
stef schreef:voor diegene die niet weten wie hij is: als je op een evenement ee jongen ziet lopen met een grote horde 14/15 jarige meisjes er achteraan: "tommieeeehieeeee"
dan is dát tommie visser
Cassidy schreef:Er al eens aan gedacht dat er meer hondjes zijn die Fikkie heten? Misschien is de echte gebruikersnaam van de bokker wel Tommie Visser? (Niet dat ik dat geloof, maar het is een mogelijkheid).
En was er niet ook een gebruiker met als usernaam Anky?
ellepel schreef:ik wilde eigenlijk mijn naam gaan veranderen in anky van grunsven![]()
wat maakt t uit wat voor naam je neemt?
enne ik heet ellen,dus alle ellens die hier op bokt zitten mogen niet iets gebruiken wat in de richting van mijn naam wijst?
nee hoor, om mij heten we allemaal tommievisser
Sani schreef:lisa is zijn schuilnaam?
Chica schreef:Dan moet ik dat toch ook eens gaan kijken nu want ik ken het beste joch dus ook niet?
Gelukkig ben ik niet de enige die niet weet wie TV is