Wel Besloten zijn!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij Voor besloten Topic's?

Ja, scheeld een hoop ruzie.
62 (22%)
Nee, want dan kan je overal nog bijkomen.
176 (63%)
Maakt me niks uit
38 (13%)

Totaal aantal stemmen: 276

blauw00gje

Re: Wel Besloten zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:17

odetteke schreef:
Cyntje schreef:
Als je een langere tijd op bokt zit leer je vanzelf mensen kennen waar je gezellig mee kunt kletsen

Dat is voor mij een van de leuke dingen van bokt, je leert allerlei mensen kennen. Ook mensen die je in het dagelijks leven niet zo snel zou tegenkomen. Met sommige mensen klikt het helemaal niet, maar met sommige ook juist wel en ga je ook in real life afspreken. Als je niet open staat voor nieuwe ontmoetingen zal je ook deze leuke mensen nooit tegenkomen.

Ja inderdaad.
Door bokt heb ik nou iemand leren kennen die bij mij in de buurt woont, en ik al een beetje kende, maar nooit tegen praatte.. Nu praat ik er wel mee, en het is kei gezellig.
Ik vind dat je daar gewoon voor open moet staan.

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:18

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:18

odetteke schreef:
Cyntje schreef:
Als je een langere tijd op bokt zit leer je vanzelf mensen kennen waar je gezellig mee kunt kletsen

Dat is voor mij een van de leuke dingen van bokt, je leert allerlei mensen kennen. Ook mensen die je in het dagelijks leven niet zo snel zou tegenkomen. Met sommige mensen klikt het helemaal niet, maar met sommige ook juist wel en ga je ook in real life afspreken. Als je niet open staat voor nieuwe ontmoetingen zal je ook deze leuke mensen nooit tegenkomen.

Ja maar dat is juist het probleem, als je juist zo gezellig telkens zit te praten, en dan komt er opeens iemand anders binnenstormn die alles in de war schopt..

Ik heb het meeggemaakt dat ´nieuwelingen´ een topic verpesten, omdat je gewoon niks meer kon zeggen zo druk was het..

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:19

waarom zou je niks meer kunnen zeggen omdat er andere bensen bij zijn? Je kan toch gewoon nog steeds tegen elkaar praten?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:20

oooohhhh, hoe kínderachtig zijn sommigen hier zeg! Boos!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 17:20

Waarom reageert niemand die wel Voor is?

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:20

Marr je bent zelf ook een nieuweling. En als het druk wordt, moet je wat vaker bijlezen.

Wil je besloten, open dan een maillijst ofzo. Bokt is een openbaar forum net zoals de HK en de topics.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:21

Even trouwens nog een ontopic reactie.
Ik vind dat besloten topics wel moeten mogen.
Door bepaalde dingen en opmerkingen vonden bepaalde vaste leden van een topic het niet meer leuk om in dat topic te komen (Na 18 delen gezellig geweest te zijn.)
Nu hebben we zelf een nieuw topic gemaakt, om weer een nieuwe start te maken.
We willen niet nog een keer uit elkaar door nieuwelingen enzovoorts, vandaar dat besloten wel leuk zou zijn.
D'r zullen vast altijd wel algemene kletstopics blijven!

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:21

Besloten topics zijn nergens voor nodig. Ik denk in de praktijk dat er vaak toch geen nieuwe bij komen als je een hechte club hebt. Waarschijnlijk zal er af en toe iemand zich aanmelden, maar meestal verdwijnen ze net zo vlug. En als ze blijven hangen dan maken ze het er alleen gezelliger op.

Ik doe zelf mee aan een studentenruiters topic. Dit topic is ontstaan vanuit de diverse studentenrijverenigingen die er in Nederland zijn en die elkaar regelmatig op studentenwedstrijden zien. De meeste deelnemers in het topic kennen elkaar dus ook IRL.

Regelmatig is er een student die ook paardrijd (maar nog nooit van de studentenrijverenigingen heeft gehoord) die zich bij ons topic voegt. En allemaal zijn ze even welkom, maar ze blijven geen van allen hangen (op één na dan, maar die is ondertussen ook lid geworden van een van de verenigingen).

Waarom dat is, geen idee, maar ik heb wel een vermoeden. De groep in dat topic kent elkaar IRL of iig een aantal van de groep en we zijn allemaal bekend met de studentenruitersport en het daarbij horende wedstrijdsysteem (wat afgezien van de proeven nogal afwijkt van het reguliere wedstrijdsysteem). Er wordt naast troubles over studie, werk en leven dus ook veel gesproken over wie er naar de volgende wedstrijd gaat, of er nog nieuwe leden meekomen, wie daadwerkelijk mag starten, wat er het weekend van de wedstrijd allemaal is voorgevallen. Zeg maar gerust een hoop onderwerpen die voor een buitenstaander helemaal niet interessant zijn.

Dus de studenten komen en gaan. Het is niet dat wij ze er niet bij willen, maar meestal hebben ze zelf zoiets van "ik hoor hier niet thuis".

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:22

Pfffft... Bokt is een openbaar forum, dus geen besloten topics. En als iemand je topic komt verzieken door uitschelden of gemeen doen tem je gewoon. Anders moet je je gewoon niet aanstellen en leven omgaan met het feit dat niet iedereen is zoals jij je dat zelf precies wenst. Nors opkijken

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:22

JorisDy schreef:

Omdat die er niet zijn?
Huilen van het lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:23

Ik vind niet dat topics besloten moeten zijn, maar denk wel dat niet iedereen in elk topic op zijn plaats is. En tuurlijk zijn nieuwe mensen leuk en gezellig, en als je je een beetje verdiept in de historie van een topic en lekker meekletst dan is het vaak allemaal prima. Maar dat werkt niet overal met iedereen zo. Het topic waar ik zit, is vrij besloten, maar nieuwe mensen worden niet weggepest ofzo, iedereen die gezellig mee kan komen kletsen is van harte welkom. Maar wat Falona ook zegt, vaak zie je dat niet erg veel mensen blijven hangen, als het topic al een poosje bestaat, de groep erin elkaar allemaal IRL kent en zelfs een eigen taal ontwikkelt heeft. Maar degenen die wél moeite nemen om dat te doorgronden, die voegen alleen maar gezelligheid toe!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 17:23

Gearl schreef:
JorisDy schreef:

Omdat die er niet zijn?
Huilen van het lachen

Die zijn der wel

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:24

JorisDy schreef:
Gearl schreef:
Omdat die er niet zijn?
Huilen van het lachen

Die zijn der wel

Klopt.
Ja, scheeld een hoop ruzie. 36% [ 19 ] x

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:25

Sorry hoor maar wie reageren er nu kinderachtig? Rolleyes

Omdat wij onze mening uiten?
het is toch ene OPEN forum?
Dan mag je ook je mning uiten volgens de nederlandse wetten.

Ik ben iig wel voor, als je al langer dan huppelepup een groepje vormt.
Laatst bijgewerkt door Air op 18-04-07 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:26

JorisDy schreef:
Gearl schreef:
Omdat die er niet zijn?
Huilen van het lachen

Die zijn der wel

Wat is een 'der'? Huilen van het lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:26

ons hk topic is besloten (en dat is trouwens niet met mij overlegt..) en ik ben het er dus totaal niet mee eens, laatst kwam iemand vragen of die erbij mocht.. maar nee, dat ging niet, we zijn namelijk besloten, en ik vind dat hartstikke zonde!
een aantal van hun proberen mij nu danook 'weg te jagen' fijn plekje voor jou misschien jorisdy Clown

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:27

En toch snap ik nog steeds niet waarom je dit topic opent als je zelf ook binnen komt vallen in een hechte groep.

Kinderachtig he? Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:27

LiSSy schreef:
ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig

helemaal mee eens Lachen !

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:28

Jaimyliefje schreef:
ons hk topic is besloten (en dat is trouwens niet met mij overlegt..) en ik ben het er dus totaal niet mee eens, laatst kwam iemand vragen of die erbij mocht.. maar nee, dat ging niet, we zijn namelijk besloten, en ik vind dat hartstikke zonde!
een aantal van hun proberen mij nu danook 'weg te jagen' fijn plekje voor jou misschien jorisdy Clown

Ik vind het echt nergens op slaan dat ze diegene er niet bij laten, als diegene het vraagt kan je het toch opzenminst proberen Rolleyes ..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:29

Besloten is btw nu verboden op bokt, dus als ze flauw tegen jou zijn geweest, ga jij toch ook ff flauw doen Jaimyliefje?

Air

temmen bedoel ik Knipoog

Anoniem

Je HK topic mag niet eens besloten zijn volgens mij, Jaimyliefje.

Ik vind het zelf totaal nutteloos om besloten topics toe te staan- stel, je bent Shetlander-fan om maar wat te zeggen en je wilt naar het Shetlanderfantopic.. maar die is besloten.

Wat doe je dan, een nieuw Shetlanderfantopic aanmaken Verward
Dat lijkt me geen goed plan.

Of je merkt dat een bepaald HKgroepje echt jouw humor heeft en jouw ideeen over bepaalde dingen.. lekker dan als die alleen besloten zijn en je er niet meer bij kan dus Knipoog

Bovendien straal je niet echt vriendelijkheid uit he, als je graag een besloten topic wilt. Ga lekker gezamenlijk een MSNgesprek starten als je zo graag besloten wilt zijn.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:31

x_Marr schreef:
Besloten is btw nu verboden op bokt, dus als ze flauw tegen jou zijn geweest, ga jij toch ook ff flauw doen Jaimyliefje?

ooh dat wist ik niet, dus we mogen niet meer besloten zijn.. lekker joh!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:31

WildWings schreef:
Je HK topic mag niet eens besloten zijn volgens mij, Jaimyliefje.

Ik vind het zelf totaal nutteloos om besloten topics toe te staan- stel, je bent Shetlander-fan om maar wat te zeggen en je wilt naar het Shetlanderfantopic.. maar die is besloten.

Wat doe je dan, een nieuw Shetlanderfantopic aanmaken Verward
Dat lijkt me geen goed plan.

Of je merkt dat een bepaald HKgroepje echt jouw humor heeft en jouw ideeen over bepaalde dingen.. lekker dan als die alleen besloten zijn en je er niet meer bij kan dus Knipoog

Bovendien straal je niet echt vriendelijkheid uit he, als je graag een besloten topic wilt. Ga lekker gezamenlijk een MSNgesprek starten als je zo graag besloten wilt zijn.

Amen Afgod