Miryamk schreef:hahaha casperrr dat is wel heel erg zeg
ja idd hoe wanhopig ben je dan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Miryamk schreef:hahaha casperrr dat is wel heel erg zeg
BartVB schreef:Probleem is dat er mensen op Bokt rondlopen met meer dan 50.000 berichten over iets van 6 jaar tijd. Als die mensen zoeken naar hun eigen berichten moet de database in de huidige 24 miljoen berichten op zoek naar die berichten, die berichten moeten bij de juiste topics worden gezocht en dan moeten uiteindelijk alle 50.000 regels gesorteerd worden, dan wordt die lijst gereduceert tot een lijst met de topics waarin iemand gereageerd heeft en daarna moet er nog gesorteerd worden op datum van de laatste reactie in die topics.
casperrr schreef:Ik droomde vanacht dat hij het weer deed..... totdat ik écht op bokt kwam
naja we zullen maar afwachten!
_Mir_ schreef:Misschien domme vraag, maar is het niet een idee dat toon je eigen berichten maar 1000 berichten onthoud? Dat lijkt mij meer als voldoende... En wellicht kunnen alle EA topics ouder als 3 jaar ook wel opgeruimd worden, lijkt mij dat een paard dat 4 jaar geleden te koop stond nu wel een baasje gevonden heeft etc.
Dan maak je op die manieer weer wat ruimte.
BartVB schreef:(overigens heeft het blijven melden dat deze functie het nog steeds niet doet niet heel erg veel nut)
runningkawa schreef:Ik hoef ook mijn eerste berichten niet bij een zoekactie terug te zien.
Misschien dat je het speciaal aan kunt vinken bij zoeken als je een oud bericht terug wilt.
Anders lijkt me de laatste maand ofzo wel genoeg als standaard.
rommulus schreef:(heb me nu al zo vaak betrapt terwijl ik weet dat ie het niet doet dat ik de tel kwijt ben)
BartVB schreef:Beperken tot de afgelopen x maanden kan maar je wilt ook (soms) verder terug kunnen zoeken. Het is niet handig als de database dan alsnog 3 minuten bezig is met zoeken (en ondertussen de site half om zeep helpt). Er zal dus structureel iets verbeterd moeten worden...
Crossmonster; dat is op te lossen door gebruik te maken van de bookmarks. De bookmarks functie wordt binnenkort (als het allemaal past in de planning) wat verbeterd waardoor deze gesorteerd zijn op datum van laatste reactie, zodat je ze makkelijker kan openen en zodat je er makkelijker topics aan toe kan voegen. Als dat eenmaal gedaan is dan zijn de bookmarks een heel stuk handiger dan 'eigen berichten', ook omdat we dan van die 'stipje' reacties af komen...