Ik ben al heel lang lid....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree_Tina schreef:[Spoiler:
helemaal offtopic, ga je nog verder met het pennyverhaal? ik moet helemaal afkicken namelijk nu
Banjer schreef:sorry Shalimar, je naam kwam me niet bekend voor...![]()
mag ik als excuus aanvoeren dat ik al 30 ben, en dat ouderdom komt met gebreken?
MoonChloe schreef:Banjer schreef:sorry Shalimar, je naam kwam me niet bekend voor...![]()
mag ik als excuus aanvoeren dat ik al 30 ben, en dat ouderdom komt met gebreken?
Misschien omdat Shalimar vroegâh anders heetteAphrodite (als ik het goed spel)
Neonlight schreef:Haha, ik geloof dat ik niet helemaal in het team pas, ik heb nooit ruzie met wasmachines.![]()
Banjer, ik ken je ook niet, maar dat 30+ is een goed excuus om aan te voeren.
Neonlight schreef:Haha, ik geloof dat ik niet helemaal in het team pas, ik heb nooit ruzie met wasmachines.![]()
Banjer schreef:Neonlight schreef:Haha, ik geloof dat ik niet helemaal in het team pas, ik heb nooit ruzie met wasmachines.![]()
dank je...
Sammie schreef:Ben ik de enige die die zwarte balk NU al irritant vind.Hij wordt ook niet eens gebruikt voor 'spoilers', maar gewoon voor 'normale' tekst. (sommige werd vroeg wel eens klein geschreven).
Kan die balk niet wit worden oid? Ik zit nu net een half uurtje op bokt en nog niet eens in ENT ben wrs al tig keren van die irritante zwarte balken tegengekomen.
Perzik schreef:Succes nieuwe mods!
En die spoiler is handig!
Skygirl schreef:Spoiler:
Dit is echt zooo stoer!Volgens mij wordt bokt straks helemaal zwart hierdoor