Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Visconti schreef:waarom zou dit een grap zijnAls dit een grap was hebben de mods van tegenwoordig wel een heel slecht gevoel voor humor
WildWings schreef:En dat is de reden waarom ik mij niet kan voorstellen dat het een 1 april grap zou zijn- mensen steken al moeite in artikelen. Als het een 1 april grap zou zijn zou dat erg banketstaaflig zijn voor de mensen die nu moeite hebben gedaan- ik kan 't me niet voorstellen.
Einam schreef:Prima idee, maar waarom dit zo nodig 'geheim' moest blijven gaat even aan mij voorbij....
Beetje kinderachtig IMO
BartVB schreef:Dat het uberhaupt geheim is gehouden komt voornamelijk doordat we zelf ook weten dat de planningen die we maken meestal strakker zijn dan de daadwerkelijke uitvoeringDat is hier zeker ook het geval, voor de wiki zijn al jaren plannen, de wiki had eigenlijk al meer dan een jaar geleden online gemoeten en in die tussentijd is het gewoon niet handig om 'de concurrentie' te laten weten dat we hiermee bezig zijn
Artikelen aandragen via het nieuwe wiki forum; GRAAG!
Je kan op dit moment alleen nog niets zelf in de wiki zetten.
BartVB schreef:Dat het uberhaupt geheim is gehouden komt voornamelijk doordat we zelf ook weten dat de planningen die we maken meestal strakker zijn dan de daadwerkelijke uitvoeringDat is hier zeker ook het geval, voor de wiki zijn al jaren plannen, de wiki had eigenlijk al meer dan een jaar geleden online gemoeten en in die tussentijd is het gewoon niet handig om 'de concurrentie' te laten weten dat we hiermee bezig zijn
Artikelen aandragen via het nieuwe wiki forum; GRAAG!
Je kan op dit moment alleen nog niets zelf in de wiki zetten.
BartVB schreef:Saskia; zie het eerste bericht in dit topic