Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ymke schreef:Aangezien de toegestane leeftijd om lid te kunnen worden van Bokt 13 is, lijkt me dat niet echt reeel.
suus_ schreef:Volgens mij zijn het er genoeg. Op ons manege topic zit ook een meisje van 11 en 2 meiden die vanaf hun 12e al lid waren, nu 2 of 3 jaar later zijn ze er nog
Ik denk dat het er genoeg zijn hoor.
Maar om het te verlagen naar 12 terwijl je eigenlijk 13 ofzo hoort te zijn haha dat lijkt me geen strak plan
Ymke schreef:Aangezien de toegestane leeftijd om lid te kunnen worden van Bokt 13 is, lijkt me dat niet echt reeel.
Soet schreef:en hoe vaak zie je hier geen mensen van 9 rond lopen. 2/10 bij de jeugdfora's hoor geloof me.
Ben zelf 14, en op reactie's als 'wat een leuk paardje' of 'wat een leuk snoetje zit daar op zeg' zit ik nu eenmaal niet te wachten.
Shadow0 schreef:Mijn persoonlijke mening is dat het niveau van JITP (voor zover je het bij zo'n onderwerp over niveau kunt hebben) helemaal niet lager is. En ik weet dan ook niet zo goed wat jullie op ITP verwachten of zouden willen?
Ik ben ook niet echt een voorstander van de leeftijdsgrens maar het verschuiven heeft geen zin, je houdt hetzelfde probleem, er vallen altijd mensen buiten de boot. En samenvoegen, dat kan niet. Er zijn gewoon veel te veel foto's voor 1 subforum. Dus er is in elk geval een opsplitsing nodig.
Shalimar schreef:Shadow0: bedoel je met RT neit gewoon HAW? Of ben ik zo blond en mag je in RT ook foto's plaatsen voor rijtrechnisch commentaar?
Ymke schreef:Het gaat mij niet zo zeer om de nutteloze reacties, maar je topic loopt écht voor geen meter op JITP en dat vind ik persoonlijk heel jammer. De mods zeggen wel: "Je topic staat langer in de spotlights", daar hebben ze volkomen gelijk in, maar nu krijg je maar 8 reacties en op ITP 3 pagina's. Tja, waar doe je het dan voor?
En ik ben wel 14, maar heb echt totaal geen behoefte aan een 'apart hoekje voor de jeugd' en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Dus wat mij betreft gaat niet de leeftijdgrens omlaag, maar heel dat JITP weg. Of een regel dat je zelf mag kiezen waar je een topic maakt (aangezien er blijkbaar toch bokkers zijn die wel behoefte hebben aan een 'apart hoekje voor de jeugd') En als iemand geen fatsoenlijk topic kan maken, wordt er gewoon door een andere bokker getemd en wordt daar iets mee gedaan.
Shadow0 schreef:Shalimar schreef:Shadow0: bedoel je met RT neit gewoon HAW? Of ben ik zo blond en mag je in RT ook foto's plaatsen voor rijtrechnisch commentaar?
Eh, ja, ik bedoelde idd HAW.![]()
Bedankt voor de correctie - ik zal het even aanpassen voor de duidelijkheid.
_Karlijn schreef:Ymke schreef:Je haalt me de woorden uit m'n mond. Ik ben het helemaal met je eens!Het gaat mij niet zo zeer om de nutteloze reacties, maar je topic loopt écht voor geen meter op JITP en dat vind ik persoonlijk heel jammer. De mods zeggen wel: "Je topic staat langer in de spotlights", daar hebben ze volkomen gelijk in, maar nu krijg je maar 8 reacties en op ITP 3 pagina's. Tja, waar doe je het dan voor?
En ik ben wel 14, maar heb echt totaal geen behoefte aan een 'apart hoekje voor de jeugd' en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Dus wat mij betreft gaat niet de leeftijdgrens omlaag, maar heel dat JITP weg. Of een regel dat je zelf mag kiezen waar je een topic maakt (aangezien er blijkbaar toch bokkers zijn die wel behoefte hebben aan een 'apart hoekje voor de jeugd') En als iemand geen fatsoenlijk topic kan maken, wordt er gewoon door een andere bokker getemd en wordt daar iets mee gedaan.
sronnie schreef:Ik vind dat het zo gelaten moet worden, als de leeftijd nu omlaag gaat willen de mensen van 14 jaar dat zij dat ook bij ITP mogen posten en dan kan het net zo goed helemaal afgeschaft worden.
Niet alleen bij JITP zijn de reacties af en toe nutteloos, bij ITP heb je dit net zo goed
Is een jaartje wachten dan echt zo erg?
Soet schreef:SONY : Er word toch niets gezegt over HAW: met technische tips bedoelde ik bij CB.
Soet schreef:Vue: ik zie toch echt zelden serieuse reactie'smaar goed dat blijft wellicht een eeuwige discussie
Soet schreef:- gaat gaan kijken in de profielen: o juist ja jullie zijn ouder dan 16
Soet schreef:- gaat gaan kijken in de profielen: o juist ja jullie zijn ouder dan 16
SONY : Er word toch niets gezegt over HAW: met technische tips bedoelde ik bij CB.
Vue: ik zie toch echt zelden serieuse reactie'smaar goed dat blijft wellicht een eeuwige discussie