maak bokt weer simpel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: maak bokt weer simpel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:27

??? dat is nu toch ook zo?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:31

Een UN is niets meer dan een pb van een mod die je op de regels wijst, en die de rest van de moderators ook kan lezen. Dus ja, als je een topic verkeerd plaats ontvan je wel eens een pb met uitleg van een mod - en de vraag of je het in het vervolg kan laten. OW's voor het verkeerd plaatsen van topics worden echt niet uitgedeeld, of het moet gaan om spam (een topic dus 10 keer op verschillende plaatsen op Bokt zetten ofzo)

EA is daar wat strenger in, als je daar advertenties meerdere malen verkeerd plaatst kun je wel een OW krijgen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:40

ik vind t juist goed zo!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 17:31

Ik ben het er mee eens dat heel veel subfora's samengevoegd kunnen worden. JHK en HK bijvoorbeeld. Behalve in je 'eigen' huiskamertopics kijk je meestal toch nooit in de huiskamertopics (neem ik aan, het zijn er zoveel, gaan zo snel, lijkt me sterk dat er iemand is die ze allemaal volgt Tong uitsteken ), en ze zakken zoiezo al binnen 5 minuten naar de 2e of 3e pagina.
Dan maakt het echt niet uit of ze naar de 3e of de 7e pagina zakken.

Net zoiets als SK en KH, what's the difference? ITP en JITP mag gewóón bij elkaar gevoegd worden, denk dat er weinig mensen zijn die daar problemen mee hebben..

In het begin van dit topic word gezegd: dat sextopic werd verwijderd omdat bokt een paardenforum is. Dus er mag 1 sextopic zijn. Goed hoor, geen probleem, ik kom er zoiezo niet, maar voer die regel dan wel consequent door! Want er zijn wel 2 creatieve subfora (UK en CB), terwijl bokt nog stééds een paardenforum is.
Zeg dan: alle creatieve dingen moeten in 1 topic. Want bokt is een paardenforum.

CB en UK mogen van mij trouwens ook gewoon bij elkaar.
En de rassenfora vind ik redelijk onzin. Er zijn nog zóveel andere rassen die dan ook een eigen subforum verdienen. (niet dat ik dat zou willen hoor).
Als ik dan topics zie van: 'Hoe heet jouw haflinger', of: 'Hinnikt jouw new forest ook als je komt?', dan zie ik écht het nut er niet van in.

Wel nuttige vragen als: 'Welk zadel voor een shire', of 'wat geef je een fjord te eten', kunnen ook bij de daarvoor bedoelde subfora.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:11

Zoals ik al zei had ik hier eerder een topic over geopend, hierbij dus de link + mijn visie hierop:

Teveel (sub)fora?

sronnie schreef:
Zeker nu de zoekfunctie eruit ligt irriteer ik me steeds meer aan al die verschillende fora.
Naar mijn idee kan er een hoop geschrapt/samengevoegd worden.

Om even wat voorbeelden aan te dragen:

SV en VSW kunnen naar m.i. prima bij elkaar, de seizoensvragen hebben vaak juist met verzorging, stalling of weide te maken, dus waarom deze niet samenvoegen?

MA, MHK en VP is ook zoiets, MHK wordt amper in gepost en waarom zou dit niet in de gewone HK of JHK kunnen?
De mensen met verzorgpaarden met rijtechtische problemen (en andere), evenals de mensen die op een manege rijden kunnen prima terecht bij RT(en andere).

SK en het KH, waarom zijn deze dan gesplitst?
Die spelletjes passen prima bij het idee achter het KH.

Voor CB en UK geldt hetzelfde, ik snap deze splitsing ook niet volledig.

En dan het Young Riders gedeelte, waarom hebben de jongere gebruikers dit gedeelte nodig?
Daar is weer een apparte huiskamer, waar ik dus ook totaal het nut niet van in zie
Evenals je YRT, zat opties elders op bokt om je verhaal kwijt te kunnen.

Ben ik de enige die er zo over denkt?
Want bovenstaande zijn maar enkele dingen die zo in mij opkomen, er kan m.i. veel meer opgeruimd worden Ja

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:13

Maar de zoekfunctie doet het weer. Ik vind het YR juist goed, omdat jongere Bokkers (ik trouwens ook Lachen ) dan met elkaar lekker kunnen praten en overleggen. Bokt vind ik prima zo Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:17

De zoekfunctie doet het inderdaad weer, maar zoals ik al aangaf is dit van een tijdje terug.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:50

Ik denk dat er dagelijks te veel topics worden geplaatst om het weer simpel te maken. Als je dingen samenvoegt krijg je weer het probleem dat als je nu een topic opent het vanavond nog op pagina 3 beland waar niemand meer naar kijkt?

Zelfs nu het bokt stikt van de tabbladen en subfora heb je dit nog op drukbezochte forums.
Bokt is gewoon onwijs gegroeid, best jammer vind ik! Doordat het zo massaal is verliest het veel knussigheid en persoonlijkheid. In begin was ik meestal bij de belangrijke topics op de hoogte maar nu kan ik alles niet meer volgen hoor!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:19

Soms is het een beetje zoeken maar ik vind het wel fijn zo, voor mij hoeft het niet meer terug naar het oude. Wel lijkt het me leuk als je zelf de kleur kan kiezen van het bokt scherm nu is het altijd maar zo blauw oranje en groen enzo zijn ook leuk.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:43

En er komen nog meer forums bij Haha! :
viewtopic.php?f=25&t=740468

Persoonlijk vind ik dit niet overzichterlijker maar juist ingewikkelder.
Ook hele discussietopics staan er nu tussen omdat TS toevallig een paar foto's in de beginpost heeft geplaatst.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:50

Hoezo ingewikkelder als ik vragen mag???/

Er zijn een paar subforums bij gekomen, maar wel bij de forums waar je het normaal gesproken zou zetten!
Niets aan verandert dus Ja

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:28

suus_ schreef:
Hoezo ingewikkelder als ik vragen mag???/

Er zijn een paar subforums bij gekomen, maar wel bij de forums waar je het normaal gesproken zou zetten!
Niets aan verandert dus Ja

Omdat ik eerder alles in een forum zag en kon beslissen via de Tags wat ik wel en niet wilde zien en nu weer een apart subforum moet openen om te zien wat daar staat.
Ieder zijn mening, ik vind dit alles behalve overzichterlijker.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:32

gaat met ThePast03 mee....