Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Doen ze dan wel via MSN....
Maar je hebt igg zelf geen rare pb's
Alane schreef:Jawel hoor... maar mij boeit het niet of de afzender dan wel of niet kan zien of ik die dingen lees of niet.
Met het uitschakelen van de gehele PM functie ben je ook gelijk de scheldpb's kwijt. het beheer/mods kunnen de gebruiker via mail bereiken... en is het probleem van TS ook gelijk opgelost
slimmerik schreef:Komt eigenlijk ook op weigeren van pb's neer hè...... dus als je daar wél voor bent vraag ik me af wat je tégen mijn idee hebt. Och ja : Bart is al zo druk.
Alane schreef:Als je al vind dat Bart het zo druk heeft, waarom dan zo'n vraag?
Het weigeren van PM's vanwege het feit dat de afzender moet kunnen zien dat de ontvanger het niet heeft gelezen... zo schrijf je het in de openingspost. Ik zie de meerwaarde er niet van in. [punt] Je hebt een politiek correct antwoord gekregen, en daar kun je het mee doen.. vind het wel leuk om te weten waarom je het zonodig vind dat de afzender weet dat je de pm niet hebt gelezen.. en het wordt steeds duidelijker helemaal na de pm's die ik van jou heb ontvangen.![]()
(niet dat die dreigend of andersinds niet correct waren, enkel overbodig en onnodig )
slimmerik schreef:Tinkerloos schreef:Misschien moeten we Alane eens gaan bestoken met nare pbtjes,en dan veel en vaak.
Misschien ziet ze dan het nut in van het weigeren kunnen van pb's van bepaalde personen.
Heb ik al geprobeerdMaar ze vindt ze nog steeds leuk
![]()
![]()
Alane schreef:Maar ehm als je dat bereikt hebt wat je had willen bereiken, warom reageer je dan nog? en dan al helemaal op mijn berichten?
dwaallicht schreef:runningkawa schreef:Doen ze dan wel via MSN....
Maar je hebt igg zelf geen rare pb's
Mensen die mij pb's sturen met lelijke inhoud heb ik echt niet op msnkan me wel wat beters bedenken voor mn tijd hehe.
Maar de pm functie opzich is prima..krijg ook een hoop leuke dingen. Alleen de mogelijkheid tot weigeren zou ik perfect vinden.
slimmerik schreef:Alane schreef:Welk effect heeft het dan dat de afzender kan zien dat de ontvanger de pb niet heeft gelezen?
Dan blijven ze niet aan de gang van 10 tot 15 pm'tjes achter elkaar. Maar jij hebt er géén last van blijkbaar dus kun je gewoon lekker verder bokken.
runningkawa schreef:10 tot 15 heb ik er ook niet, gelukkig...
soms een paar ineens van 1 gebruiker
en dat mischien een paar keer per jaar.
bambi76 schreef:Ik hoef er geen optie op dat de verzender denkt dat ik ze gelezen heb. Ik wil gewoon mensen kunnen blokkeren en dat lijkt mij redelijk eenvoudig te realiseren.
Ja die groen kikker (smiley) heb ik ook gezien.