Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:28

Zo niet bedoeld maar ik zou het gehad hebben na twee of drie boze pb'tjes zonder antwoord Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 19:32

Meestal is dat ook zo. Maar in sommige gevallen dus niet. Ook als je duidelijk laat weten dat je niet gesteld erop bent.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:13

Ik denk echt dat het ervoor zal zorgen dat er veel minder ruzie is op Bokt, als deze functie er komt. Onruststokers maken namelijk geen kans meer, die worden ontmoedigd als ze zien dat de gebruiker ze toch echt niet leest.

Nog fijner zou het zijn als een mod gewoon pm's kan zien zoals die verstuurd zijn (wanneer je daar zelf toestemming voor geeft.) Zodat ze precies weten wie wat gestuurd heeft en er ook mensen op aan kunnen pakken. Dan is de mogelijkheid om stiekem iemand achter de schermen door te blijven "stangen" ook verdwenen. Al kan ik me wel voorstellen dat het de mods teveel extra werk gaat opleveren.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:38

PM functie helemaal uitschakelen, kunnen ze ook geen hulptroepen inschakelen als ze het alleen niet af kunnen, dat voorkomt een hoop reltopics Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:41

Doen ze dan wel via MSN....

Maar je hebt igg zelf geen rare pb's Lachen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:44

Jawel hoor... maar mij boeit het niet of de afzender dan wel of niet kan zien of ik die dingen lees of niet.
Met het uitschakelen van de gehele PM functie ben je ook gelijk de scheldpb's kwijt. het beheer/mods kunnen de gebruiker via mail bereiken... en is het probleem van TS ook gelijk opgelost Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:44

ik zou er geen moeite mee hebben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 00:28

ach, als ik een pm krijg van iemand waarvan ik denk dat hetniet nodig is om te lezen verwijder ik hem gewoon. En of de ander dan dnekt dat ik hem gelezen heb interesseert me niks Knipoog Heet gaat om mijzelf of ik zin heb om ze te lezen, en niet om de ander te laten weten dat ik ze gelezen heb, meestal merken ze het vanzelf wel als ze geen antwoord krijgen ofzo Lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 00:46

runningkawa schreef:

Mensen die mij pb's sturen met lelijke inhoud heb ik echt niet op msn Tong uitsteken kan me wel wat beters bedenken voor mn tijd hehe.
Maar de pm functie opzich is prima..krijg ook een hoop leuke dingen. Alleen de mogelijkheid tot weigeren zou ik perfect vinden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 00:49

Alane schreef:
Jawel hoor... maar mij boeit het niet of de afzender dan wel of niet kan zien of ik die dingen lees of niet.
Met het uitschakelen van de gehele PM functie ben je ook gelijk de scheldpb's kwijt. het beheer/mods kunnen de gebruiker via mail bereiken... en is het probleem van TS ook gelijk opgelost Haha!

Komt eigenlijk ook op weigeren van pb's neer hè...... dus als je daar wél voor bent vraag ik me af wat je tégen mijn idee hebt. Och ja : Bart is al zo druk. Ach gut

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 01:08

slimmerik schreef:
Komt eigenlijk ook op weigeren van pb's neer hè...... dus als je daar wél voor bent vraag ik me af wat je tégen mijn idee hebt. Och ja : Bart is al zo druk. Ach gut

Als je al vind dat Bart het zo druk heeft, waarom dan zo'n vraag? Lachen

Het weigeren van PM's vanwege het feit dat de afzender moet kunnen zien dat de ontvanger het niet heeft gelezen... zo schrijf je het in de openingspost. Ik zie de meerwaarde er niet van in. [punt] Je hebt een politiek correct antwoord gekregen, en daar kun je het mee doen.. vind het wel leuk om te weten waarom je het zonodig vind dat de afzender weet dat je de pm niet hebt gelezen.. en het wordt steeds duidelijker helemaal na de pm's die ik van jou heb ontvangen. Ja Haha! (niet dat die dreigend of andersinds niet correct waren, enkel overbodig en onnodig )

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 01:21

Alane schreef:
Als je al vind dat Bart het zo druk heeft, waarom dan zo'n vraag? Lachen

Het weigeren van PM's vanwege het feit dat de afzender moet kunnen zien dat de ontvanger het niet heeft gelezen... zo schrijf je het in de openingspost. Ik zie de meerwaarde er niet van in. [punt] Je hebt een politiek correct antwoord gekregen, en daar kun je het mee doen.. vind het wel leuk om te weten waarom je het zonodig vind dat de afzender weet dat je de pm niet hebt gelezen.. en het wordt steeds duidelijker helemaal na de pm's die ik van jou heb ontvangen. Ja Haha! (niet dat die dreigend of andersinds niet correct waren, enkel overbodig en onnodig )

Het zijn niet mijn woorden dat Bart het te druk zou hebben. Maar dat is eerder in het topic door iemand beweerd. Kijk en om nou mijn pb's (die overigens idd heel netjes en correct waren) hier te bespreken, vind ik toch een beetje een persoonlijke aanval. Daar moet je dus de pb voor gebruiken.

Het kunnen weigeren van pb's zal idd nóg meer persoonlijke aanvallen op het forum voorkomen. Zo kunnen gewoon bepaalde bokkers elkaar idd volkomen negeren.

En waarom wil je gewoon niet aan het modteam en met name Bart overlaten hier al dan niet iets mee te doen. Als het doorgaat hoef je er geen gebruik van te maken...dus ik snap echt je punt niet. Je mening hebben we nu wel tig keer vernomen. Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 01:55

Openbaar forum he? Lachen

moah wat heb ik dan besproken over de pb's? dat ze correct waren, heb ik je ego daarmee gekrenkt? Clown
of bedoel je dit?
slimmerik schreef:
Tinkerloos schreef:
Misschien moeten we Alane eens gaan bestoken met nare pbtjes,en dan veel en vaak.
Misschien ziet ze dan het nut in van het weigeren kunnen van pb's van bepaalde personen. Knipoog

Heb ik al geprobeerd Schijnheilig Maar ze vindt ze nog steeds leuk Haha! Haha! Knipoog

vandaar even mijn stukje tekst over je pb's, is niet persoonlijk of had je dat toch graag gewilt? Verward

Zeg ik dan ergens dat ik de tak van Bart of de Mods wil overnemen, of als adviseur wil dienen?

Maar jij vindt het schijnbaar zeer nodig dat je de afzender iets duidelijk kunt maken, zo nodig dat je gaat uitvissen wat een afzender wel en niet kan zien... en DAT vind ik interessant Lachen
Ik reageer ook op titels en wat er geschreven staat, niet wie iets schrijft, lees ook geen profiel als ik ergens reageer. Reageer inhoudelijk, meer niet. Lachen

Maar ehm als je dat bereikt hebt wat je had willen bereiken, warom reageer je dan nog? en dan al helemaal op mijn berichten? Scheve mond

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 08:44

Alane schreef:
Maar ehm als je dat bereikt hebt wat je had willen bereiken, warom reageer je dan nog? en dan al helemaal op mijn berichten? Scheve mond

Omdat het euh "mijn" topic is ..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 09:27

dwaallicht schreef:
runningkawa schreef:

Mensen die mij pb's sturen met lelijke inhoud heb ik echt niet op msn Tong uitsteken kan me wel wat beters bedenken voor mn tijd hehe.
Maar de pm functie opzich is prima..krijg ook een hoop leuke dingen. Alleen de mogelijkheid tot weigeren zou ik perfect vinden.

Ik bedoel dat hun roddelen over je, via msn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:00

slimmerik schreef:
Alane schreef:
Welk effect heeft het dan dat de afzender kan zien dat de ontvanger de pb niet heeft gelezen?

Dan blijven ze niet aan de gang van 10 tot 15 pm'tjes achter elkaar. Maar jij hebt er géén last van blijkbaar dus kun je gewoon lekker verder bokken. Haha!

Misschien komt dat wel omdat je een bepaalde manier van posten hebt en daardoor mensen trickert tot pb's omdat ze het niet in het topic kunnen plaatsen. Zou het kunnen dat als je anders je teksten gaat formuleren er minder pb's in je postbox komen? 10 tot 15 vind ik nog al wat. Ik heb het over 2 pb's en die boeien mij niet. 1tje is denk ik 8 maanden oud en de andere een maand of 3....

Vraag mij af hoeveel bokkers dit probleem hebben, zegt misschien ook wel wat van die bokkers. Om daar Bart dan een optie voor aan te laten maken. Is het niet iets wat je dan in eerste instantie zelf hebt gecreeerd? Jouw toon in pb's liegt er ook niet om en dan kan je natuurlijk een antwoord verwachten, die jij voorts niet lezen wilt en ongelezen terug wilt sturen en daar Bart voor aan het werk wil gaan zetten? Beetje vaag.

C'est la ton qui fait la musique en aan de hand daarvan zal je pb's krijgen en of ze leuk zijn of niet heb je dan zelf in de hand.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 11:32

Tjonge jonge, geweldige reactie !!! Hangt van pure insinuaties aan elkaar. Even ter verduidelijking: er zijn mensen waar ik zelfs niet één pb van wil hebben.

Ach nou weet ik ook weer wie er zo overbezorgd is over Bart. Ach gut

Maar jouw pm box moet het toch ook druk hebben?? Daar je andere mensen over mij pb't. Haha! Ook die mensen zijn er niet altijd van gediend hoor, heb ik vernomen Haha!

Het wordt voor jullie toch bijna een halszaak om mijn vraagje onderuit te schoffelen. Dank je wel daarvoor Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 11:43

Heb trouwens even een weergave uit dit topic tot nu toe gemaakt van mensen die er vóór zijn:

slimmerik
dwaallicht
Summertje
Ellende
Medousa
Cyntje
Tinkerloos
Robin_
faye
bambi76
T@nj@
Ann
peetorlan
runningkawa
AaronYve

Mensen die het niets uit maakt:

Caira
Lowara
Yinnar
katiavl
fixture
Cinnepin

Mensen die er absoluut op tegen zijn:

Alane
sweetheart
russel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:45

10 tot 15 heb ik er ook niet, gelukkig...

soms een paar ineens van 1 gebruiker
en dat mischien een paar keer per jaar.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 11:52

runningkawa schreef:
10 tot 15 heb ik er ook niet, gelukkig...

soms een paar ineens van 1 gebruiker
en dat mischien een paar keer per jaar.

Is ook maar twee keer voorgekomen en dan was het beide keren door van die penny's hoor.... Clown

Maar er zijn van die mensen die poeslief zijn op het forum en je per pb helemaal verrot schelden.
Er is gewoon een bepaalde groep waar ik liever geen pb contact meer mee heb. Vork

En nogmaals het is maar een vraag en waarom ik nu daar persoonlijk op aangevallen moet worden snap ik eigenlijk niet zo. Haha! Knipoog

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:56

bambi76 schreef:
Ik hoef er geen optie op dat de verzender denkt dat ik ze gelezen heb. Ik wil gewoon mensen kunnen blokkeren en dat lijkt mij redelijk eenvoudig te realiseren.

Ja die groen kikker (smiley) heb ik ook gezien.

Precies Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:20

Bij mij zijn het er ook nog nooit 15 geweest maar idd het komt nogal eens voor dat iemand in een topic poeslief en aardig reageert en via de pb krijg ik dan een emmer bagger over mij heen waar ik naar van wordt. Vervolgens vraag ik dan waarom die reactie niet in het topic gegeven wordt waarop dan vaak gereageerd wordt met de reden "ik ga geen ow riskeren en een pb mag toch niet openbaar gemaakt worden want dan krijg je een ban"
Van zulke mensen wil ik echt geen pb krijgen.

Maar wat betreft de opmerking over het postgedrag en de toon van berichten, het gaat hier natuurlijk niet alleen om slimmerik dus ik voel mij aangesproken. Wat is er mis met de toon in mijn berichten? Volgens mij ben ik juist heel erg lieVVVVVV Tong uitsteken Haha!

@RK, ik heb geen lange lijst met foeis, staat er maar 1 op Haha! (en dat was een ongelukje Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:24

Ik heb er ook niemand op staan
werkt toch niet Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:27

Nee werkt idd niet, je kan de berichten gewoon nog lezen als je té nieuwsschierig bent (en dat ben ik meestal wel Bloos )

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:10

Wat helpt die functie dan tegen het eerste baggerpbtje van die in-het-topic-poeslieve-bokker? Dat helpt pas na een eventuele 2e pb, waarin die bokker mischien wel de verontschuldigingen aanbiedt. En het leuke, die poeslieve bokker blokt je gelijk na de 1e pb, en dan heb je die bagger pb ontvangen en geen weerwoord mogelijk Haha!
met de kans dat de gemoederen nog hoger oplopen, en er nog meer met modder wordt gegooit in topics... en dat lijkt me de gezelligheid niet echt ten goede komen.