Lusitana schreef:Nee, dat is waar, het had gewoon klein gekund, maar, dat neemt niet weg dat een opmerking als "ga maar weer met je poppen spelen" of weet ik wat er stond, natuurlijk niet door de beugel kan. Dat is opzettelijk kwetsen en dat ik overtreden van boktregel nr 1.
Die opmerking heb ik dan gemist, vandaar mischien dat ik je niet geheel snapte wat er verkeerd aan was 
Lusitana schreef:Maar goed, natuurlijk hebben we het inderdaad hier niet over dat topic, maar over slotjes, maar ik vind iets zeggen over of er geen klachtensysteem kan komen tegen mods en dan dat als voorbeeld, een beetje omgekeerde wereld.
Waarom? is er oa ook voor artsen, politie ed..
Ik zeg niet gelijk dat er een of ander iets moet komen, maar met de nieuwe regels hebben ze die deur behoorlijk dichtgespijkerd... krijg je via PB geen gehoor dan zit je als bokker behoorlijk op een eiland, en daar zijn ook genoeg voorbeelden van. Of dat nu regels of de uitzonderingen zijn komt dan helemaal in een schemerwereld terecht. maar dat is offtopic 
Lusitana schreef:Ik merk, en dat is ook met de slotjes in het algemeen vaak het geval, dat men eigenlijk er gewoon slecht tegen kan als er wat gezag bij te pas komt. Men wil gewoon alles uitvechten op een eigen manier. Die eigen manier is lang niet altijd even netjes genoeg voor een forum. En dan moet er ingegrepen worden. Dan richt men de boosheid op de ingrijpende, omdat men de zin niet krijgt of niet kan blijven doen waar men zin in had. Maar een mod kijkt gewoon of een en ander aan de regels voldoet...
En daar is niets mis mee, mits het altijd volgens dezelfde regels gebeurd.
Neem nu onlangs het topic over een witte pony, daar werden dingen gezegd en geschreven en daar lusten de honden geen brood van, tig X is er getemt, sancties? bij mijn weten geen... (helemaal niets terug te vinden in de OW/ban lijst, en bij stoutedingen schrijvers navraag gedaan noppes zelfs geen UN ) en een ander hoeft maar een verdwaalde scheet te laten en hoppa... Is het toch niet echt vreemd dat er bokkers in verweer wegens al die rare grijze zones die niet te bevatten zijn.