Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Ten vierde had je ook gewoon háár kunnen PB'en als je merkt dat een bericht volgens jou ten onrechte verwijderd is, maar heeft iemand die hier daarover klaagt dat nou eigenlijk al gedaan? Volgens mij niet, of wel dan?
oneilltje79 schreef:Wel een tip voor iedereen: Zelf plaats ik mn tekeningen en schilderijen nu op het tekenmensjestopic in de huiskamer, aangezien daar alle reacties blijven staan zoals ze zijn.
Fairie schreef:Bedoel je dan een bericht specifiek gericht aan elke specifieke user die iets niet onderbouwd heeft of mag je ook op deze manier reageren: "aapje, nootje, en miesje, bedankt voor jullie complimenten, als jullie nog tips hebben hoor ik die graag"?Aansluitend daarop zou ik dan graag van de TS of een andere user die eerder poste in dat topic een bericht ala 'Bedankt voor je compliment. Heb je daarnaast misschien nog tips?' willen zien. t.
Maya schreef:Mij ging het niet om een specifiek topic. Wel is het zo dat ik me er al een tijdje aan erger en toen ik in een topic van Fnanne (viewtopic.php?f=149&t=725175&start=0&st=0&sk=t&sd=a) maar liefst 2 modbreaks tegenkwam was de irritatie groot genoeg om dit topic te openen, vandaar dusBlijkbaar gaat het hier om een specifiek topic, mag ik dan de link daarvan zien? Wat was de inhoud van de berichten die naar jullie mening ten onrechte zijn verwijderd.
Remy schreef:Mij ging het niet om een specifiek topic. Wel is het zo dat ik me er al een tijdje aan erger en toen ik in een topic van Fnanne (viewtopic.php?f=149&t=725175&start=0&st=0&sk=t&sd=a) maar liefst 2 modbreaks tegenkwam was de irritatie groot genoeg om dit topic te openen, vandaar dus.
Remy schreef:Fairie schreef:Bedoel je dan een bericht specifiek gericht aan elke specifieke user die iets niet onderbouwd heeft of mag je ook op deze manier reageren: "aapje, nootje, en miesje, bedankt voor jullie complimenten, als jullie nog tips hebben hoor ik die graag"?Aansluitend daarop zou ik dan graag van de TS of een andere user die eerder poste in dat topic een bericht ala 'Bedankt voor je compliment. Heb je daarnaast misschien nog tips?' willen zien. t.
Daar heb ik nl geen problemen mee, wel weer als het verplicht wordt voor elke user een apart berichtje te gaan typen en dan copy-pasten, dus een "TS-break" ipv een "modbreak".
Remy schreef:Maya schreef:Mij ging het niet om een specifiek topic. Wel is het zo dat ik me er al een tijdje aan erger en toen ik in een topic van Fnanne (viewtopic.php?f=149&t=725175&start=0&st=0&sk=t&sd=a) maar liefst 2 modbreaks tegenkwam was de irritatie groot genoeg om dit topic te openen, vandaar dusBlijkbaar gaat het hier om een specifiek topic, mag ik dan de link daarvan zien? Wat was de inhoud van de berichten die naar jullie mening ten onrechte zijn verwijderd.. En wat voor berichten er verwijderd zijn, dat weet ik dus niet, wordt er wel nieuwsgierig naar
Maya schreef:Ja, daar heb je gelijk in, ik heb zowiezo bewondering voor de moderators, want dat lijkt me inderdaad af en toe een frustrerende taakOm dit even om te draaien. Denk je niet dat het voor de mod ook 'irritant' (ik prefereer het woord frustrerend) is dat er over een modopmerking heen gelezen wordt en mensen gewoon hun eigen plan doortrekken? Door wel gewoon algemeen te reageren zonder zich iets aan te trekken van een verzoek van de mod? Bekijk het ook eens van die kant?
Fairie schreef:Van Franne weet ik dat ze voornamelijk specifiek doelt op een topic, en ik weet ook welk topic en welk bericht. Hier hebben we over gepbt en ik heb geprobeerd uit te leggen waarom ik het bericht verwijderde.