Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Moderatoropmerking:SVP even het topic graag doorlezen voor je een bericht plaatst of de melding niet al geplaatst isAlvast bedankt! Zo is het een stuk overzichtelijker.
Maya schreef:Maya schreef:Moderatoropmerking:SVP even het topic graag doorlezen voor je een bericht plaatst of de melding niet al geplaatst isAlvast bedankt! Zo is het een stuk overzichtelijker.
riette schreef:Misschien dat Bart mij ook weer op mijn gewone naam aan de praat kan krijgen?
Ik ben dus Riette, maar de pc logt mij telkens in als riette (tsja, heb een 2e account gemaakt, want ik kon niet op Bokt komen, bleek te komen doordat ik een wachtwoord van 4 cijfers had, en je in de nieuwe versie minimaal 5 karakters moet hebben). Nu lijkt het dus dat ik hier nieuw ben, terwijl ik hier juist al heel lang ben...
rina schreef:Gevonden probleem hier. Ik heb in mijn profiel uitstaan dat ik emails van bokt krijg als iemand in topics reageert waar ik zelf ook gereageert heb (joh wat een zin)
Maar desondanks word mijn mailbox nu overspoelt met Mailtjes van bokt dat er mensen gereageert hebben.