zoóo hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest ? kei leuk joh! voor jullie allemaal ook een fijne jaarwisseling/feestdagen en 2007
wowh echt volop mooie collage.. jullie ook allemaal pretige kerstdagen hea.. en natuuk gelukkig nieuwejaar..
heel mooi gemaakt die kaart zeg!! en voor jullie ook natuurlijk een mooi en spectaculair uiteinde en mag 2007 (misschien alweer) een goed jaar worden!!
Zo hey!Mooi photoshop werkje!Hoe lang was je ermee bezig (al dat vrijstaand maken, poeh!)Groetjes,Kim/Sassielvr (Penny stagiare )
Oh mijn God!Mijn complimenten Fairie SUPER mooi!Jullie natuurlijk prettige feestdagen en een bokkend nieuw jaar
Bedankt voor het Bokken dit jaar en ik hoop jullie volgend jaar ook allemaal weer te zien. Hele fijne feestdagen allemaal!!!
Heey medebokkers!Wat een leuke kaart zeg! Erg leuk gedaan Alle bokkers een spetterend 2007 toegewenst!
Wat gigantisch leuk en mooi gemaakt! Iedereen op Bokt.nl, hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2007!
Hele gave kaart!!!! Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst en natuurlijk een superknallend eindejaarsfeest!!!! @ slimmerik: oh yeah...hij blijft leuk!!!!
Waw! Echt heel mooi gemaakt zeg!Voor iedereen op bokt : Een goed einde en een spetterend begin!!En natuurlijk ook prettige kerstdagen!