slimmerik schreef:
VANMIJ
Nee,ik vind het heel leuk, en ik heb er totaal geen bezwaar tegen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:
slimmerik schreef:Oeps was niet de bedoeling dat jij dit zou lezen luxje![]()
![]()
Maar je opent toch niet met iedere vraag een topic? Kan toch prima via pm?? In dit geval naar mij of naar een mod !!
luxje schreef:Shadow0 schreef:Nu ga ik een moeilijke vraag stellen, namelijk een naar de geest van de regels, en niet naar de letter.
Waarom, denken jullie, is het niet toegestaan om plaatjes in onderschriften te zetten?
hoezo moeilijke vraag
Hoe hoog schat jij het IQ van de mensen op bokt, zo te zien niet heel hoog
katiavl schreef:Mischien is het voor haar een moeilijke vraag
Edda schreef:Veirl schreef:Anders druk je gewoon op "esc" ?
Dat is toch alleen bij de Firefox users?
Wuis schreef:slimmerik schreef:Oeps was niet de bedoeling dat jij dit zou lezen luxje![]()
![]()
Maar je opent toch niet met iedere vraag een topic? Kan toch prima via pm?? In dit geval naar mij of naar een mod !!
Ik open hier vrijwel nooit een topic.
Maar gezien jij het wilde doen lijken alsof het een onderschrift was, en je dit ook aanrdig gelukt is, lijkt het mij logisch dat mensen willen weten of het nu dan wel toegestaan is.
En zoals al eerder gezegd is het handiger om daar een topic over te openen, omdat dit een vraag voor de moderators is (in eerste instantie dus, omdat ik dacht dat het een onderschrift was).
Als iemand zo'n vraag heeft opent diegene een topic. Dat is toch niet verboden? Daar ís dit topic juist voor.
Of moet dit topic maar verwijderd worden en dat jij straks zit met 1000 pb'tjes van bokkers met de vraag wat je moet doen om een plaatje in je onderschrift te mogen.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Ik maak me er niet druk om, ik vroeg me alleen iets af en ik vind het niet meer dan normaal dat ik zo'n vraag hier dan kan stellen.
Ik vind dat er heel erg flauw wordt gereageerd en met veel plezier worden de woorden van mensen verdraaid. Ik had dat (zeker van bepaalde mensen) echt niet verwacht.
Erg vreemd dat ik word gezien als een of andere boeman, terwijl ik alleen maar een doodsimpele vraag stel.
MoonChloe schreef:@ Edda, het werkt ook voor IE hoor
nielsd schreef:Ik vind het leuk van slimmerik. En trouwens je mag toch wel een foto plaatsen
nielsd schreef:Ik dacht dat spam reclame was. Als alleen slimmerik dit doet is het leuk. Het lijkt me alleen afschuwelijk als iedereen het doet.
Yvonniej schreef:nielsd schreef:Ik dacht dat spam reclame was. Als alleen slimmerik dit doet is het leuk. Het lijkt me alleen afschuwelijk als iedereen het doet.
ja precies.
Maar Spam valt in mijn ogen ook onder het tot vervelends toe herhalen van een plaatje/tekst in elk topic, ook waar het er niet toe doet.
slimmerik schreef:Het mag dus niet meer van het modteam. En ik ben braaf dus.....
Mijn belofte om het maar af en toe te doen was dus ook niet goed genoeg.