Susanne_ schreef:weetje he.. eigk ben ik wel emt hem eens ook :S
ik heb vaak geprobeerd bas te begrijpen, ben een vredig meisje. Maar het is de manier waarop....
Dat kan ik gewoon niet begrijpen, mijn leskinderen zijn volwassener
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susanne_ schreef:weetje he.. eigk ben ik wel emt hem eens ook :S
testaccount schreef:Ik dring mij niet op, ik test enkel de fouten van Bokt.
testaccount schreef:Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
Is mischien een idee, 1 euro voor een stoomwals om me weg te krijgen?
Een andere mogelijkheid is dat mod's eens in gesprek met me treden om de problemen op te lossen.
Ik sta open voor alle mogelijkheden.
testaccount schreef:Mar die ligt in een deuk, vooral omdat ik er telkens weer ben.
Cayenne schreef:Billy schreef:Zou ik me niet meer op bokt durven vertonen als Bas mij kerel was.
Afschuwelijk, als een kerel zich zo zielig opdringt
Kan me niet voorstellen dat je daar achter kunt staan
Ik zou hier ook horendol van worden.
Marreke is vreselijk aardig, heeft mij diverse malen hele nuttige tips gegeven.
Maar Bas...
Quellian schreef:Je kunt lüllen wat je wilt, maar Bas heeft áltijd goedlopende topics
Ann schreef:Quellian schreef:Je kunt lüllen wat je wilt, maar Bas heeft áltijd goedlopende topics
Ja en ik kan er niets aan doen, maar op de 1 of andere manier heb ik respect voor zijn doorzettingsvermogen!
Billy schreef:testaccount schreef:Mar die ligt in een deuk, vooral omdat ik er telkens weer ben.
Hmm, ik had haar hoger ingeschat
Ann schreef:Quellian schreef:Je kunt lüllen wat je wilt, maar Bas heeft áltijd goedlopende topics
Ja en ik kan er niets aan doen, maar op de 1 of andere manier heb ik respect voor zijn doorzettingsvermogen!
testaccount schreef:Nog steeds geen mod hier? Wonderbaarlijk......
Nog steeds geen email gehad van een mod....
Ook vreemd, want het gebruikte email werkt echt perfect....
Kom op team! Ik wil best weggaan in overleg, maar niet zonder normaal mod versus user overleg.
Anzjuhlaa schreef:Jeetje bas, get a life!!!!
Menno schreef:Lekje in steigeren.nl?Basje,
kun je mij vertellen waarom ik mij kan registreren en reageren op jouw
forum met een proxy, terwijl jij zegt dat dit bij jou niet mogelijk is?
Menno schreef:testaccount schreef:Nog steeds geen mod hier? Wonderbaarlijk......
Nog steeds geen email gehad van een mod....
Ook vreemd, want het gebruikte email werkt echt perfect....
Kom op team! Ik wil best weggaan in overleg, maar niet zonder normaal mod versus user overleg.
Basje, kun je mij vertellen waarom ik mij kan registreren en reageren op jouw forum met een proxy, terwijl jij zegt dat dit bij jou niet mogelijk is?
CCCCorine schreef:Bas, je bent echt mega irritant en hebt een enorme plaat voor je hoofd. Ga lekker met je eigen forum stoeien en houd op met deze stomme grapjes. Stuur Bart gewoon een emailtje als je iets te melden hebt wat dit betreft.
testaccount schreef:een proxy is namelijk niet wat je denkt.
testaccount schreef:Ten EERSTE IS HET BAS!![]()
Ten tweede, je kan best via een proxy op mijn forum aanloggen.
Mocht je niet weten wat een proxy is, dan wil ik het graag uitleggen, een proxy is namelijk niet wat je denkt.