Wij willen Rien (a.k.a. Renza) terug!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

matybu30

Re: Wij willen Rien (a.k.a. Renza) terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:42

Renza schreef:

En eigenlijk dacht ik dat je de titel al wel langer wist Bloos . Zal 'm dan nog even goed uitleggen, zodat niemand die ernstiger opvat dan hij bedoeld is. De titel is onze 'slogan', bedacht ergens halverwege HLV topic 1. Maya had gezegd in HPP (het serieuze Harry Potter topic) dat we daar op moesten houden over Voldemort Loves Harry, of iets van die strekking. En tsja, dat was een hele terechte opmerking, maar het is natuurlijk Harry Loves Voldemort. Sien was altijd al een Schijtzeeuw, dus toen vonden we jou ook maar een schijtzeeuw. En toen kwam er een nieuw topic, we wilden een spectaculaire titel, maar dat durfde Trien niet en na een half uur allemaal titels bedenken die Trien niet durfde te plaatsen durfde ze dit wel. Ik had gelijk maar even toegevoegd dat je onze lievelingsmod was (omdat je in HPP ook weleens wat positiefs over HLV gezegd hebt), wat je dus wel zag en op reageerde Haha! . Ik vond het ook niet vervelend dat je in het topic kwam oid, vond het juist wel grappig, vanwege die eerdere dingen, waar je niks vanaf wist (omdat het dus niet heel intelligent was). Je was dus zeker niet ongewenst Lachen .

BS.

Ik heb jullie topics vanaf het begin gevolgt omdat ik zelf een grote fan van HP ben, en ik heb ook het hele deel gelezen waar jullie Maya (die volgens mij toen nog niet in het topic kwam) voor van alles en nog wat uitmaakten. Ik heb toen nog geTeMd maar dat is er zeker nooit doorheen gekomen Die titel was dus zeker wel expres, ik heb het zelf gelezen. En nu opeens het lieverdje uithangen en zeggen dat het nooit zo bedoeld was neenee.. De reactie van OA Sieltje in dat topic zegt nu echt wel genoeg. Ik vind dit nogal achterbaks Misselijk

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:44

Dingen in een HK topic kunnen heeeel anders overkomen dat ze bedoeld zijn. Mijn verhaal is imo niet achterbaks of schijnheilig, dat is zoals ik dat gedoe met de titel bedoeld heb.
Als dat anders overgekomen is, dat kan. Dan was het handiger geweest als je destijd even gereageerd of gepbed had Lachen .

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:46

Renza, kan je nou echt niet zelf bedenken hoe iets op andere mensen overkomt? Anderen moeten dan maar gaan Pb-en, temmen of het zelf persoonlijk komen melden.
Ik snap dat niet, leer eens nadenken erover wat iets kan doen. Voordat je steeds verwacht dat mensen naar jou komen om je te waarschuwen voor zulke dingen..

Dat gaat niet specifiek om die titel, niet over dit topic of wat dan ook.
Maar het valt me gewoon op dat je met alles wat je hier zegt eerst had verwacht dat mensen je daarvoor wel eens hadden kunnen waarschuwen ofzo..

Verward

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:51

Niet zozeer waarschuwen, maar imo is het wel handig als je ergens duidelijk door gekwetst wordt, om dat aan te geven, zodat daar rekening mee gehouden kan worden Lachen .
Natuurlijk moet ik er ook beter op letten hoe dingen overkomen en er rekening meehouden dat in de HK mensen meelezen. Ik had er alleen niet bij stilgestaan dat ons geblaat zo interessant is dat we nog meelezers hebben ook.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:00

Wat denk je ervan om eerst eens na te denken over het feit dat je mensen kunt kwetsen in plaats van je weerwoord bij anderen neer te leggen Verward En je plaatst nog steeds op een openbaar forum hoor, dus meelezers heb je toch altijd. Ik vind het in ieder geval vreselijk naief om er maar vanuit te gaan dat mensen het wel zullen aangeven als ze gekwetst zijn. Ik zou zeggen begin bij jezelf en kijk eens hoe je op anderen overkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:01

Renza, snap jij dat ik het vervelend vind dat jij (door deze hele situatie) mijn goede naam als mod ten grabbel gooit? Dus dat je met bepaalde dingen niet kan spotten, omdat mensen dat verkeerd kunnen begrijpen, en denken dat het wellicht serieus is? Dat mods lukraak mensen bannen omdat ze die niet aardig vinden? Snap je dat het ook die impact kan hebben? Want ik heb het idee dat dat stukje niet overkomt... Dat je snapt dat ik het daarom vervelend vind, heel dit gedoe?

Laat me duidelijk zijn, ik ben niet gekwetst omdat schelden, om het feit dat je verlült hebt wie mij heeft. Of wat er allemaal gebeurd is, zit ik niet mee. Ik ben wel gekwetst om het feit dat je me op deze (sorry) zeer laag bij de grondse actie waardoor je mijn integriteit ter discussie stelt.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:04

Ja ik snap dat je dat vervelend vindt, sorry daarvoor. Maar dat was dus niet mijn bedoeling geweest.

treffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:10

Ik zal me ook maar eens melden, ik ben Trien.

Ik wil zeggen dat deze houding tegenover Maya nog best diep gaat. Ik weet niet meer hoe het allemaal begonnen is, alleen dat Sien nogal vaak over het zeeuwentopic begon en we dus het schijtzeeuwen topic vonden. Is gewoon een bijnaam en wij vonden dat grappig.
Toen had Maya een opmerking in het HPP topic gemaakt dat ze HLV onzin vond, en HLV is voor ons heilig dus we maakten daar grapjes over. Sien vond schijtzeeuw 'niet grappig' (dat is dus ironisch bedoeld) en dus maakten Rien en ik daar een schuilnaam voor. Eerst was dat dus die hele topic titel, met in plaats van Maya ook Sien erin. Toen vroeg Sien op wie het sloeg, en hadden we ook zo'n zin met Maya gemaakt om Sien voor de gek te houden.
Later ging het dus verder over Maya, en had Maya me ook nog gepb't. Ik had op een grappige toon wat terug gepb't en zo kwam het dus dat Maya in het topic kwam Lachen . En wij stellen nieuwkomers altijd heel erg op de proef en nemen ze onwijs in de maling. Dus vandaar dat hele OW en UN gedoe, wel mooi dat ze er helemaal antwoord op gaf. Ik kon er niet uit opmaken dat ze het steeds zo erg vond dus vandaar dat we doorgingen.

Dat sinterklaas lootjes gedoe weet ik niets van, ik heb geen (schijt)zeeuwen in m'n msn staan. Ik merkte wel dat Maya het niet leuk vond en probeerde het dan ook goed te praten.
Die opmerking die hier al tig keer is gequote was niet natrappen, maar een oude koe hoe het allemaal begon met Maya uit de sloot halen, ik hoop dat dit nu duidelijk is.

Rien kwam op het idee om te zeggen dat ze gebanned is, ik geloofde het niet want ze stond idd niet bij de gebanden en in d'r profiel stond dat ze ook nog online was geweest pas geleden. Ik vond het wel grappig dat Sien er zo'n probleem van maakte en speelde het mee. Toen hadden we het op msn erover en kwamen uit op een topic op FZ. Ik vond het wel grappig en maakte een openingspost. Die niet goed was, want hij was niet af. Had ook nooit gedacht dat ze dat zou plaatsen want hij was niet af. Nu blijkt het dus wel zo te zijn.

Ik wil echt mijn spijt uitdrukken aan Maya, ik vind je zeker geen slechte mod. Zeker niet als je onze (flauwe) OW's en UN's opmerkingen zo duidelijk uitlegt om bokt ten goede te brengen. Het spijt me dat het zo uit de hand is gelopen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:11

Renza, wat ik mijn nou afvraag hier zo achter mijn laptopje.. wat is er grappig aan deze grap? (vreemde zin, maar ála)
Ik zie er de grap niet van in om te doen alsof je gebant word en waardoor iemand anders een topic gaat openen dat ze jou terug willen.
Hiermee zet je overigens niet alleen Maya's naam ten grabbel, maar imo het hele modteam. Als Maya iemand om personal reasons kan bannen, kan iedereen dat.. toch?

Deze moderators zitten hier ook voor hun lol en ik denk dat grappen als deze die lol steeds een beetje meer wegnemen.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:14

Tsja dat is mijn rare gevoel voor humor, Trien en ik hebben gisteravond best lol gehad op msn hierover.
Zonder daarbij dus te beseffen dat we Maya kwetsten of haar goede naam te grabbel zouden leggen of eigenlijk het hele boktbeheer afkraken. Als ik dat beseft had, had ik het niet grappig gevonden en was dit topic er nooit geweest.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:32

Gatverredamme, wat een triest gedoe zeg! Heel sneu om zo'n topic te openen...

Denk nu toch eens goed na met die grijze massa voordat je zoiets neerzet.... Boos!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:11

Renza schreef:
Ik snap sowieso niet waarom mensen die hier verder niks mee te maken hebben zich zo druk maken om een grap, of ze de grap nou kunnen waarderen of niet Lachen .

Je wilt weten waarom mensen die er verder buitenstaan op reageren? Lees maar hieronder.

Maya schreef:
... Maar ik snap niet zo goed waarom jullie zo bloedserieus dit topic op FZ zetten, waar mijn naam als mod te grabbel gegooid wordt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:13

Daarnaast lijkt het mij heel logisch dat mensen zich ermee gaan bemoeien als JIJ (Renza) met het plan komt om hier op forumzaken een topic hierover te openen Rolleyes

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:14

Er is een verschil tussen je ergens mee bemoeien en je ergens druk om maken Lachen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:28

Er is ook een verschil tussen normaal en kinderachtig doen.

JULLIE roepen de aandacht op je door dergelijke praktijken, over de rug van iemand anders. Stiekem vind ik dat. Heel stiekem...
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 28-11-06 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:28

Klopt Lachen

*dat ging dus over het vorige bericht voor Tyrza dat ge-edit had, nu lijkt het net alsof ik het met de 2e zin ook eens ben en dat ben ik niet.
Laatst bijgewerkt door Renza op 28-11-06 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:29

Bijdehandje...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:30

Ik las al dat dit al niet de eerste keer is dat er een naar geintje wordt uitgehaald. Moet eerlijk zeggen dat ik je ook nogal arrogant vind over komen (sorry) maar dat je de fout al bij anderen vandaan probeert te halen zegt mij al genoeg Lips are sealed

Ik denk alleen dat je met dit geintje nog het meest jezelf er mee hebt. Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-11-06 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:31

Tyrza schreef:
Bijdehandje...

Just Ignore......helpt het beste.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:32

In welk opzicht leg ik de fout bij anderen?
Ik heb meerdere malen gezegd dat het niet mijn bedoeling is dat andere mensen er op aangekeken worden, dat jullie mij best een rotkind mogen vinden, maar ik het jammer zou vinden als jullie door mij negatief over de andere HLV'ers zouden denken en dat het mijn schuld is.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:35

Ik praat in het algemeen, ik heb het over "Jullie".

JIJ voelt je er echter op aangesproken en wil kennelijk ook het woord voor de "HLV" -ers doen... en waar staat HLV eigenlijk voor??

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:36

HLV staat voor Harry Loves Voldemort.

En ik voel me idd aangesproken omdat dit topic over mij gaat, het mijn schuld is en ik het niet eerlijk zou vinden als je met jullie ook de andere HLV'ers bedoelt.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:37

Jij speelt anders een behoorlijk grote rol in dit hele verhaal....

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:37

Renza schreef:
Er is een verschil tussen je ergens mee bemoeien en je ergens druk om maken Lachen

En wat had je dan verwacht? Door het open en bloot op FZ te zetten kan je er toch op wachten dat mensen reageren?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:38

Renza schreef:
het mijn schuld is en ik het niet eerlijk zou vinden als je met jullie ook de andere HLV'ers bedoelt.

En dat heb je compleet aan jezelf te danken.