Renza schreef:
En eigenlijk dacht ik dat je de titel al wel langer wist. Zal 'm dan nog even goed uitleggen, zodat niemand die ernstiger opvat dan hij bedoeld is. De titel is onze 'slogan', bedacht ergens halverwege HLV topic 1. Maya had gezegd in HPP (het serieuze Harry Potter topic) dat we daar op moesten houden over Voldemort Loves Harry, of iets van die strekking. En tsja, dat was een hele terechte opmerking, maar het is natuurlijk Harry Loves Voldemort. Sien was altijd al een Schijtzeeuw, dus toen vonden we jou ook maar een schijtzeeuw. En toen kwam er een nieuw topic, we wilden een spectaculaire titel, maar dat durfde Trien niet en na een half uur allemaal titels bedenken die Trien niet durfde te plaatsen durfde ze dit wel. Ik had gelijk maar even toegevoegd dat je onze lievelingsmod was (omdat je in HPP ook weleens wat positiefs over HLV gezegd hebt), wat je dus wel zag en op reageerde
. Ik vond het ook niet vervelend dat je in het topic kwam oid, vond het juist wel grappig, vanwege die eerdere dingen, waar je niks vanaf wist (omdat het dus niet heel intelligent was). Je was dus zeker niet ongewenst
.
BS.
Ik heb jullie topics vanaf het begin gevolgt omdat ik zelf een grote fan van HP ben, en ik heb ook het hele deel gelezen waar jullie Maya (die volgens mij toen nog niet in het topic kwam) voor van alles en nog wat uitmaakten. Ik heb toen nog geTeMd maar dat is er zeker nooit doorheen gekomen