Ik heb het ook? Dacht al dat het aan mij lag omdat mijn inbox vol zat maar ben dus niet de enige. Heb nu een hoop berichten verwijderd en het staat er nog steeds
vind bokt maar een beetje vervelend worden ik krijg geen e-mails meer al lang niet en dan staat er ineens sinds vandaag dat je zoveel ongelezen berichten hebt.......
vind het eigenlijk heel erg storen...... het wordt er zo allemaal niet leuker op hoor vind ik zelf
oh ik heb net een topic geopend dat ik sinds vanmiddag in 1x 255 nieuwe berichten heb maar aangezien ik niet denk dat half bokt mij in 1x allemaal mailtjes gaat sturen.... wat moet ik hiermee?
youngster, ik gok op een foutje van de database dat nog niet weggewerkt is sinds de laatste DB-crash. Had ik op pagina 1 ook al gemeld maar blijkbaar wordt de link tussen 'ik ben populair' (lees: heb ontzettend veel niet te lezen PB's) en 'ik zie meer dan jij' (lees: zie PB's van een ander) niet gelegd.
Topic van 'ik zie meer dan jij' is overigens >>dit<<
Hier ook 255 Ik had nergens last van, tot ik mn pb-box ging opschonen, wat dingen ging verwijderen en opeens stond er dit
Nou ja, ik ga er niet dood van. Ik heb ook MAANDEN met 2 berichten gezeten die ongelezen waren, maar die voordat ik ze had gelezen waren verwijderd door de zender. En ik kon dat niet zelf verwijderen zonder een fout te krijgen.
Nu is dat overigens wel gelukt, amar ben ik van 2 naar 255 gegaan. Ook leuk