Apple schreef:De waarheid boven tafel?
De server waarop Bokt draait doet het nu niet. Om deze weer in de lucht te krijgen is geld nodig. Dat is alles.
Een korte maar krachtige uitleg

Duidelijk voor de minder technische bokkers.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
De server waarop Bokt draait doet het nu niet. Om deze weer in de lucht te krijgen is geld nodig. Dat is alles.
Bas232 schreef:Is niet kort door de bocht, tijdens de bouw van de servers had hij reeds problemen, ik heb hem toen aangeboden te helpen.
Maar dat wou hij niet.
Z'n probleem zit dan ook niet in het moederbord maar eerder in de CPU koeler of voeding.
Verder kan hij makkelijk heel Bokt op 1 server draaien, er is geen enkele reden er meerdere te hebben, want de http-server (Arion) staat uit zijn neus te vreten.
Trouwens, je kan hier zelf lezen dat Bart met een Raid controller aan het klooien was: viewtopic.php?f=25&t=673982
Lees het zelf, ook dat ging fout....tuurlijk, meer hardware op een te lichte voeding gaat zeker fout.
Hij heeft geen nieuwe server nodig, enkel een paar componenten.
Bokt had gister absoluut niet plat hoeven liggen, indien Bart het eerst thuis getest had.
Apple schreef:Momenteel draait Bokt op een geleende server van caret.net, zoals te lezen is in het topic van Bart op FZ.
De gegevens die Bas hier laat zien zijn van de geleende, tijdelijke server.
Dat deze server uit zn neus staat te eten en niets staat te doen heeft niets te maken met het feit dat de server die van Bart is overleden is en aan vervanging toe.
slimmerik schreef:Is dat dat topic waar die anderhalve kip nog post???
Muislover schreef:Iedereen valt wel weer lekker Bas aan zegheeft niet veel nut lijkt me.
Ik denk dat het belangrijker is dat de waarheid gewoon boven water komt
Ik ben benieuwd wat Bart hier over te zeggen heeft.
Sundancer schreef:slimmerik schreef:Is dat dat topic waar die anderhalve kip nog post???
Het forum, die jij bezoekt wanneer je weer eens geband bent.....
NuggT schreef:Jeetje snap echt niet dat hier zo moeilijk over gedaan word.
Bokt mag je gebruiken, 24 uur per dag.
Waarom moelijk doen om die 1,30?
Sundancer schreef:En ik snap Bart ook wel dat hij Bokt zelf wil houden en niet wil verkopen aan de "sponsoren".....
Fokt kreeg laatst ook een aanbieding van een bepaald iemand....die Fokt.nl wilde overnemen. Maar dan mochten bepaalde gebruikers niet meer plaatsen...
En daar kon je een mooie auto voor kopen
slimmerik schreef:NuggT schreef:Jeetje snap echt niet dat hier zo moeilijk over gedaan word.
Bokt mag je gebruiken, 24 uur per dag.
Waarom moelijk doen om die 1,30?
Die 1,30 is ook geen probleem maar hoe vaak wordt dat gevraagd en hoe vaak wordt bokt eruit gegooid of gedaan om de volgende donatie los te peuteren, en nogmaals wordt het ook verantwoord? Krijgen we een overzicht hoeveel er binnen is en wat ermee gedaan wordt?
En als Bart er tot nu toe zo veel geld in heeft gestoken dan ga ik toch twijfelen aan zijn geestelijke vermogens.......het is toch geen domme jongen?
turbotinker schreef:Bovendien heeft Bart toe vandaag aan toe altijd geweigert geld te ontvangen van bokkers.
_Micha_ schreef:Weetje wat me opvalt dat er al verschillende keren door verschillende bokkers in dit topic gevraagt is om uitleg van deze cijfertjes maar dit niet krijgenWaarom niet? ik denk dat bíjna niemand nl hier iets van snapt eerlijk gezegt
slimmerik schreef:Maar hij krijgt toch ook een hoop van reclame-opbrengsten? Wordt er eigenlijk wel een officiele boekhouding gevoerd? Begint zo toch wel een beetje op een bedrijf(je) te lijken toch?
Ann schreef:Muislover schreef:Iedereen valt wel weer lekker Bas aan zegheeft niet veel nut lijkt me.
Ik denk dat het belangrijker is dat de waarheid gewoon boven water komt
Ik ben benieuwd wat Bart hier over te zeggen heeft.
Wat voor waarheidAlsof BartVB een uitgekiende oplichter is & uitleg schuldig is aan een stel argwanende miepkonten.
![]()
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom sommige users een besloten forum wilden hebben.
Silviabol schreef:servers gaan geen 4 jaar mee hoor