Bokt nieuwe server nodig? Onzin.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: Bokt nieuwe server nodig? Onzin.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:55

Apple schreef:
De waarheid boven tafel?

De server waarop Bokt draait doet het nu niet. Om deze weer in de lucht te krijgen is geld nodig. Dat is alles.

Een korte maar krachtige uitleg Haha!
Duidelijk voor de minder technische bokkers.

vincenza

Woonplaats: Paardjes in Castricum, ikzelf in Beverwijk. Maar meestal op de rug van één van m'n ponies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:55

Bas232 schreef:
Is niet kort door de bocht, tijdens de bouw van de servers had hij reeds problemen, ik heb hem toen aangeboden te helpen.
Maar dat wou hij niet.
Z'n probleem zit dan ook niet in het moederbord maar eerder in de CPU koeler of voeding.
Verder kan hij makkelijk heel Bokt op 1 server draaien, er is geen enkele reden er meerdere te hebben, want de http-server (Arion) staat uit zijn neus te vreten.

Trouwens, je kan hier zelf lezen dat Bart met een Raid controller aan het klooien was: viewtopic.php?f=25&t=673982

Lees het zelf, ook dat ging fout....tuurlijk, meer hardware op een te lichte voeding gaat zeker fout.
Hij heeft geen nieuwe server nodig, enkel een paar componenten.
Bokt had gister absoluut niet plat hoeven liggen, indien Bart het eerst thuis getest had.

HEY ZEURPIET! GA ERGENS ANDERS Z***EN!

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 18:55

Apple schreef:
Momenteel draait Bokt op een geleende server van caret.net, zoals te lezen is in het topic van Bart op FZ.

De gegevens die Bas hier laat zien zijn van de geleende, tijdelijke server.

Dat deze server uit zn neus staat te eten en niets staat te doen heeft niets te maken met het feit dat de server die van Bart is overleden is en aan vervanging toe.

Sorry Apple da's niet waar, die server is de HTTP server en niet de database server.
De database server is volgens mij barin.caret.net
Mocht de link wel komen van de database server, dan draait heel bokt op die server, dan dus 1 server.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:56

slimmerik schreef:
Is dat dat topic waar die anderhalve kip nog post??? Clown

Het forum, die jij bezoekt wanneer je weer eens geband bent.....

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:56

Ik vind het zeer knap dat Bas alles kan weten 60 km verderop.
En ik heb ook gedoneerd aan Bart, voor nieuwe server, ervoor zorgen dat bokt blijft draaien zonder problemen, dat arme Bart ook eens op vakantie kan.. Maakt me niet uit zolang ik normaal kan bokken.

En ik vind het beetje raar dat je zegt dat je zeker weet dat het niet aan server ligt, ik weet zeker dat Ime ook heel wat servers afweet en dat hij Bart echt niet voor jan lül een nieuwe server laat kopen.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:57

Apple schreef:
De waarheid boven tafel?

De server waarop Bokt draait doet het nu niet. Om deze weer in de lucht te krijgen is geld nodig. Dat is alles.

das kort maar krachtige duidelijke nederlands te begrijpen taal!!!!

Ann

Muislover schreef:
Iedereen valt wel weer lekker Bas aan zeg Sigaar heeft niet veel nut lijkt me.
Ik denk dat het belangrijker is dat de waarheid gewoon boven water komt Lachen
Ik ben benieuwd wat Bart hier over te zeggen heeft.

Wat voor waarheid Verward Alsof BartVB een uitgekiende oplichter is & uitleg schuldig is aan een stel argwanende miepkonten. Clown

Ik begin steeds beter te begrijpen waarom sommige users een besloten forum wilden hebben.

Amina_

Wat jammer zo'n topic.
Ik ben zelf een dag of 2 weg geweest dus heb niet van de fout kunnen genieten Knipoog
Ik vind het ook net zoals de anderen een beetje cru om aan het grote bokt even alles de boel op stelten moet zetten.
Met alle ervaring zal Bart wel genoeg zijn plan kunnen trekken om zelf te beseffen waar het probleem ligt, en ligt het aan de server, oké, So be it. Daar hebben we geen professor voor nodig die aan ons verkondigt dat het niet zo is.

050206051012

Sundancer schreef:
slimmerik schreef:
Is dat dat topic waar die anderhalve kip nog post??? Clown

Het forum, die jij bezoekt wanneer je weer eens geband bent.....

Juist ja, dan hebben we het toch over hetzelfde forum Pling

Dan ben ik er nl. ook te vinden.

slimmerik

NuggT schreef:
Jeetje snap echt niet dat hier zo moeilijk over gedaan word.
Bokt mag je gebruiken, 24 uur per dag.
Waarom moelijk doen om die 1,30?

Die 1,30 is ook geen probleem maar hoe vaak wordt dat gevraagd en hoe vaak wordt bokt eruit gegooid of gedaan om de volgende donatie los te peuteren, en nogmaals wordt het ook verantwoord? Krijgen we een overzicht hoeveel er binnen is en wat ermee gedaan wordt?

En als Bart er tot nu toe zo veel geld in heeft gestoken dan ga ik toch twijfelen aan zijn geestelijke vermogens.......het is toch geen domme jongen?

Dees

Sundancer schreef:
En ik snap Bart ook wel dat hij Bokt zelf wil houden en niet wil verkopen aan de "sponsoren".....

Fokt kreeg laatst ook een aanbieding van een bepaald iemand....die Fokt.nl wilde overnemen. Maar dan mochten bepaalde gebruikers niet meer plaatsen...

En daar kon je een mooie auto voor kopen Knipoog

Hihi, is die auto dan voorzien van een geldige APK-keuring....? Haha! `

Zonder gekheid. Ik bezoek deze site inmiddels alweer dik 5 jaar (o.m.g.) en in de loop der jaren, waren er vaker initiatieven om geld te doneren. Daar heb ik enkele keren aan meegedaan, maar laten we het zeker niet overdrijven, aangezien ik van nature een echte krent ben, zal het nooit meer dan enkele tientjes zijn geweest die ik ooit heb bijgedragen.

Welnu.. dik 5 jaar, zeker wekelijks een uurtje of 3 aanwezig... daar mag best wat tegenover staan.
Ik geloof inmiddels allang niet meer dat Bart de barmhartige sameritaanse student is die geheel belangeloos deze site opstartte bijna 6 jaar geleden, maar ik vind wel dat zijn tijd en opoffering inmiddels veel meer waard mag zijn over die tijd, dan die luttele euro´s die dit keer weer gestort gaan worden. Daar kan die man echt niet van leven hoor.
Dus zal ik deze keer ook zeker weer de beurs trekken. Niet omdat ik dan denk dat mede van mijn geld een nieuwe server zal worden gekocht, maar gewoon omdat ik het de BV Bart ook best gun. Want laten we wel wezen, als deze ronde ´collecte ´ eens een duizend euro opsmijt... dan kan het immers nog steeds nog lang niet uit
Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:58

Ach mensen, wees toch blij dat bokt.nl nou weer werkt!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:59

Weetje wat me opvalt dat er al verschillende keren door verschillende bokkers in dit topic gevraagt is om uitleg van deze cijfertjes maar dit niet krijgen Nagelbijten / Gniffelen Waarom niet? ik denk dat bíjna niemand nl hier iets van snapt eerlijk gezegt

SillyB

sorry bas dit is echt kansloos. je laat je nu wel erg kennen hoor, na al die uitspraken dat je bokt voor wil zijn, bokt dit bokt dat op je forum. Hoewel je uiteraard zegt dat je géén vergelijkingen wil maken

NuggT

slimmerik schreef:
NuggT schreef:
Jeetje snap echt niet dat hier zo moeilijk over gedaan word.
Bokt mag je gebruiken, 24 uur per dag.
Waarom moelijk doen om die 1,30?

Die 1,30 is ook geen probleem maar hoe vaak wordt dat gevraagd en hoe vaak wordt bokt eruit gegooid of gedaan om de volgende donatie los te peuteren, en nogmaals wordt het ook verantwoord? Krijgen we een overzicht hoeveel er binnen is en wat ermee gedaan wordt?

En als Bart er tot nu toe zo veel geld in heeft gestoken dan ga ik toch twijfelen aan zijn geestelijke vermogens.......het is toch geen domme jongen?

Ja daar ben ik het idd met je over eens.

Tivoli

Bovendien heeft Bart toe vandaag aan toe altijd geweigert geld te ontvangen van bokkers.
Hij wilde geen inzamel acties etc...
En nu zou hij ineens denken; 'goh,laat ik de server er een paar keer uitgooien en doen alsof we geld nodig hebben?Dan kan ik lekker op vakantie.'

Sorry Bas,je blijft op me overkomen als een betweter,die bovendien loopt te stoken.
Heb je niet in de gaten dat Bart bokt is,en dat het je nooit gaat lukken ons allemaal te laten geloven dat Bart ons belazert omdat JIJ het wel even beter weet???

*KSSSJJJT!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:00

overzicht van wat er binnen is gekomen staat wel in het doneer topic

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:00

turbotinker schreef:
Bovendien heeft Bart toe vandaag aan toe altijd geweigert geld te ontvangen van bokkers.

Euhm, kan me herinneren dat ik vroeger zelfs nog geld heb gestort...2002 was dat dacht ik...toen was er ook iets met de server....

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:01

Volgens mij kwam de actie toen niet van bart's kant maar van iemand anders.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:01

servers gaan geen 4 jaar mee hoor

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:02

_Micha_ schreef:
Weetje wat me opvalt dat er al verschillende keren door verschillende bokkers in dit topic gevraagt is om uitleg van deze cijfertjes maar dit niet krijgen Nagelbijten / Gniffelen Waarom niet? ik denk dat bíjna niemand nl hier iets van snapt eerlijk gezegt

inderdaad, geen verstand van, maar dat hoef ik eerlijk gezegt ook niet te weten, als bart zegt dat het niet werkt, geloof ik hem wel.

Anoniem

slimmerik schreef:
Maar hij krijgt toch ook een hoop van reclame-opbrengsten? Wordt er eigenlijk wel een officiele boekhouding gevoerd? Begint zo toch wel een beetje op een bedrijf(je) te lijken toch?

Er wordt wel degelijk een boekhouding gehouden.

Maar die boekhouding hoeft hij wat mij betreft niet openbaar te maken Lachen

//
Moderatoropmerking:
Verder zou het fijn zijn als iedereen over en weer wel aardig blijft reageren tegenover elkaar Knipoog

Roosje_

Ann schreef:
Muislover schreef:
Iedereen valt wel weer lekker Bas aan zeg Sigaar heeft niet veel nut lijkt me.
Ik denk dat het belangrijker is dat de waarheid gewoon boven water komt Lachen
Ik ben benieuwd wat Bart hier over te zeggen heeft.

Wat voor waarheid Verward Alsof BartVB een uitgekiende oplichter is & uitleg schuldig is aan een stel argwanende miepkonten. Clown

Ik begin steeds beter te begrijpen waarom sommige users een besloten forum wilden hebben.

Dat is niet wat ik zeg Knipoog

050206051012

Silviabol schreef:
servers gaan geen 4 jaar mee hoor

Zeker niet als er zoiets groots op draait.

Milly_

VRAAGJE AAN BAS: Wat heb jij eigenlijk met paarden?
sorry voor de rare vraag, maar ik zie in je profiel niets over paarden en ook niet in je vorige posts.
Als jij daadwerkelijk niets met paarden hebt vraag ik mij beetje af wat je hier komt doen?(sorry, beetje kortaf)
Maar dan lijkt het erop dat je hier alleen komt om bart een beetje de les te spellen... Uiteindelijk raakte je zo gefrustreert dat je je eigen paardenforum bent gaan starten...
Waarom toch?