Betalen voor inloggen bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: Betalen voor inloggen bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 20:06

ThePast03 schreef:
...Nog meer scheiding en het zullen zeker niet alleen de oudere en serieuzere bokkers zijn die dan overblijven, ik zou bijna denken: integendeel.

Hmm, als ik de reacties goed lees in de diverse fora zijn het toch de users die al langere tijd op Bokt zitten die minder moeite hebben met een "betaald bokt", de nieuwe garde gaat dan liever naar andere fora.

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:45

Ik vind ook dat er alleen vrijwillge donaties geven kan worden niet verplicht.
Als je een maximum van leden wilt doen zou ik dan wel alle schaduwaccounten verwijderen want dat is ook heel veel en word het ook al iets meer overzichtelijker. Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:47

Vrijwillige bijdrage, ok, maarz odra het betaald gaat worden, krijg je ook het effect van dat we er meer voor verwachten. Daar bedoel ik mee, wacht al eeuwen op een belangrijke reactie van een PB, nog stedes niets binnen, overal wordne er te pas en te onpas slotjes op topics gegooid , maar op degene die echt nodig zijn blijven open...stiekem sensatie zoeken? Geen idee, maara ls ik verplichte bijdrage zou moeten leveren, hoeveel ik soms ook aan bokt aan kan, dan verhuis ik wel.

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:33

Ik denk inderdaad dat andere sites in de rij staan om op bokt een advertentie te mogen plaatsen. Ik vind én de donaties onzin én het verplicht betalen al helemaal.
Alles in de paardenwereld is duurder. Dat is toch zo? En als we dan ook nog voor bokt moeten betalen... nee sorry, dan kom ik hier niet meer.

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:35

Als we bokt moeten gaan betalen kom ik hier niet meer. Dit is gewoon een website en al die advertenties leveren toch wel genoeg geld op? En donaties idd ook.. ik ga echt niet betalen. SELCHT IDEE xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:37

ik ga daarvoor niet betalen heb wel 1x gebeld maar dat vond ik ook wel genoeg er zijn idd genoeg andere leuke paardeforums .. en dat van die dekjes en shirtjes met het logo van bokt erop vind ik wel een goed idee Haha!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:41

Michelle__ schreef:
Als we bokt moeten gaan betalen kom ik hier niet meer. Dit is gewoon een website en al die advertenties leveren toch wel genoeg geld op? En donaties idd ook.. ik ga echt niet betalen. SELCHT IDEE xD

Enig idee hoeveel geld bokt bart al heeft gekost? Het geld van de banners houd hij echt niets aan over hoor.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:01

Charos schreef:
Michelle__ schreef:

Enig idee hoeveel geld bokt bart al heeft gekost? Het geld van de banners houd hij echt niets aan over hoor.

Zo dus jij bent dan eindelijk die beheerder van Bart zijn portemonnee..... Nee geen idee wat het hem gekost heeft. Zover ik weet: geen cent !! Ik heb geen financiële verslagen gezien....... Maar laat maar eens horen zou ik zeggen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:19

Ik snap niet waarom er zo'n discussie is.
Het is Bart zijn forum en als hij wil (wat hij nog helemaal niet heeft aangegeven Knipoog ) dat je moet betalen voor in te loggen, dan is dat zijn goed recht. Wil je dat, dan blijf je hier posten. Wil je dat niet, dan ga je ergens anders heen. Ik heb het hier prima naar mijn zin en heb er zeker een bijdrage voor over. Maar dat is ieder zijn mening.
Om nu zo'n discussie te voeren voor iets wat misschien helemaal er niet van gaat komen
Wacht het eerst lekker af.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:28

slimmerik schreef:
Zo dus jij bent dan eindelijk die beheerder van Bart zijn portemonnee..... Nee geen idee wat het hem gekost heeft. Zover ik weet: geen cent !! Ik heb geen financiële verslagen gezien....... Maar laat maar eens horen zou ik zeggen.

Kom op zeg, wat een gepiep hier over een paar euro per persoon. Verward
Omdat BartVB zijn boekhouding niet open & bloot op Bokt wil zetten (logisch!) betekent nog niet dat het hem geen cent heeft gekost. Ik ben voor een betaald Bokt om hardware problemen tijdig te kunnen opvangen.

XxxikkuhXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:35

hallo
ik ga dus echt niet betalen voor bokt.nl
er zijn zoveel forums waar je antwoord kunt krijgen op je vragen
nouja op bokt krijg je snel antwoord omdat er veel mensen online zijn
maar ik wacht liever een dag dan dat ik ga betalen
en zoals kinderen tot de 14 die mogen van hun ouders vaak niet betalen
dat is oneerlijk tenminste dat vind ik en dan nog 1 ding:

er kunnen ook wel mensen zijn die gewoon elke maand een andere account aanmaken en er dus niet voor hoeven betalen het zou niet veel voorkomen maar het kan gebeuren!

zelf heb ik ook een forum waar heel helaas bijna geen geregistreerde gebruikers op zitten.
dus bij deze nodig ik jullie uit voor :
[url]SPAM[/url]

en denk niet dat ik dit doe om leden te trekken jah ok wel maar gewoon voor de gezellig heid en dat je het even weet dit is wel gratis!
Laatst bijgewerkt door Mickey op 29-10-06 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: spamlink verwijdert

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:38

XxxikkuhXxX schreef:
hallo

Waarom reageer jij hier Verward Dit is je eerste post, dus jij hebt helemaal hier niets mee te maken.
Ga maar fijn naar je eigen forum. Doei!
Volgens mij wil je dat we naar jouw forum komen, want er is geen kip op te bekennen.
Weet je trouwens dat er ook over staat, of je het forum wil steunen door 1.30 te doneren Verward
Laatst bijgewerkt door Bonte op 28-10-06 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:39

XxxikkuhXxX schreef:
hallo

er kunnen ook wel mensen zijn die gewoon elke maand een andere account aanmaken en er dus niet voor hoeven betalen het zou niet veel voorkomen maar het kan gebeuren!

zelf heb ik ook een forum waar heel helaas bijna geen geregistreerde gebruikers op zitten.
[url]SPAM[/url]

en denk niet dat ik dit doe om leden te trekken jah ok wel maar gewoon voor de gezellig heid en dat je het even weet dit is wel gratis!

Heb je je alleen voor deze post aangemeld of is het een SA?
beetje flauw hoor! Slapen

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:40

Verplicht betalen? Lachen nee.
Ben best bereid een x een donatie te geven.
En anders ga ik wel lekker naar een ander forum.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:42

Ik ga niet betalen om mee te doen op een forum, neeeeeee........

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:55

Ik vind beetje absurd. Als het goed is verdiend de eigenaar van Bokt aan bokt hoor!!

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:57

Idd, als je er voor moet gaan betalen,
is het voor mij: dag Bokt!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:00

Ann schreef:
Sundancer schreef:
En.... Als Bokt geld gaat vragen voor het enteren van de site, hebben de gebruikers ook meer rechten imo.... Toch?

Waarom? Als ik maandelijks of jaarlijks een bepaald bedrag zou moeten betalen om te bokken, hoeven er geen rechten aan verbonden te zijn voor mij. Verward

Met een betaald Bokt krijg je waarschijnlijk wel dat er wat oudere, serieuzere bokkers blijven hangen. Maar dat hoeft op zich niet verkeerd zijn, vind ik.

Alsof er iets mis is met jonge mensen?
Ik ben ook jong, maar kan zéker zeer serieus reageren.
Je kunt van iedereen wel íets leren.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:01

ik wil best betalen hoor Lachen Ik ben echt best wel verslaafd geworden Bloos
Maar het moet niet abnormaal veel geld worden per jaar, net als bij FW 7.50 per jaar zou ik wel redelijk vinden Lachen

@karoliefje:Ik vind beetje absurd.
Citaat:
Als het goed is verdiend de eigenaar van Bokt aan bokt hoor!!

Nou volgens mij niet hoor, volgens mij is hij zelf honderden euros per maand/ jaar kwijt aan het op stand houden van Bokt. Ik denk niet dat deze site voor hem geld binnenstromend is!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:02

Marloess_ schreef:
Idd, als je er voor moet gaan betalen,
is het voor mij: dag Bokt!

Voor mij ook. Ik vind het afzetterij!
Mensen als het goed is, verdiend Bart een leuk zakcentje aan Bokt
waarom moeten wíj dan de server bekostigen?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:02

Carlolover schreef:
ik wil best betalen hoor Lachen Ik ben echt best wel verslaafd geworden Bloos
Maar het moet niet abnormaal veel geld worden per jaar, net als bij FW 7.50 per jaar zou ik wel redelijk vinden Lachen

@karoliefje:Ik vind beetje absurd.
Citaat:
Als het goed is verdiend de eigenaar van Bokt aan bokt hoor!!

Nou volgens mij niet hoor, volgens mij is hij zelf honderden euros per maand/ jaar kwijt aan het op stand houden van Bokt. Ik denk niet dat deze site voor hem geld binnenstromend is!

Dat zeg ik ook niet. waarom zou Bart geld uitgeven aan een forum. aan de reclames die hij maakt. en aan ons verdiend hij wel, geen miljoenen. maar wel wat Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:04

mischien omdat er zoveel sa accounts zijn dat je moet betalen voor je 2e account en bijvoorbeeld voor de opmaak van je profiel avatars onderschrift etc.

mandiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:05

nee , zo gaan betalen is echt geen optie
er zitten toch ook jongeren mensen op die movhen echt niet van hun ouders bellen.
oke vrijwillig 1x p.j 1 tot 5 euro over te maken No Problem maar bellen ect geen optie!
voor de 2de account idd gewoon betalen!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:05

Olifant schreef:
mischien omdat er zoveel sa accounts zijn dat je moet betalen voor je 2e account en bijvoorbeeld voor de opmaak van je profiel avatars onderschrift etc.

je mag zowiezo al geen 2e account. en zou toch te gek zijn als je voor opmaak, avaters etc zou moeten betalen! dan zou Bokt erg kaal worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:06

XxxikkuhXxX schreef:
hallo

[url]SPAM[/url]

ga maar lekker weer terug naar je eigen forum en ga ergens anders een beetje zitten reclame te maken