Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:wil echt niet ambetant doen ofzo en hopelijk krijg ik niet te veel commentaar erop. Maar denk dat er hier meerdere zitten met niet te veel centjes op de bank. Zeker als je nog niet werkt en studeert. En voor mij is 15-20 euro eigelijk te veel om aan bokt te geven. Omdat ik ze zelf niet echt kan missen
door studie eten kopen enzo.Ik wil zeker donneren
![]()
maar om verplicht 20 euro ofzo per jaar te missen, en bokt moetten missen zou ik spijtig vinden
Liek_ schreef:Ik vind sowieso dat de HK betaald moet worden dan. Ik denk dat dat wel de grootste belasting is voor de server namelijk...
katiavl schreef:wil echt niet ambetant doen ofzo en hopelijk krijg ik niet te veel commentaar erop. Maar denk dat er hier meerdere zitten met niet te veel centjes op de bank. Zeker als je nog niet werkt en studeert. En voor mij is 15-20 euro eigelijk te veel om aan bokt te geven. Omdat ik ze zelf niet echt kan missen
![]()
maar om verplicht 20 euro ofzo per jaar te missen, en bokt moetten missen zou ik spijtig vinden
![]()
Fairie schreef:In feite betaal je voor alle leuke dingen wel. Een avondje naar de film, een avondje uit met vrienden. Waarom dan niet voor Bokt?
Quellian schreef:En wat denk je van HAW, ITP en waar nog meer pics worden geplaatst. Lijkt me ook erg heftig voor de server
Shadow0 schreef:Quellian schreef:En wat denk je van HAW, ITP en waar nog meer pics worden geplaatst. Lijkt me ook erg heftig voor de server
De foto's staan op externe servers. Maar het zou wel een heel goed idee zijn om dit als extra (tegen betaling) juist bij bokt onder te brengen! Denk ik dan.
Cayenne schreef:Als je alle foto's op Bokt zelf wilt houden ipv externe servers, dan heeft Bart nog wel een extra servertje nodig denk ik zo