Kmoest maar een nieuw bit kopen en mn shet heeft al 12.5 cm!!! Bit zit goed, maar heel even op die foto niet, dus het bit zal wel 2 cm groter moeten....euh...ja hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Juultj schreef:Wat ik ook vaak jammer vind is dat 1 bokker een rot opmerking maakt en daarna volgt de rest ...
Dat zie ik anders. Ik zie teveel mensen gewoon meelopen en meepraten dat het allemaal zo lief/schattig/goed/mooi gaat, en op het moment dat er een goed onderbouwde kritische opmerking komt, ineens wel kritisch gekeken kan worden en men ineens wel voor zijn of haar mening durft uit te komen. Hoezo kuddegedrag? Waarom wordt dan alleen maar de kritische kanttekening beoordeeld en niet die hele zooi aan andere, zognaamde positieve reacties (wel of niet gefundeerd, en wel of niet gemeend)?
Juultj schreef:Wat ik ook vaak jammer vind is dat 1 bokker een rot opmerking maakt en daarna volgt de rest ...
......
Dat zie ik anders. Ik zie teveel mensen gewoon meelopen en meepraten dat het allemaal zo lief/schattig/goed/mooi gaat, en op het moment dat er een goed onderbouwde kritische opmerking komt, ineens wel kritisch gekeken kan worden en men ineens wel voor zijn of haar mening durft uit te komen. Hoezo kuddegedrag? Waarom wordt dan alleen maar de kritische kanttekening beoordeeld en niet die hele zooi aan andere, zognaamde positieve reacties (wel of niet gefundeerd, en wel of niet gemeend)?
Cassidy schreef:Juultj schreef:Wat ik ook vaak jammer vind is dat 1 bokker een rot opmerking maakt en daarna volgt de rest ...
urselin schreef:Sommige mensen oordelen graag over situaties waar zijn geen of weinig (achtergrond)informatie van kennen. Dat heb ik ook al ervaren op bokt, maar zo zijn sommige mensen ook in het dagelijks leven. Of mensen die erg direct zijn (wat verkeerd opgevat kan worden).
mariekie schreef:Iets wat mij mateloos irriteert is dat mensen het hier altijd beter weten.
En zich niet neerleggen bij een mening of beslissing van een ander.
Die koste wat het kost hun standpunt verdedigen omdat ze denken dat zij alle wijsheid in pacht hebben.
Reijer schreef:Het is alleen raar dat er soms mensen reageren die er zelf geen verstand van hebben.
Die zijn jammergenoeg te dom zijn om dat zelf te weten en denken dat ze Anky zelf zijn.
Ik vind het juist wel grappig om die berichtjes te lezen.
Siebjelover schreef:khad een topic van 3 pagina's vol omdat er eentje begon te zeuren over mijn bit. Mijn pony zit soms echt te klieren met het bit en dan gaat een bitring tegen zijn mondhoek zitten. Niets aan te doen.....momentopname....en tja...hoop gezeur over gehad en het topic werd gesloten....
Charos schreef:Tuurlijk is absoluut waar, maar als je een foto plaatst waarbij je net te ver je hak optrekt dan krijg je daar altijd een opmerking over, vandaar dat ik ze er lekker tussen uit vis.
Als ik les wil dan bel ik mijn instructrice wel (en stiekem is het ook wel goed voor mijn ego om leuke reactie's te krijgen).
Natasja91 schreef:Ik word gek van het gezeik over het gezeik op bokt.
Dit is zo ongeveer het tachtigste topic dat hierover geopend wordt..
dwaallicht schreef:Natasja91 schreef:Ik word gek van het gezeik over het gezeik op bokt.
Dit is zo ongeveer het tachtigste topic dat hierover geopend wordt..
Hey..ik wilde precies hetzelfde posten!
Natuurlijk is het gezeik op Bokt irritant..maar dat zal er altijd blijven, mensen zijn van nature zeikerds.
Maar dit is al het zoveelste topic over zeikende mensen en het is zoooo voorspelbaar welke reacties er komen.Snap daarom ook niet waarom er nu weer een topic over gemaakt wordt.
Net als al die topics over alcohol bij tieners, en de topics over de normen en waarden die zo achteruitgaan..dat ken ik nou wel!
marije86 schreef:als je je ergert aan dat er zon topic geopend word zou ik er vooral niet in kijken,waarom kijken in een topic waar je je aan ergert