Meerdere mensen slechte ervaring met Nikitaatje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iSaBeLL

Re: Meerdere mensen slechte ervaring met Nikitaatje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:52

Cyntje schreef:
Ik hoop dat ze snel en slim reageerd... want in haar gastenboek wordt ook al flink gediscusieerd...

idd Knipoog

maarja dat mag ook wel met een bedrag van 278 .

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:57

Ik denk dat er nu wel genoeg gediscussieerd is over hoe slecht het wel of niet is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te verkrijgen en eventueel kijken wie er nog meer gedupeerd is.

Moderatoropmerking:
Dus voortaan alleen ontopic reacties, als je persoonlijke informatie over de gebruiker heb, stuur dan een pb

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:52

Ik vind sommige reacties in dit topic zo ver gaan!

Als er strond aan de knikker is heeft iedereen meteen zijn woordje klaar!
Meteen alle negatieve dingen van Nikita zie je hier voorbij komen!

Als ik bij iedere keer dat ik wat van iemand hier op bokt wat gekocht had wat ik pas na weken kreeg of waar iets mis mee was een topic ging openen dan zou ik wel een heel forum in mijn eentje kunnen vullen!

Ben ik even blij dat ik zo niet ben!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:56

BK je weet dat dit al een hele tijd loopt, bij een van ''ons'' al vanaf ong 20 augustus... Het is toch niet normaal als je vanaf de 9e je spullen verwacht en dat na ruim 3 weken nog niet hebt, en de verkoper niets meer van zich laat horen, althans wel je mails lees maar niets terugmailt. En ik ben niet de enige, het is geen toeval dat dit bij 6 mensen gebeurd.
Het is dat Nikita jouw beste vriendin is, maar als je bedenkt als dit bij jezelf gebeurd zul je niet veel anders reageren dan ons. Als ze zelfs de pb's van mods wel leest, maar niet terugreageert van ik zal het nakijken of oplossen, ja, dan ga je idd denken van dit klopt niet. Nikita heeft nooit een opmerking gemaakt van ik zal het oplossen o.i.d. Als ze dan 2 weken niet meer online komt en ik vanaf de 15e niets meer van haar hoor krijg je vanzelfspreken wel argwaan.. vooral als je ontdekt dat nog 5 andere de l.u.l. zijn...

Ik koop en verkoop vaker iets van bokt of MP, van iedereen krijg je nadat het geld ontvangen is binnen 2-3 dagen je spullen die je betaald hebt. Ik heb het geld 4 september al overgemaakt en Nikita heeft de 5e in een mail bevestigd het binnen te hebben, dus zou ik het al bijna een maand geleden al hebben moeten krijgen... Bij [bijna] allemaal van ''ons'' heeft ze gezegd dat het op de post is gegaan, maar het KAN GEWOON NIET dat er 6 pakketjes wegraken...

Deze problemen zijn allemaal onstaat omdat mevrouw in kwestie met geen van ons contact opneemt en geen pogingen doet om dit op te lossen.

Scheve mond

xxx Marleen

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:08

nu ga ik NOGMAALS zeggen dat jullie de situatie niet kennen.

Ik heb zo vaak lang op mijn spullen moeten wachten! En ja zelfs op mensen uit het setjestopic.

En wat mij vooral verbaast is dat mensen nu gaan zeggen van oh daar koopt ze die setjes dus van.
En allemaal even een verhaaltje over haar gaan schrijven als of ze haar kennen! Wat ze dus niet doen!

Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.

Nee, als ik nikita was zou ik al het geld weer lekker terug storten en de spullen voor mezelf houden.
En klaar met het gezeik.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:09

.... reactie weggehaald....
Laatst bijgewerkt door Barbara_ op 02-10-06 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:14

Ik TEM...er is duidelijk door de mods gesteld dat deze discussie niet nodig is dit topic.
Dit topic is bedoelt om info in te winnen over mensen die ook met Nikitaatje in aanraking zijn gekomen op een vervelende manier,en niet voor een welles-nietes discussie.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:23

Ik ben niet met haar in ´aanraking´ gekomen, maar zulke verhalen vindt ik bokt wel minder betrouwbaar maken.
Zo zou ik minder snel iets via bokt (of andere site) kopen en toch sneller naar de winkel gaan.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:42

BailyKarlos schreef:
nu ga ik NOGMAALS zeggen dat jullie de situatie niet kennen.

Ik heb zo vaak lang op mijn spullen moeten wachten! En ja zelfs op mensen uit het setjestopic.

En wat mij vooral verbaast is dat mensen nu gaan zeggen van oh daar koopt ze die setjes dus van.
En allemaal even een verhaaltje over haar gaan schrijven als of ze haar kennen! Wat ze dus niet doen!

Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.

Nee, als ik nikita was zou ik al het geld weer lekker terug storten en de spullen voor mezelf houden.
En klaar met het gezeik.

BK: Als je verstandig bent hou jij je er buiten, dit is iets wat Nikita gedaan heeft. Hoe valt het goed te praten dat er 6 pakketjes niet aangekomen zijn? Ook vreemd is dat de mensen dezelfde berichtjes krijgen dat het zoek geraakt is of wat dan ook. Als zij het geld terug stort heb ik daar absoluut geen probleem mee Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:45

heeft iemand de link naar het profiel van Nikita?
ik heb ooit eens iets gekocht van een bokker en nooit gekregen, maar ik weet niet meer wie het was...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:50

Liezel lees even wat hier boven staat ( mod )... Haha!
Dus is het uiteraard niet de bedoeling dat we gaan linken naar Nikita´s profiel ...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:55

Hoe erg is dit soort acties ook vind, mag dit eigenlijk wel? Is dit niet een soort van opstoken? Neemt de politie de aangiftes wel serieus als er zo openlijk over gesproken wordt op Bokt? Is maar een vraagje hoor ik probeer niet aan te vallen.

Hele misselijke streek is dit, jasses.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:59

Dit topic was ook bedoeld om mensen op te sporen die ook problemen hebben gehad met Nikita. Niet om meningen van anderen te krijgen Knipoog Alleen het merendeel had het van haar nooit verwacht!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:59

Nicky_ schreef:
Ik ben niet met haar in ´aanraking´ gekomen, maar zulke verhalen vindt ik bokt wel minder betrouwbaar maken.
Zo zou ik minder snel iets via bokt (of andere site) kopen en toch sneller naar de winkel gaan.

Ik denk dat bokt hier weinig mee te maken heeft, maar meer met de mensen zelf. Ik weet niet wat er allemaal gaande is, maar ik vind Nikita altijd erg aardig en vooral zo niet! over komen.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:04

Ik heb toevallig ook bij Nikitaatje een tijdje geleden wat gekocht, omdat ik toch niet zo hou van het opsturen. Heb ik het opgehaald bij haar en dat was geen probleem.
Daarom schrok ik ook wel even toen ik dit las, omdat ik dit niet verwacht had.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:08

Muislover schreef:
Nicky_ schreef:

Ik denk dat bokt hier weinig mee te maken heeft, maar meer met de mensen zelf. Ik weet niet wat er allemaal gaande is, maar ik vind Nikita altijd erg aardig en vooral zo niet! over komen.

Mensen kunnen idd heel aardig doen, maar het wil niet zeggen dat ze ook zo aardig zijn!!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:16

Siempie schreef:
Ik denk dat er nu wel genoeg gediscussieerd is over hoe slecht het wel of niet is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te verkrijgen en eventueel kijken wie er nog meer gedupeerd is.

!!!Dus voortaan alleen ontopic reacties, als je persoonlijke informatie over de gebruiker heb, stuur dan een pb!!!

Dit topic is gewoon voor evt. mensen die ook geen spullen hebben ontvangen van Nikita, als iedereen zo doorgaat komt er nog een slotje, dus graag alleen reageren als je informatie hebt of zelf ook geen spullen hebt ontvangen.

xxx Marleen

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:14

Tja dat is het nadeel van zo'n toppic. Ik ben ook 1 van de gedupeerden. Ik vind echter niet dat iedereen maar zo wat over haar kan zeggen. Ik kan mij de reactrie van Bailykarlos ook goed voorstellen. Ik hoop gewoon dat ze verstandig wordt en dit netjes af gaat handelen. Tis gewoon jammer en heel vervelend dat de politie hierbij komt kijken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:31

het gaat alleen maar om de ervaringen met Nikitaatje met betrekking tot het kopen en verkopen van spullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:56

Ik heb ooit eens roze beenbecherming gekocht bij haar en dat is eigenlijk gewoon goed gegaan! Had het precies op mijn verjaardag binnen..

Maar wilde nog een keer wat van haar kopen alleen heb toen nooit een rekeningnummer ofzo gehad.

Maargoed dat zijn mijn ervaringen met nikitaatje..

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:57

hoi mensen,

het spijt me heel erg maar sommige reacties hier vind ik echt heel erg ver gaan.
ik sta bij nikita opstal, en ben een vriendin van haar. ik werk ook waar zij werkt.
nikita werkt een heel aantal avonden per week en 2 krantenwijken. dus dat ze geen geld heeft omzelf spullen tekopen en zeg maar profiteerd van anderen vind ik echte onzin. ik krijg het zelfde betaald als zij en daarvan kan ze makkelijk al die spullen kopen.
zolang je nikita niet kent moet je ook niet oordelen. want sommige reacties nou sorry hoor dat kan gewoon niet. Huilen
ik weet heel goed hoe het is om geen pakketje opgestuurd tekrijgen. Sigaar of er heel erg lang opmoeten wachten. er zal vast een goede reden voor zijn.
ik weet denk ik waarom nikita niet op internet komt zo ong want daar heeft ze het veelste druk voor zo ong.

Maflinger schreef:
Moet je ook kijken naar het resultaat van die shopmiddag Bloos
Daar ligt voor ruim 500 euro aan spullen! En al die shabrakken dan! Dat kan zo'n meisje normaal toch niet betalen lijkt me?!?
Nu weet je waardoor ze het wel kan betalen lijkt me....

om even duidelijk teszijn dit zijn spullen van 3 mensen die van nikita, bailykarlos en die van mij! dus dat is niet waar wat je zegt

opmerking : vertwell: Mensen kunnen idd heel aardig doen, maar het wil niet zeggen dat ze ook zo aardig zijn!!

sorry maar dit slaat helemaal nergens op nikita is heel erg aardig daar staat dit helemaal buiten.

sory maar ik vind dat als je de situatie niet kent je er buiten moet houden Knipoog
je kent haar niet dus je kan ook niet zomaar oordelen van ze is doet wel aardig maar is het waarschijnlijk niet en pokpokpok! sorry maar ik moest het ff kwijt want dit kan zo niet.

groetjes danielle

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:06

ongetwijfeld is ze heel erg aardig........... ze zou nog aardiger zijn als ze dit gewoon even netjes afhandeld.

Deze mensen hebben betaald voor spullen en de spullen niet geleverd gekregen. en dat is niet aardig Haha!

Als ze nou gewoon even contact opneemt met een mod of mid, dan kunnen we dingen op gaan lossen, en dit nare voorval gewoon "vergeten"

En dat is wat we allemaal willen

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:34

Ik ben vandaag aangifte gaan doen, misschien kunnen haar stalgenoten dit tegen haar vertellen. De politie stelt een onderzoek in en naar alle waarschijnlijkheid wordt ze aangehouden voor oplichting. Daarnaast moet ze alle kosten terugbetalen, incl. een boete.
Als ze nu reageert, loopt het misschien nog met een sisser af.

Ik weet niet om welke reden Nikita geen spullen opstuurd en waarom ze niet meer reageert. Maar als ze geen tijd heeft om spullen op te sturen moet ze ze ook niet verkopen. Laten we eerlijk zijn, als je al een maand wacht op spullen die je betaald hebt, moet er toch iets anders aan de hand zijn dan geen tijd hebben.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:18

Voor iemand die dagelijks meerdere malen online is, is twee weken niet online komen wel opvallend. Daarbij heeft ze niet laten blijken haar best te doen om dit op te lossen. Sterker nog, ze heeft helemaal niets meer laten horen. Dan ga je je toch wel enigzins ongerust maken over je geld.
Ik ben erg goed van vertrouwen en heb ook veel begrip als er iets aan de hand is, maar dan zou ik daar wel erg graag van op de hoogte worden gesteld. En dat lijkt me niet meer dan logisch.

Als Nikita het geld terug stort is het wat mij betreft klaar. Maar dat moet ze dan wel heel erg snel doen.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:15

sommige reacties vindt ik echt te ver gaan..
ze is en blijft vast aardig en lief...
maar wat ze gedaan heeft is in het geheel niet netjes...
en ik hoop dat ze het snel oplost