Cyntje schreef:Ik hoop dat ze snel en slim reageerd... want in haar gastenboek wordt ook al flink gediscusieerd...
idd

maarja dat mag ook wel met een bedrag van 278 .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik hoop dat ze snel en slim reageerd... want in haar gastenboek wordt ook al flink gediscusieerd...
BailyKarlos schreef:nu ga ik NOGMAALS zeggen dat jullie de situatie niet kennen.
Ik heb zo vaak lang op mijn spullen moeten wachten! En ja zelfs op mensen uit het setjestopic.
En wat mij vooral verbaast is dat mensen nu gaan zeggen van oh daar koopt ze die setjes dus van.
En allemaal even een verhaaltje over haar gaan schrijven als of ze haar kennen! Wat ze dus niet doen!
Dan denk ik bij mezelf doe even normaal! Dat kind is 16 en werkt zich uit de naad.
En koopt niet nieuwe spullen van geld waar ze andere mee bedrogen heeft zoals jullie dat stellen!
Nikita is helemaal geen oplichtster!
Ze heeft niet gedacht van goh laat ik die eens belazeren.
Nee, als ik nikita was zou ik al het geld weer lekker terug storten en de spullen voor mezelf houden.
En klaar met het gezeik.
Nicky_ schreef:Ik ben niet met haar in ´aanraking´ gekomen, maar zulke verhalen vindt ik bokt wel minder betrouwbaar maken.
Zo zou ik minder snel iets via bokt (of andere site) kopen en toch sneller naar de winkel gaan.
Muislover schreef:Nicky_ schreef:Ik ben niet met haar in ´aanraking´ gekomen, maar zulke verhalen vindt ik bokt wel minder betrouwbaar maken.
Zo zou ik minder snel iets via bokt (of andere site) kopen en toch sneller naar de winkel gaan.
Ik denk dat bokt hier weinig mee te maken heeft, maar meer met de mensen zelf. Ik weet niet wat er allemaal gaande is, maar ik vind Nikita altijd erg aardig en vooral zo niet! over komen.
Siempie schreef:Ik denk dat er nu wel genoeg gediscussieerd is over hoe slecht het wel of niet is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te verkrijgen en eventueel kijken wie er nog meer gedupeerd is.
!!!Dus voortaan alleen ontopic reacties, als je persoonlijke informatie over de gebruiker heb, stuur dan een pb!!!
Maflinger schreef:Moet je ook kijken naar het resultaat van die shopmiddag
Daar ligt voor ruim 500 euro aan spullen! En al die shabrakken dan! Dat kan zo'n meisje normaal toch niet betalen lijkt me?!?
Nu weet je waardoor ze het wel kan betalen lijkt me....