[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:40

faye schreef:
Billy schreef:
Wat dan? Alle pennymeisjes en pubers bannen?
Ik heb gevraagd om een apart forum voor sex en relaties, wat je uit kunt zetten, dat zou al een hoop ellende schelen.
Maar dat mag ook weeer niet.
Ik kan me voorstellen dat jij jaloers bent op een besloten forum, maar ik ben er toch echt heel blij mee.
Mensen die Bokt vroeger niet meegemaakt hebben, snappen niet hoe vervlakt en verloederd bokt nu is.
Het is allang geen paardenforum meer, en dat is een groot gemis.

Maar daarmee vervalt het argument om dingen prive te kunnen bespreken ook. Want als je vind dat bokt een paardenforum is, moet je niet zelf de behoefte voelen om besloten andere, prive zaken te kunnen bespreken. Knipoog

Verder zal het mij aan mijn **** roesten, als een een grote groep daarmee gelukkig wordt, prima toch?

Het argument om privezaken te kunnen bespreken komt neit van mij.
Ik vind het gewoon fijn om met een vertrouwde groep te kunnen kletsen, vnl over paarden, zonder dat Jan en alleman zich daar in mengt.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:44

Een deel van die plekken heeft je interesse wel, of wel gehad, dat deel wat overlapt met het oude Bokt.

Ik denk dat wegtrekken en in een aparte hoek gaan zitten gewoon nooit de meest ideale oplossing is. Dus in dat opzicht is het jammer. Verder maakt het me niet zoveel uit.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:46

Billy schreef:
Ach, kom op nou, leuker maken van heel bokt?
Hoe wil je dat doen met zo'n kleine groep in die overvloed van breezahsletjes, pennymeisjes en nymfomanes.

Ik denk dat er heel wat te bereiken zou zijn, als men zou willen. Maar het is overduidelijk dat bijna niemand wil. Dat is jammer. Niet veel aan te doen, maar wel jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:48

Shadow0 schreef:
Een deel van die plekken heeft je interesse wel, of wel gehad, dat deel wat overlapt met het oude Bokt.

Ik denk dat wegtrekken en in een aparte hoek gaan zitten gewoon nooit de meest ideale oplossing is. Dus in dat opzicht is het jammer. Verder maakt het me niet zoveel uit.

Wie beweerd er dan dat we straks helemaal niet meer op andere plekken komen Verward
Ik bok nog steeds door actieve topics aan te klikken en te kijken of er iets tussen staat wat mijn interesse heeft, moet alleen zeggen dat het deel dat dat heeft steeds kleiner wordt....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:49

Shadow0 schreef:

Ik denk dat dit onbegrip heel duidelijk illustreert waarom wij graag een besloten forum wilden.
Mensen die geen idee hebben hoe het vroeger op bokt was, proberen bokkers van toen voor te schrijven hoe ze met bokt van nu om zouden moeten gaan, terwijl ze geen idee hebben wat en hoe erg bokt veranderd is.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:59

Ilindra schreef:
Wie beweerd er dan dat we straks helemaal niet meer op andere plekken komen Verward

Ik denk dat veel BvT steeds minder op andere plekken komen en dat ook steeds met een andere houding doen. Ik WEET dat ik steeds minder op andere plekken kom, en dat ook steeds met een andere houding doe.

Het is dan ook niet zozeer een verwijt richting BvT maar een constatering over een groot deel van Bokt: het is jammer dat men zich uit het centrale deel terugtrekt, en er vooral in HK-topics en nu dus op een besloten forum gepost gaat worden. Dat heeft niets met de BvT op zich te maken, maar toch is het weer een stapje in de richting van heel veel kleine hoekjes waarin iedereen zich terugtrekt.

Billy: ik vind het jammer dat je mijn woorden alleen maar leest als 'zie je wel, een niet-BvT'er'. Er is geen onbegrip van mij ten opzichte van de BvT. Ik begrijp het juist heel goed. En ik wil niemand voorschrijven om wat dan ook te doen. Zo zijn mijn woorden niet bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:43

Shadow, ik begrijp echt je probleem niet
Mensen komen voor hun plezier op Bokt en gaan dus naar topics waar ze zich prettig bij voelen.
Het is maar een virtuele ontmoetingsplek op internet, geen echte samenleving ofzo....
Dus kun je heel makkelijk de mensen opzoeken die je wel liggen en die je niet liggen laat links liggen, daar heb je verder niets mee te maken.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:48

Ik heb op de link geklikt maar kan BvT nergens vinden? Waar moet het ongeveer staan?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:50

Onder tabblad Algemeen ; Gezellig. Onderaan.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:52

Thanks, wellicht heeft ie er bij mij altijd al gestaan? Ivm registratiedatum?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:04

Hij stond er eerst altijd, waarschijnlijk heb je niet gemerkt dat 'ie even weg was, aangezien je al op de link had geklikt. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:07

Vroegah had ik nooit conflicten, de laatste tijd om de have klap lijkt het wel. Krijg ik kattige pb's van mensen die ik niet ken, nooit ergens heb gezien in een topic. Wordt ik afgekat alsof ze MIJ wel kennen en een mening over mij hebben dat ik denk, huuuuhhhh heb je mijn berichten dan wel bij gehouden dat je zo de plank mis kan slaan? Dat valt mij op van bokt. Dat gouden weegschaaltje waar ik supermoe van wordt. Dat was vroegah niet, althans niet bij mij..... Kijk ik naar de gebruikers en dan zijn het wel meermaals de nieuwere gebruikers van dit en/of vorig jaar. Vind ik nl wel een grote groep andere golflengte denkers die, lijkt het wel, steeds maar flink hard tegen je aan schoppen en dan hoeps 1 schaap en volgen er meer die je meteen de grond in raggen. Dat is voor mij bokt minder leuk geworden.

Zit ik in een topic met wat oudere bokkers en dat zijn dan ook wel de bokkers van 2003 en 2004, maar dat zijn bokkers die veelvuldig posten, een eigen mening hebben en gevoel voor humor, die vallen dan op voor mij, dan heb ik niet zo snel het gevoel dat ik door een broekie onderuit getrokken wordt die, omdat die toevallig 10000 neuzelposts heeft geplaatst denkt heel wat te zijn.

Maar goed zo voel ik dat.

Er zijn bokkers die ik gewoon herken in hun soort van posten, als onbekende bokkers daar dan tegen in gaan katten, dan komt er idd een conflict, maar dan denk ik, sjee wie voert nu de boventoon en waarom? Je weet dus niet wie dat is op die manier. Juist vanwege dat zijn er toch al een stuk of wat bokkers weggebonjoert en dat is sjammer.

Maarrrree Shadow, je valt er dan buiten kwa registratiedatum, maar dat geldt ook voor Faye en jullie zie ik toch weer als bokkers van toen. Moeilijk zo een scheiding.

Hoop alleen dat er hier wat meer lol komt, temgedrag alleen op het scherm wordt vermeld en niet op de knopjes, geen slotjes, we gaan het zien.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:14

Ik vind het ook wel opvallend dat we 'vroeger' eigenlijk nooit zoveel mot hadden als hedentendage. Misschien omdat het kleiner was en je iedereen kende, en iedereen jou?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:16

Daar had het denk ik zeker mee te maken.

Bij de ene wist je gewoon dat die wat feller typte dan het bedoeld was.
En dan vloog er niemand op.
Type je nu 1 woord per ongeluk in de verkeerde context, vliegt er al 4 man op.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:18

Ilindra schreef:
Shadow, ik begrijp echt je probleem niet

Probleem is zo'n groot woord Haha!

Citaat:
Mensen komen voor hun plezier op Bokt en gaan dus naar topics waar ze zich prettig bij voelen.
Het is maar een virtuele ontmoetingsplek op internet, geen echte samenleving ofzo....

Maar ik heb het idee dat jullie het BvT nou juist zo leuk vinden omdat het wat meer samenhang en vertrouwdheid biedt, en juist het idee van een 'samen'-leving wat meer benadert, waarbij het niet alleen maar gaat om je eigen mening in het luchtledige te roepen, maar waar wat meer achter zit. Dat is iets wat ik veel liever over heel Bokt wat meer verspreid zou zien. (Alleen denk ik niet dat dat op korte termijn ook echt gaat gebeuren.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:21

Shadow, dat is een Utopie

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:34

Hoe bedoel je Kawa? Dat het per definitie onmogelijk is om ook nog maar iets van de rest van Bokt te maken? Dat zou ik wel een heel negatieve instelling vinden.

En waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Zijn de BvT als mensen nou zou bijzonder dat geen enkele andere groep dat ooit zou kunnen benaderen? Dat lijkt me onwaarschijnlijk - het lijken me hele normale mensen. Knipoog
Ik denk eerder dat het inderdaad komt doordat het een kleiner en samenhangendere groep is die geleerd heeft om met elkaar om te gaan. Dat is een stuk lastiger op een Bokt van dit formaat, maar daarom nog niet onmogelijk!

Wel geef ik onmiddellijk toe dat het op korte termijn onwaarschijnlijk is. Maar dat had ik dan ook al gezegd Knipoog

Bovendien ga ik niet voor een ideale, perfecte wereld. Gewoon leuk zou ook al fijn zijn Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:43

Ook een leuke wereld is een utopie Shadow.

Teveel verrote appels, die niets meer om een ander geven.
En dan is het op i-net alleen maar makkelijker om lomp te reageren.
En die personen hou je altijd.
En krijg je steeds meer, omdat de normen bij de jeugd met een rap tempo vervagen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:47

runningkawa schreef:
Bij de ene wist je gewoon dat die wat feller typte dan het bedoeld was.
En dan vloog er niemand op.
Type je nu 1 woord per ongeluk in de verkeerde context, vliegt er al 4 man op.

Nu geven ze je gelijk een OW, en liefst een ban....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:49

Shadow0 schreef:
En waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Zijn de BvT als mensen nou zou bijzonder dat geen enkele andere groep dat ooit zou kunnen benaderen? Dat lijkt me onwaarschijnlijk - het lijken me hele normale mensen. Knipoog
Ik denk eerder dat het inderdaad komt doordat het een kleiner en samenhangendere groep is die geleerd heeft om met elkaar om te gaan. Dat is een stuk lastiger op een Bokt van dit formaat, maar daarom nog niet onmogelijk!

Ga de uitdaging aan om bokt net zo leuk te maken als het BVT en als de sfeer dan goed is, is een besloten BVT ook niet meer nodig Haha! Haha!
dan komen we vanzelf, helemaal terug op het grote bokt. (Hoewel ik ook gewoon meelees en post in topics die ik interessant vind Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:50

Dat valt wel mee Billy.
Maar om de sfeer wat gewoon te houden op zoveel mensen zal er idd soms wat aangedaan moeten worden.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:53

Daar verschillen we over van mening kawa.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:57

Bloos!
Pling Misschien ligt het er ook wel aan dat de bokker van toen gemiddeld iets ouder is dan de gemiddelde bokker van nu, en dat daar ook een hoop irritatie uit voort komt. Dit uiteraard weer omdat bijvoorbeeld de gemiddelde bokker van toen wel weet hoe seks werkt en dat je van pijpen doof wordt en van trekken blind. De gemiddelde bokker van nu weet dat niet, daarom doen zij voorgaande handelingen regelmatig en daarom stellen zij keer op keer weer dezelfde vraag. Need I say more?! Haha! Kortom, irritatie alom bij de bokkers van toen.
*sorry, ik heb gewoon pret nu Zij zijn groot en ik is klein! *

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:00

Ik voel nog steeds geen enkele aantrekkingskracht tot bvt, maar wel leuk dat we wanneer we dat willen kunnen meelezen (had ik eigenlijk nog nooit gedaan) maar dat wordt nu spannend dus Knipoog Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:06

sarabande schreef:
Ik voel nog steeds geen enkele aantrekkingskracht tot bvt, maar wel leuk dat we wanneer we dat willen kunnen meelezen (had ik eigenlijk nog nooit gedaan) maar dat wordt nu spannend dus Knipoog Haha!

We zijn altijd blij met mede bokkers van toen met een positieve insteek Sarabande Ja