Subforum sex en relaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: Subforum sex en relaties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 21:25

Nadeel van een Tag is weer dat een hoop mensen het dan juist gaan openen, uit sensatie of nieuwsgierigheid.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:32

Billy schreef:
Nadeel van een Tag is weer dat een hoop mensen het dan juist gaan openen, uit sensatie of nieuwsgierigheid.

Jazeker de jonkies, waarvan ik er ook een hier heb zitten

Nou weet ze echt wel wat seks enz. is, maar ze hoeft op een paardenforum hier niet meer geconfronteerd te worden..

Verwijs iedereen met die problemen idd maar naar een site buiten bokt

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:36

Waarom komt er dan er geen regel dat er helemaal niet dat soort topics geopent mogen worden? Want Bokt is en blijft een paardenforum. Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:47

waarom krijg ik van dit topic het idee dat we in de middeleeuwen leven en seks vies is? Ik heb geen problemen met zulke topics. Denk dat als hier een subforum voor word gemaakt alles nog veel ranziger word Haha! Als ik een topic open en t blijkt over kapotte relatie's of weet ik veel wat gaat en ik geen zin heb om het te lezen lees ik het gewoon niet Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:49

machie, mijn dochter is 8 en leest ook mee Haha! Haha! doet zelfs soms wat schrijven.

Daarnaast is dit een paardensite Haha! Haha! niet een hoe moet ik stofzuigen site Haha!

kapotte relaties alla....... maar topics over waar de glibber heen moet......... en dan vooral op welke manier..... nee, niet hier Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 21:54

Het gaat er niet om of sex vies is of niet, het gaat erom of je bepaalde dingen met iedereen moet delen. Ik denk persoonlijk dat bepaalde dingen prive zouden moeten zijn, en ik denk ook dat bepaalde zaken niet op een paardenforum thuis horen.
Daar zijn andere forums voor.
Omdat er wel erg veel van dit soort topics zijn op bokt, en het worden er steeds meer, en ze worden steeds explicieter, begin ik me eraan te storen, en ik neem aan dat ik niet de enige ben.
Vandaar mijn voorstel om er in vredesnaam dan maar een subforum van te maken, dan kunnen de mensen die dat willen hun hele hebben en houwen op tafel leggen, en de mensen die dat niet willen, kunnen het wegklikken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:54

Machie schreef:
waarom krijg ik van dit topic het idee dat we in de middeleeuwen leven en seks vies is?

Het gaat me niet om vies of niet, maar wat mij betreft is het intiems en moois met iemand waar ik om geef, en dus privé. En wat dat betreft interesseert het me dus helemaal niets wat anderen graag of niet doen, wel of niet bespreken.

(Maar storender dan dat vind ik vooral dat er zoveel topics over zijn, en dat topics die ergens anders over gaan vooral op LZP erg snel naar de volgende pagina verdwijnen. Soms is de helft van alle topics gemod: op slot of verplaatst. Maar dat betekent wel dat er dus even zoveel topics onterecht naar de volgende pagina verbannen zijn)

Het gaat trouwens wat mij betreft niet alleen om de seks-topics. Ook de 'help-ik-ben-verliefd' of 'help-hoe-versier-ik-die-jongen' of 'help-we-hebben-ruzie' of 'help-ik-ben-niet-meer-verliefd'-topics zijn er zo veel dat het ten koste gaat van andere topics.

Heretique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:14

Ik vind dat een vraag/verhaal over seks gewoon niet op een paarden site thuis hoort. =/

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:16

maar seks hoort wel bij een leven zonder paarden Tong uitsteken

Verder snap ik alle argumenten heel goed hoor. Van mij zul je niks tot zeer weinig vinden op bokt over mijn seksleven Lachen Dat bespreek ik wel met mn vriendinnen als ik t nodig vind Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:31

Ik ben het er écht wel mee eens dat het aantal seks/relatie/'ik-ben-al-dan-niet-verliefd'-topics ingedamd moet worden.

Ik kan me alleen niet vinden in het argument dat velen gebruiken: het is een paardenforum, dús dit soort topics horen hier niet.
Dan moet je consequent zijn en alle fora in Algemeen sluiten die niets te maken hebben met paarden.
Bokt is al een hele tijd veel meer dan 'een' paarden site, er zijn vele bokkers die zelden op de paarden-afdeling komen en vooral posten in algemeen Ja

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:33

Denk dat er verder moet worden gekeken naar wat men nou precies wil van een Bokt.
Is het een paardenforum met al de vragen en problemen/oplossingen en hulp, of glijden we af naar een zo'n laag niveau wat straks een doorsnee forum is die nergens meer over gaat en waar je al snel wegzapt naar 'waar je echt nog over paarden kunt praten'
Wees eerlijk en kijk om je heen, wie kent een paardenforum waar men zo de inn en outs bespreekt over sexs en alle aanverwante zaken.

Wat de beheerder ook weet is dat Bokt geindexeerd wordt, dat betekend precies wat iemand al zei, vul een woord in bij Google en je komt bij Bokt.
Ook op de zoektermen van 'randfiguren' die meer behoefte hebben aan kicken op dit soort uitspraken van jonge meiden en tot hun verrassing uitkomen bij Bokt.
Nou als je sommige profielen bekijkt, hun hele hebben en houden zetten ze neer, beetje speuren en je weet waar ze op stal staan, waar ze wonen/gezin-situatie en paardrijden.
Lijkt overdreven, maar hou het in je achterhoofd.
( is nou net de reden dat wij op ons forum leden beschermen m.b.t hun privacy, we waarschuwen ook als iemand persoonlijke dingen plaatst. )

En dan heb je echt een probleem, zowel Bokt als de ouders die wel op hun dochter letten.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:36

Maethoriel schreef:
Ik kan me alleen niet vinden in het argument dat velen gebruiken: het is een paardenforum, dús dit soort topics horen hier niet.

Ik denk dat je het moet zien als een combinatie van factoren. De topics op deze manier zijn niet ideaal. Als het dan een paardenonderwerp is, zoek je andere mogelijkheden (bijvoorbeeld een nieuw subforum en extra mods) maar omdat het geen paardenonderwerp is, zijn er ook genoeg andere plekken waar je dat kwijt kunt, en hoeft Bokt daar niet zo nodig gelegenheid voor te bieden.

(Nogmaals, het maakt mij niet zo heel veel uit wat er verder mee gebeurt. Al denk ik dat ik de tags niet zo'n goed idee vind... al is het maar omdat je op het werk of op school natuurlijk niet een scherm vol met "[seks]" in beeld wilt Haha! )

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:43

KiWiKo schreef:
machie, mijn dochter is 8 en leest ook mee Haha! Haha! doet zelfs soms wat schrijven.

Daarnaast is dit een paardensite Haha! Haha! niet een hoe moet ik stofzuigen site Haha!

kapotte relaties alla....... maar topics over waar de glibber heen moet......... en dan vooral op welke manier..... nee, niet hier Haha!

de glibber Haha! hier moest ik toch wel weer erg om lachen

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:49

juno1 schreef:
Ik kom niet in dat soort topics, behalve als ik er op geattendeerd wordt door leden, omdat 'we die toevallig kennen' en er wederom 'een prachtige story' ( verkrachting ) wordt verteld die iedereen meelevend volgt terwijl het een uit de duim gezogen verhaal is ofwel die andere vriendin het niet verder kan vertellen want dat zoveelste account is verwijderd.
Dus komt er een puber die ergens 'iets spannends mist in der jeugd' ondertussen bijna 18 uur op bokt hangt en leest hoe haar leeftijdgenoten sappige details neerzet die zij moet ontberen.
)

zal je dit eens willen toelichten?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:08

Je kan toch ook het subforum leeftijdsgebonden maken?
Ik ken forums waarop ze dat hebben.

Dat je er pas vanaf 16 jaar op kan?

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:18

Ik snap dat seks erbij hoort, maarre ik vind het wel inderdaad een beter idee om dat bij een besloten forum te zetten. Mijn vroegere oppaskindje is ondertussen 10/11 en die leest hier ook regelmatig mee. Vind haar persoonlijk te jong om te lezen over waar de kwakjes heen gaan... Kan aan mij liggen hoor maarre dat besloten is voor dat soort topics niet zo slecht.

Ik heb trouwens geen last van die topics, omdat ik amper op die fora kom, maar ik begrijp wel dat het vervelend is als je kind op bokt zit te kijken en dan aan jou komt vragen wat ze daar mee bedoelen...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:38

Shadow0 schreef:
Laten we het anders formuleren: het zou fijn zijn als het aantal sex-, relatie-, en verliefdheidstopics op LZP, MW en JH flink ingedamd zou worden.
Kan iedereen zich daar in vinden?

Helemaal mee eens, gewoon een paar verzameltopics met duidelijke titels, dan kan iedereen die daar niet in geïnteresseerd is ze gewoon links laten liggen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:45

Billy schreef:

Dat vind ik echt het probleem van die mensen die het openen, het geeft mij in ieder geval de mogelijkheid om niet regelmatig topics te openen waarin mensen ongevraagd hun hele hebben en houden op straat gooien.

En wat de kinderen betreft, ik heb echt niet de illusie dat als mijn kinderen straks oud genoeg zijn om in seks geïnteresseerd te zijn, dat ze daar dan op bokt naar gaan zoeken als er op internet veel "interessantere" sites zijn.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:53

het gaat niemand wat aan wat ik met wie uitspook, en wat een ander doet boeit me ook niet.
het gaat er meer en meer op lijken dat bokt zijn oorsprong voorbij streeft, en dat wijt ik met name aan de overkill jongeren.
Veel jongeren schijnen minder grenzen te hebben, wat je hier dan dus ook weer merkt.
Bokt is een paardenforum, maar 20 % gaat nog over paarden, en 80% over de rest

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:06

stef schreef:
het gaat niemand wat aan wat ik met wie uitspook, en wat een ander doet boeit me ook niet.
het gaat er meer en meer op lijken dat bokt zijn oorsprong voorbij streeft, en dat wijt ik met name aan de overkill jongeren.
Veel jongeren schijnen minder grenzen te hebben, wat je hier dan dus ook weer merkt.
Bokt is een paardenforum, maar 20 % gaat nog over paarden, en 80% over de rest

dank je dat het zo erg is?
Volgens mij staat paarden echt wel overweldigend op nummer 1

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:08

nouja, de percentages zijn natuurlijk bij wijze van spreke en uit de lucht gegrepen, maar dat gevoel heb ik wel regelmatig.

verder vraagje aan bart:
mag kiwiko zo'n sub naam onder dr naam?
kiwiko
de glibber

Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:08

hoezo de glibber ?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:09

zie reactie van kiwiko, ik vind m geweldig! Haha!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:10

stef schreef:
zie reactie van kiwiko, ik vind m geweldig! Haha!

whahahhahahaaaaaa..

zie m nu pas... Haha! Haha!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:11

mm dochter van 8 die reageerd volgens jou account SA! Bannen! Knipoog

Maar Kiwiko heeft wel gelijk.