Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Nadeel van een Tag is weer dat een hoop mensen het dan juist gaan openen, uit sensatie of nieuwsgierigheid.
Machie schreef:waarom krijg ik van dit topic het idee dat we in de middeleeuwen leven en seks vies is?
Maethoriel schreef:Ik kan me alleen niet vinden in het argument dat velen gebruiken: het is een paardenforum, dús dit soort topics horen hier niet.
KiWiKo schreef:machie, mijn dochter is 8 en leest ook mee![]()
doet zelfs soms wat schrijven.
Daarnaast is dit een paardensite![]()
niet een hoe moet ik stofzuigen site
![]()
kapotte relaties alla....... maar topics over waar de glibber heen moet......... en dan vooral op welke manier..... nee, niet hier
juno1 schreef:Ik kom niet in dat soort topics, behalve als ik er op geattendeerd wordt door leden, omdat 'we die toevallig kennen' en er wederom 'een prachtige story' ( verkrachting ) wordt verteld die iedereen meelevend volgt terwijl het een uit de duim gezogen verhaal is ofwel die andere vriendin het niet verder kan vertellen want dat zoveelste account is verwijderd.
Dus komt er een puber die ergens 'iets spannends mist in der jeugd' ondertussen bijna 18 uur op bokt hangt en leest hoe haar leeftijdgenoten sappige details neerzet die zij moet ontberen.
)
Shadow0 schreef:Laten we het anders formuleren: het zou fijn zijn als het aantal sex-, relatie-, en verliefdheidstopics op LZP, MW en JH flink ingedamd zou worden.
Kan iedereen zich daar in vinden?
Billy schreef:Nadeel van een Tag is weer dat een hoop mensen het dan juist gaan openen, uit sensatie of nieuwsgierigheid.
stef schreef:het gaat niemand wat aan wat ik met wie uitspook, en wat een ander doet boeit me ook niet.
het gaat er meer en meer op lijken dat bokt zijn oorsprong voorbij streeft, en dat wijt ik met name aan de overkill jongeren.
Veel jongeren schijnen minder grenzen te hebben, wat je hier dan dus ook weer merkt.
Bokt is een paardenforum, maar 20 % gaat nog over paarden, en 80% over de rest
stef schreef:zie reactie van kiwiko, ik vind m geweldig!