halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Re: halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 11:27

Als je echt wilt zorgen dat er minder nieuwe huiskamertopics worden aangemaakt is er volgens mij maar 1 oplossing ............ het onmogelijk maken om zelf een topic te openen en dit moeten aanvragen bij het modteam (want die mods zitten zich ontzettend te vervelen Clown )

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:55

Een aantal jaar terug deed ik ook met verschillende van die topics mee (waaronder het langste topic van bokt Clown , weet niet of het nog steeds het langste is haha ) Toen was het gezellig met een klein groepje over paarden kletsen. Ook waren er toen meerdere, maar ik denk dat bokt zo exponentieel gegroeit is, dat daarmee ook de huiskamertopics op die manier zijn gegroeid. Tja ik heb er geen last van, maar al die onzinnige berichten als doeggieeeeesss (weet niet of dat ook letterlijk gezegd wordt Bloos ) nemen ook weer bandbreedte in beslag. Weet overigens niet hoe het precies zit, ben euhm niet zo handig met computers. Zolang mensen niet voor bokt meebetalen, denk ik dat je het toch het beste op een of andere manier OF stoppen OF beperkingen stellen.

Je kan moeilijk de moddies met NOG meer werk opstapelen om heel die huiskamer uit te gaan pluizen. (Ja, kan natuurlijk wel, maar denk dat het wel een dagtaak wordt dan *LOL* )

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 02:00

ik heb er geen probleem mee..alleen is het idd lastig dat die topics altijd bij 'nieuwe berichten' staat... Als het mogelijk zou zijn(ken niet veel van computers) zou ik die daar weg laten..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:29

Nashke: daar zijn ze inmiddels uit verdwenen geloof ik.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:49

ergens snap ik besloten topics wel. Ik denk dat bijvoorbeeld oudere bokkers echt niet zitten wachten op 10 jarige breezer-taaltje-pennymeisjes. Of als je met een leuk clubje bent, elkaars leven beetje volgen, qua paarden bijvoorbeeld. En dat er mensen zich maar aan blijven melden, dat je dan ineens met 50 mensen zit. Dan is dat gewoon echt niet meer te volgen, gaat het met een mega tempo, zodat je elke dag 100 blz bij moet lezen, laat staan als je paardennamen of dat soort dingen per persoon wilt onthouden..

Dusja, ik snap de besloten topics ergens wel hoor, maar het gaat net wat te ver om mensen te verbieden in een topic, weg te pesten, negeren, ed...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 03:35

Shadow0 schreef:
Nashke: daar zijn ze inmiddels uit verdwenen geloof ik.

Vreemd genoeg zie ik er heel af en toe nog een tussen staan, maar over het algemeen zijn ze gelukkig verdwenen.
Een super verbetering!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:15

Jippie schreef:
BartVB schreef:
De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoog Scheve mond Als je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag Lachen

Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die zich daar aan stoort. Ik ben van mening dat al die HK topics veel mensen aantrekken die eigenlijk niets over paarden willen posten. Ik vind Bokt echt vervlakt in de afgelopen jaren en dat vindik jammer.

Misschien is het een idee om een heel nieuw forum op te richten met al die onzinnige niet paarden gerelateerde onderwerpen. Dan kun je je op Bokt beperkten tot enkel de paarden gerelateerde onderwerpen.

Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Ik post veel in CB en ENT en dat zijn ook geen paargerelateerde topics maar ik post ook op de paardgerelateerde topics. Ik vind het juist leuk dat er ook andere dingen dan paarden te bespreken zijn want alleen paarden wordt op een gegeven moment ook saai. Ik vind het leuk dat ik op Bokt dingen over paarden kan vinden maar ook dingen wat we in het dagelijkse leven doen. Zo heb ik alles bij elkaar. Ik heb namelijk geen zin om naar een heel ander forum te gaan om over andere dingen dan paarden te praten. Maar even over de HK, ik vind zelf ook dat er ontzettend veel topics lopen daar....ik post er dus eigenlijk helemaal nooit, veel te druk en onoverzichtelijk...ze praten meestal nergens over en ik weet dat dat mag in de HK maar dat is dus niets voor mij...ik zeg liever iets zinnigs. Tong uitsteken Haha! Ik geef toe dat ik wel eens wat post maar heel weinig...veel boeit mij ook gewoon niet...en idd, het Kippenhok rijst ook de pan uit...veel topic lopen al 20 pagina's ofzo...gooi die dan ook de HK in...

Maar goed, echt ergeren aan de HK doe ik niet, want ik kom er gewoon bijna nooit...Nagelbijten / Gniffelen

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:13

Jasper schreef:
Bokt is een paardenforum, dus ik zou zeggen: alleen paardgerelateerde topics in de huiskamer. Er lopen daar een aantal (boomloos, kraamstal e.d). Laat die lekker doorlopen en alle "leutergedoe" (excusez le mot) eruit.

Dit is ipc een best goed idee.
Ik zit op HK eigenlijk alleen maar in het 3 jarige topic, het OO-Seven topic en het fanclub Edward Gal topic.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 09:00

@ Dundijk, mag ik erop wedden dat je ondertussen ook over veel andere dingen slowchat?

Ik zit nu in het huiskamervrees toppic, en volgens de titel gaat het niet over paarden. Toch praten wij enorm veel over paarden en wat erbij hoort. Hoe kan je zien of een toppic over paarden gaat?
Ik denk namelijk best dat er bokkers zijn die hun toppic dan: het haflingertoppic noemen en de eerste pagina over haflingers kletssen en verdergaan over wat jullie nutteloze slowchat noemen. Tja, volgens mij kan HK beter blijven zoals die is...