) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
, weet niet of het nog steeds het langste is haha ) Toen was het gezellig met een klein groepje over paarden kletsen. Ook waren er toen meerdere, maar ik denk dat bokt zo exponentieel gegroeit is, dat daarmee ook de huiskamertopics op die manier zijn gegroeid. Tja ik heb er geen last van, maar al die onzinnige berichten als doeggieeeeesss (weet niet of dat ook letterlijk gezegd wordt
) nemen ook weer bandbreedte in beslag. Weet overigens niet hoe het precies zit, ben euhm niet zo handig met computers. Zolang mensen niet voor bokt meebetalen, denk ik dat je het toch het beste op een of andere manier OF stoppen OF beperkingen stellen.
) Shadow0 schreef:Nashke: daar zijn ze inmiddels uit verdwenen geloof ik.
Jippie schreef:BartVB schreef:De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoogAls je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag
Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die zich daar aan stoort. Ik ben van mening dat al die HK topics veel mensen aantrekken die eigenlijk niets over paarden willen posten. Ik vind Bokt echt vervlakt in de afgelopen jaren en dat vindik jammer.
Misschien is het een idee om een heel nieuw forum op te richten met al die onzinnige niet paarden gerelateerde onderwerpen. Dan kun je je op Bokt beperkten tot enkel de paarden gerelateerde onderwerpen.
Ik geef toe dat ik wel eens wat post maar heel weinig...veel boeit mij ook gewoon niet...en idd, het Kippenhok rijst ook de pan uit...veel topic lopen al 20 pagina's ofzo...gooi die dan ook de HK in...
Jasper schreef:Bokt is een paardenforum, dus ik zou zeggen: alleen paardgerelateerde topics in de huiskamer. Er lopen daar een aantal (boomloos, kraamstal e.d). Laat die lekker doorlopen en alle "leutergedoe" (excusez le mot) eruit.