[Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re: [Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:20

dus iemand die dus niks met paarden heeft is dus niet welkom daar komt het dus op neer ps wel een knol in de famillie
Laatst bijgewerkt door Boemba op 14-09-06 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:25

Nogmaals ik ga toch ook geen sites bezoeken, waar ik helemaal niet over het onderwerp kan meepraten.

Ik heb bv, geen verstand van fotograveren, zal dus ook geen sites daarover bezoeken.

Echter iemand die het erbij heeft als hobby kan natuurlijk zijn vragen stellen..

Ik kan hier op bokt ook niet alle takken van de paardensport, advies geven,

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:26

Boemba schreef:
dus iemand die dus niks met paarden heeft is dus niet welkom daar komt het dus op neer

Zo kun je het natuurlijk ook opvatten. Clown
Als je niets met paarden hebt is dit denk ik niet het juiste forum om te zijn want dit is nu eenmaal een paardenforum. Dan is het logisch dat je op zijn minst ook over paarden praat en interesse in paarden hebt, dat heeft niets met wel of niet welkom te maken.

Zoals al gezegd: ik zou niet weten wat ik op een punnikforum moest zoeken?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:27

En jullie denken niet dat er dan allemaal van die verschrikkelijke irritante oneliners komen?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:28

Helaas denk ik dat wel.
maar hoop dat de term zinnige paardenpost, door de mod's worden gehandhaaft..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:30

Natasja91 schreef:
En jullie denken niet dat er dan allemaal van die verschrikkelijke irritante oneliners komen?

Ik neem aan dat daar wel maatregelen tegen genomen worden.
Op irritante one liners zit niemand te wachten en zoals al gezegd worden die posts gewoon weer van het aantal "nuttige paardenposts" afgetrokken door de moderators.
Uiteindelijk zal ze dat dus niets opbrengen en houdt het vanzelf op.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:55

Ik vind deze regel ook jammer! Eigenlijk hetzelfde als babe, plaats ik ook veel bij uit de kunst en crea bea.. Omdat kunst mij naast paarden ook interesseerd! Ik vind het jammer dat er nu opeens vijfentwintig berichten ergens geplaatst moeten worden, om in een ander topic reacties te kunnen geven. Ik zou niet weten wat ik over iemands rijtechnische foto's bijvoorbeeld zou moeten zeggen! Tegen schaduwaccounts is het natuurlijk een goede oplossing, maar voor de mensen die al lang lid zijn vind ik het wel irritant, je moet toch zelf weten waar je je berichten precies wilt plaatsen? maargoed ieder zijn mening, ik ga nu dan maar hard nog 24 berichten plaatsen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:13

janique schreef:
Ik vind deze regel ook jammer! Eigenlijk hetzelfde als babe, plaats ik ook veel bij uit de kunst en crea bea.. Omdat kunst mij naast paarden ook interesseerd! Ik vind het jammer dat er nu opeens vijfentwintig berichten ergens geplaatst moeten worden, om in een ander topic reacties te kunnen geven. Ik zou niet weten wat ik over iemands rijtechnische foto's bijvoorbeeld zou moeten zeggen! Tegen schaduwaccounts is het natuurlijk een goede oplossing, maar voor de mensen die al lang lid zijn vind ik het wel irritant, je moet toch zelf weten waar je je berichten precies wilt plaatsen? maargoed ieder zijn mening, ik ga nu dan maar hard nog 24 berichten plaatsen.

Tja, dan moet je misschien je heil zoeken op een daar gericht forum.
Dus een fotogravie/crea forum.
Die zullen er toch ook wel zijn!

Bokt is in eerste instantie toch een paardenforum!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:32

Daar heb je ook gelijk in hoor! maar ik vind dat je als paardenliefhebber ook vrij moet zijn om berichten te plaatsen op "uit de kunst" als die mogelijkheid daar toch voor is..Verder heb ik er geen problemen mee, ik ga braaf me berichtjes plaatsen hoor..Tong uitsteken maar daarom vind ik het wel een irritante regel.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:32

Ik vind de regel juist wel heel goed! Van mij zou het minimale aantal postings voor toegang tot bijvoorveeld de Huiskamer best nog wat hoger mogen. Bloos

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:43

Wat mij betreft ook, MissJ!
Minstens 5000 of zo Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:45

Fitzroy schreef:
Wat mij betreft ook, MissJ!
Minstens 5000 of zo Knipoog

Ik heb ook pas een aanvraag ingediend toen ik 150 berichten ofzo had, braaf he? Schijnheilig

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:46

Daar heb je ook gelijk in hoor! maar ik vind dat je als paardenliefhebber ook vrij moet zijn om berichten te plaatsen op "uit de kunst" als die mogelijkheid daar toch voor is..Verder heb ik er geen problemen mee, ik ga braaf me berichtjes plaatsen hoor..Tong uitsteken maar daarom vind ik het wel een irritante regel.

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:48

ehhhh, hoe zit het nu?? ik heb volgens de link geen enkele "nuttige paardenposts" maar ik kom al heel lang op bokt, in de huiskamer enz enz....
ben ik nu dan mijn paardenposts kwijt??

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:57

Blijkbaar heb je niet 25 nuttige paardenposts geplaatst Nagelbijten / Gniffelen

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:59

dat kan niet!! om in de huiskamer te mogen had je minstens 50 posts nodig.....
maar misschien vallen deze inmiddels onder "niet nuttig" Clown

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:46

*LOL*
Wie weet Haha!
Wel heel apart..

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:07

BartVB schreef:
Onder andere in verband met de verscherpte regels voor Schaduw Accounts is het vanaf nu niet meer mogelijk te posten op de niet-paardenforums als je net nieuw bent op Bokt. Je kunt vanaf nu pas op deze forums komen nadat je tenminste 25 nuttige berichten hebt geplaatst op de paarden forums. Je kunt via deze link controleren of je dat inderdaad al gedaan hebt.

Er komt zo ook een link naar dat toegangscript in de melding die je krijgt als je toch probeert te posten.

de IDIOOTSTE regel van heel het spel hier, ik ben hier al maanden aanwezig, ik post doodleuk her en der, ik heb GEEN verstand van paarden, en PLOTS!!

ja plots kan ik nergens meer een berichtje posten!!!
ja echt nergens meer, ik had her en der gezellige gesprekken en discussies die ik graag meevolgde en in meedeed, maar zoals ik al zij.. ik heb geen verstand van paarden, hoe ga jij dan van mij verwachten dat ik 25 nuttige berichten ga moeten posten over die dieren??? als ik er wat ga posten zal het als "spam" gezien worden, en dan verwijderen ze dat... en dan sta ik nog nergens...

kan je niet gewoonweg iedereen die rechten al geven die al langer dan 2 maand op bokt zitten ofzow.. op dit moment toch....

als jullie het flikken om andere dergelijke onderwerpen op deze mannier ontoegankelijk te maken, dan zie je mij hier nietmeer, en ik zal niet de enigste zijn... mooie pesterijen noem ik dit.. gewoonweg discriminatie van de niet paardenkenners die op bokt zitten voor de diverse andere interesante onderwerpen.

Groeten Joël

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:11

joel schreef:
de IDIOOTSTE regel van heel het spel hier, ik ben hier al maanden aanwezig, ik post doodleuk her en der, ik heb GEEN verstand van paarden, en PLOTS!!

ja plots kan ik nergens meer een berichtje posten!!!
ja echt nergens meer, ik had her en der gezellige gesprekken en discussies die ik graag meevolgde en in meedeed, maar zoals ik al zij.. ik heb geen verstand van paarden, hoe ga jij dan van mij verwachten dat ik 25 nuttige berichten ga moeten posten over die dieren??? als ik er wat ga posten zal het als "spam" gezien worden, en dan verwijderen ze dat... en dan sta ik nog nergens...

kan je niet gewoonweg iedereen die rechten al geven die al langer dan 2 maand op bokt zitten ofzow.. op dit moment toch....

als jullie het flikken om andere dergelijke onderwerpen op deze mannier ontoegankelijk te maken, dan zie je mij hier nietmeer, en ik zal niet de enigste zijn... mooie pesterijen noem ik dit.. gewoonweg discriminatie van de niet paardenkenners die op bokt zitten voor de diverse andere interesante onderwerpen.

Groeten Joël

Het is geen spel maar een forum Knipoog

Wat ik me echt afvraag bij dit soort berichten is hoe je in vredesnaam op een paardenforum terecht gekomen bent als je helemaal geen interesse in paarden hebt?
Als je namelijk interesse zou hebben dan zou je ook bol staan met vragen en meer dan genoeg van de benodigde posts hebben.

Ik begrijp uit je profiel dat je hobby fotograveren is, daar zijn toch voldoende forums over?
Waarom perse over je hobby willen praten op een paardenforum, ik ga toch ook niet op een fotoforum over mijn paardenhobby praten?

Dat de paardenliefhebbers die hier al zijn vanwege de paardentopics ook over fotograveren praten kan ik mezelf voorstellen maar ik kan maar niet begrijpen waarom je hier bent als je helemaal niets om paarden geeft en jezelf er ook niet voor wilt interesseren.

En blijkbaar zijn dat best veel mensen gezien de reacties.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:16

Ik heb me altijd al afgevraagd wat mensen die niets met paarden hebben op Bokt moeten. Ja, ik vind het wel een goede regel. Kom op, 25 paardenposts is toch niets? Haha!
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 14-09-06 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:17

Joel; Ik heb wel een paard en ook weinig zinnige posts(lees tot vandaag niet 1).Ik ben nu bezig de schade in te halen.Daar hoef je soms ook geen verstand van paarden voor te hebben ,als er iemand iets medisch vraagt, ze gewoon naar de veearts sturen Knipoog ,dat vind ik n.l. een heel goed zinnig advies Clown .
Ik weet trouwens ook niet of deze regel wel gaat werken iemand die een schaduw account wil hebben zal ook geen moeite hebben even 25 berichtjes te plaatsen.En ik vind deze regel ineens ook heel vervelend.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:18

Ik denk dat het gebruikersaantal nu wel omlaag gaat.
Sorry hoor als dat onaardig klinkt, maar bij sommigen van jullie even gekeken naar jullie berichten.
staat werkelijk geen paardentopic waarop jullie reageren, en het is en blijft een paardenforum.

edit taalfout
Laatst bijgewerkt door Echwel op 14-09-06 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:19

als je niet graag hebt dat fotografen als hobby op dit forum zitten, verwijder dat onderdeel dan maar,
heb je niet graag dichtertjes op een paardenforum.. verwijder dat onderwerp dan maar,

verwijder de hele zooi maar tot je enkel en alleen paardjes over hebt, hoe groot is bokt dan....

ik ben hier terecht gekomen door een vrindin van mij. zij heeft hier wat meer te vertellen op het forum en dus ook interesse in paarden, aangezien zij mij naar hier loodste om diverse foto's te tonen heb ik mij aangemeld om te kunnen reageren, te kunnen posten, te kunnen meepraten, nuttige tips en trucks op te doen en veel meer.

verder ben ik zeer hard aanwezig bij UK, NM, LZP, MW, en op diverse andere onderdelen..
Bokt heeft veel meer te bieden dan enkel paarden...
je trekt ook ander divers publiek aan, wat is het nut er dan van om eerst publiek aan te trekken om ze vervolgens nu doodleuk buiten te sluiten...
Laatst bijgewerkt door joel op 14-09-06 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:21

Echwel schreef:
Ik denk dat het gebruikersaantal nu wel olaag gaat.
Sorry hoor als dat onaardig klinkt, maar bij sommigen van jullie even gekeken naar jullie berichten.
staat werkelijk geen paardentopic waarop jullie reageren, en het is en blijft een paardenforum.

Degene die gewoon overal kunnen posten hebben dan in ieder geval in het verleden meer dan voldoende serieuze "paardenberichten" gepost Knipoog

En als het aantal gebruikers afneemt doordat mensen die niets hebben met paarden weg gaan. kan ik daar persoonlijk echt niet rouwig om zijn.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:21

waarom worden er dan topics geopend als dit puur voor de paarden is klink klare onzin vind ik het en ik ben hier terecht gekomen door iemand met een paard die zelf tot vandaag de dag ook niet had gereageerd in het informatiefe topic