Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemba schreef:dus iemand die dus niks met paarden heeft is dus niet welkom daar komt het dus op neer
Natasja91 schreef:En jullie denken niet dat er dan allemaal van die verschrikkelijke irritante oneliners komen?
janique schreef:Ik vind deze regel ook jammer! Eigenlijk hetzelfde als babe, plaats ik ook veel bij uit de kunst en crea bea.. Omdat kunst mij naast paarden ook interesseerd! Ik vind het jammer dat er nu opeens vijfentwintig berichten ergens geplaatst moeten worden, om in een ander topic reacties te kunnen geven. Ik zou niet weten wat ik over iemands rijtechnische foto's bijvoorbeeld zou moeten zeggen! Tegen schaduwaccounts is het natuurlijk een goede oplossing, maar voor de mensen die al lang lid zijn vind ik het wel irritant, je moet toch zelf weten waar je je berichten precies wilt plaatsen? maargoed ieder zijn mening, ik ga nu dan maar hard nog 24 berichten plaatsen.
Fitzroy schreef:Wat mij betreft ook, MissJ!
Minstens 5000 of zo
BartVB schreef:Onder andere in verband met de verscherpte regels voor Schaduw Accounts is het vanaf nu niet meer mogelijk te posten op de niet-paardenforums als je net nieuw bent op Bokt. Je kunt vanaf nu pas op deze forums komen nadat je tenminste 25 nuttige berichten hebt geplaatst op de paarden forums. Je kunt via deze link controleren of je dat inderdaad al gedaan hebt.
Er komt zo ook een link naar dat toegangscript in de melding die je krijgt als je toch probeert te posten.
joel schreef:de IDIOOTSTE regel van heel het spel hier, ik ben hier al maanden aanwezig, ik post doodleuk her en der, ik heb GEEN verstand van paarden, en PLOTS!!
ja plots kan ik nergens meer een berichtje posten!!!
ja echt nergens meer, ik had her en der gezellige gesprekken en discussies die ik graag meevolgde en in meedeed, maar zoals ik al zij.. ik heb geen verstand van paarden, hoe ga jij dan van mij verwachten dat ik 25 nuttige berichten ga moeten posten over die dieren??? als ik er wat ga posten zal het als "spam" gezien worden, en dan verwijderen ze dat... en dan sta ik nog nergens...
kan je niet gewoonweg iedereen die rechten al geven die al langer dan 2 maand op bokt zitten ofzow.. op dit moment toch....
als jullie het flikken om andere dergelijke onderwerpen op deze mannier ontoegankelijk te maken, dan zie je mij hier nietmeer, en ik zal niet de enigste zijn... mooie pesterijen noem ik dit.. gewoonweg discriminatie van de niet paardenkenners die op bokt zitten voor de diverse andere interesante onderwerpen.
Groeten Joël
Echwel schreef:Ik denk dat het gebruikersaantal nu wel olaag gaat.
Sorry hoor als dat onaardig klinkt, maar bij sommigen van jullie even gekeken naar jullie berichten.
staat werkelijk geen paardentopic waarop jullie reageren, en het is en blijft een paardenforum.