Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Een oproep tot het vinden van getuigen? Moet je daar een mening over hebben?
Lijkt me alleen maar erg goed zoiets op een paardenforum ook even onder de aandacht te brengen. Kans om getuigen te vinden is hier misschien groter dan in de gemiddelde niet-paardenpopulatie...
Dat het topic meteen verzandt in oh wat erg reacties is alleen maar bewijs dat dergelijke nieuwszaken plaatsen om het plaatsen dus inderdaad niks oplevert.
Sjoert schreef:Het zou toch wel geinig zijn wanneer ik op ON en VN mijn mening bij elk nieuwsbericht ga zetten.
Karin schreef:En daarbij staat het bericht van Sjoert op ON.
Op ON en VN geldt wel de verplichting tot bronvermelding (logischerwijs), maar niet de verplichting om een eigen mening toe te voegen. Paardgerelateerd nieuws mag op Bokt gewoon worden doorgegeven zonder dat daar een onderbouwde mening aan toegevoegd hoeft te worden - hoewel die wél zeer op prijs wordt gesteld, gezien het aantal 'oh wat erg'-reacties.
Voor algemeen nieuws geldt de verplichting wél, met de bedoeling een discussie aan te zwengelen. Er zijn tenslotte al genoeg algemene nieuwssites en Bokt is daarvoor geen doorgeefluik, zoals eerder gezegd.
Karin schreef:Armaris:Karin schreef:En daarbij staat het bericht van Sjoert op ON.
Op ON en VN geldt wel de verplichting tot bronvermelding (logischerwijs), maar niet de verplichting om een eigen mening toe te voegen. Paardgerelateerd nieuws mag op Bokt gewoon worden doorgegeven zonder dat daar een onderbouwde mening aan toegevoegd hoeft te worden - hoewel die wél zeer op prijs wordt gesteld, gezien het aantal 'oh wat erg'-reacties.
Voor algemeen nieuws geldt de verplichting wél, met de bedoeling een discussie aan te zwengelen. Er zijn tenslotte al genoeg algemene nieuwssites en Bokt is daarvoor geen doorgeefluik, zoals eerder gezegd.
Maar je kunt natuurlijk ook alleen lezen wat je wilt lezen.
Karin schreef:Als een bepaalde regel daar niet geldt, dan hoeft-ie er toch ook niet bij te staan?
griebels schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik Bokt ook steeds minder leuk begin te vinden. Steeds meer regeltjes en do's en dont's...
Voorbeeld: het arabische forum (dus niet hier op bokt) is ook al zo. Je kunt niets meer zeggen of je krijgt er een opmerking over van de mod.
Mijn mening: laat mensen gewoon openen en plaatsen wat ze zelf willen en grijp pas in als het uit de hand loopt. Hebben jullie mod's het ook een stuk rustiger en is het voor de bokkers weer een interessant forum.
Ik word gek van al die regeltjes overal
griebels schreef:Ik heb zelf geen problemen met de mods hoor, maar ik merk gewoon dat bokken steeds minder wordt. Steeds minder bekenden zie ik online op bokt...
Vragen mods zich niet af hoe dat komt?
griebels schreef:Over OW's heb ik het persoonlijk niet. Ik zie er niet zoveel voorbij komen, maar ik lees vaak zat dat ze in mijn ogen onterecht zijn uitgedeeld, of dat waar is
Maar ik word echt gek van al die onzinnige regels. Je kunt niet eens meer boe of bah zeggen of er komt al commentaar op van mod's...
Laat mensen lekker discussieren, degene die er geen zin in hebben zoeken wel een ander topic op
Armaris schreef:griebels schreef:Over OW's heb ik het persoonlijk niet. Ik zie er niet zoveel voorbij komen, maar ik lees vaak zat dat ze in mijn ogen onterecht zijn uitgedeeld, of dat waar is
Maar ik word echt gek van al die onzinnige regels. Je kunt niet eens meer boe of bah zeggen of er komt al commentaar op van mod's...
Laat mensen lekker discussieren, degene die er geen zin in hebben zoeken wel een ander topic op
Inderdaad!! Met name het bewuste topic van ene Bas...
griebels schreef:Over OW's heb ik het persoonlijk niet. Ik zie er niet zoveel voorbij komen, maar ik lees vaak zat dat ze in mijn ogen onterecht zijn uitgedeeld, of dat waar is
Ylana schreef:Discussieren kan ook wel, tót een bepaalde hoogte.
Ik heb genoeg topic's gezien die goede, gezonde discussies bevatten
Maar vaak komt na het discussieren de ruzies wanneer het niet gewonnen kan worden van de ander.
Zogenaamd wordt er niet open gestaan voor een andere mening, en wat krijg je dan...
De één probeert de ander nog verder en nog harder de grond in te boren.
Kijk maar naar enkele topic's. Daar wisten sommige ook niet wanneer ze moesten ophouden, en gingen ze ook in mijn ogen té ver.
En ik geloof nog steeds dat dát niet de bedoeling van bokt is..., wel...?!?