Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:Ik laat het hierbij, het kost tijdIk heb gezegd wat ik wilde en daarmee is niet mijn doel anderen over te halen ook zo te denken. Iedereen heeft gevoel voor wat goed en niet goed is, ik zou zeggen gebruik het, je wordt behandeld zoals je zelf wilt.
Sundancer schreef:Gleiche Brüder, gleiche Kappen.....
Oftewel, iedereen moet gelijk behandeld worden....
Sundancer schreef:Sorry Karl dat ik dit zeg, maar ik denk dat Billy al wat langer op bokt zit als jou. (Jij zit er vanaf 06-08-05 02:43) bijna een jaar. Je hebt ook niet al het gerommel meegekregen...
Ik begrijp de reactie van Billy zeer goed
Sundancer schreef:Karl, ook vele dingen zijn in de doofpot terrecht gekomen, kijk volgend jaar maar eens naar deze kwestie...dan zie je er bijna niets van terug.
Karl66 schreef:Kwestie van tussen de regels kunnen lezen en op andere fora ook nog het nodige mee krijgen. Ik wil niet zeggen dat ik alles weet wat er op bokt gebeurd is, maar dat zal denk ik voor alle users gelden. Niemand leest in elk topic mee en bijna niemand is in alle subfora actief.
BartVB schreef:Jeetje Sundancer. Weer goed op dreef met je FUD campagne?We hebben echt geen blik censuurmods ofzo in een kelder zitten die een paar maanden na dato topics verplaatsen naar een doofpot forum ofzo... Als er topics worden verwijderd dan is dat of op het moment dat iets compleet uit de hand gelopen is of nadat we een verzoek tot verwijdering hebben gekregen (maar dat soort verzoeken wordt maar zeer zelden gehonereerd).