Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Juist, dat bedoel ik
Ik heb een rottijd achter de rug gehad met mijn ex, oftewel Jeweetwelwie. En ik vind het dan erg min dat buitenstaanders hierover gaan vallen, terwijl ze niet eens weten over wie het gaat en wat het me gedaan heeft.
Quellian schreef:Juist, dat bedoel ik
Ik heb een rottijd achter de rug gehad met mijn ex, oftewel Jeweetwelwie. En ik vind het dan erg min dat buitenstaanders hierover gaan vallen, terwijl ze niet eens weten over wie het gaat en wat het me gedaan heeft.
Citaat:Het negatief bespreken van Bokkers die niet deelnemen aan desbetreffende topic is ook niet gewenst evenals het 'elkaar oproepen te gaan rellen in een bepaald topic'. Al deze zaken worden direct met een OW bestraft. # Tenslotte nog even dit: je bent welkom in de HK als je minimaal 50 (inhoudelijke) posts hebt geplaatst op de specifieke paardenfora (dit is het eerste tabblad 'informatief'). Deze regel is er om te voorkomen dat mensen alleen maar op Bokt komen ‘omdat daar zo’n gezellig kletsforum is’.
oestinja schreef:Quellian schreef:Juist, dat bedoel ik
Zou je alsjeblieft weer on topic willen gaan? Ik begrijp dat dit soort dingen erg ingrijpend kunnen zijn in iemands leven maar daar gaat deze discussie niet over. Zie nogmaals mijn beginpost. Dank.
slimmerik schreef:Ik denk dat we nu maar aan het moderator team over moeten laten om te beslissen of dit kan.......zoals de titel zegt !!
Citaat:Ik heb een voorstel aan de Karletters:
Dat ene zinnetje van jeweetwelwie moet eruit. Iedereen kan zich daar over aangesproken voelen en misschien ook niet onterecht gezien jullie vijandige houding hier. Zoiets mag m.i. helemaal niet..... Verzoek een mod omdat eruit te halen en klaar is kees....
oestinja schreef:Citaat:Ik heb een voorstel aan de Karletters:
Dat ene zinnetje van jeweetwelwie moet eruit. Iedereen kan zich daar over aangesproken voelen en misschien ook niet onterecht gezien jullie vijandige houding hier. Zoiets mag m.i. helemaal niet..... Verzoek een mod omdat eruit te halen en klaar is kees....
Ik zet het hier ook nog maar een keer neer, mochten jullie er overheen lezen...
oestinja schreef:Quellian, deze discussie is nog niet ten einde, jij kunt nu wel gaan roepen dat er een slotje op moet worden gezet maar je kunt er ook voor kiezen om hier maar niet meer te gaan lezen, mocht je het te confronterend vinden.
oestinja schreef:Ik heb nooit gezegd dat je een huppeldel bent, ik heb overigens voor jouw informatie, even getemt want je gaat nu wel erg ver met beledigen en laster verspreiden over andere mensen.
oestinja schreef:Wendy15 schreef:Vrij apart idd. Pb anders eens een mod..
Dat heb ik al een keer gedaan, maar geen reactie mogen ontvangen helaas....
Citaat:
Avond! Wat een gezeliigheid! Speciaal een topic voor ons geopend! Wat een eer zeg!!
Grietzz schreef:Oestinja,
mag ik vragen waarom je precies nu over dit topic heen moet vallen? Eerst kom je het topic in om het vol te spammen, daar geven wij geen reactie op, want ja dan hebben wij het straks gedaan! De moddies komen waarschuwen dat dit niet de bedoeling is en wij geven aan geen nieuwe mensen te willen als het op deze maniet moet.
Is dit nu dus maar een manier om het topic volledig onderuit te halen? Laat ons lekker kletsen in dat topic en zoek een ander topic waar je gezellig met anderen kan kletsen.
Maar goed, op dit antwoord zit je natuurlijk niet te wachten, want jij wilt persee die regel eruit hebben.
We wachten rustig af op de mods en een vriendelijk verzoek van mijn kant; laat ons dan lekker met rust.