Kan dit zomaar op Bokt?????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: Kan dit zomaar op Bokt?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:03

Mee eens sjiet...
Heb het dan niet direct meegemaakt maar toch.
Bovendien zijn er in elk hk topic wel zo'n beetje regels.
Of nou ja,regels...beleefdheden.
Zoals jezelf voorstellen.
En als iemand voor jou net een verhaal verteld van haar vader die overleden is (om maar een voorbeeld te noemen...)
open je je volgende post niet met:
'Ohja...en mijn pony was toch zó vervelend vandaag!'

Het zijn geen vastgestelde regels,maar wel beleefdheden die op prijs worden gesteld.Toch?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:04

Quellian schreef:
Juist, dat bedoel ik Knipoog

Ik heb een rottijd achter de rug gehad met mijn ex, oftewel Jeweetwelwie. En ik vind het dan erg min dat buitenstaanders hierover gaan vallen, terwijl ze niet eens weten over wie het gaat en wat het me gedaan heeft.

Inderdaad..

JeWeetWelWie.. Hmmz het doet me wel aan Harry Potter denken Knipoog
Sorry.. Ik liet me even gaan..

Maar goed, Quellian.. Ik weet niet wat ie je heeft misdaan..
Het zal wel zodanig zijn dat je hem inderdaad wel kan killen..
Hoef het ook niet weten, dan moet ik 2 topics terug lezen..
Maar toch nog sterkte ermee..

Inderdaad Turbo.. Helemaal mee eens!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:04

Quellian schreef:

Ik heb een rottijd achter de rug gehad met mijn ex, oftewel Jeweetwelwie. En ik vind het dan erg min dat buitenstaanders hierover gaan vallen, terwijl ze niet eens weten over wie het gaat en wat het me gedaan heeft.

Zou je alsjeblieft weer on topic willen gaan? Ik begrijp dat dit soort dingen erg ingrijpend kunnen zijn in iemands leven maar daar gaat deze discussie niet over. Zie nogmaals mijn beginpost. Dank.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:06

Ik heb een voorstel aan de Karletters:
Dat ene zinnetje van jeweetwelwie moet eruit. Iedereen kan zich daar over aangesproken voelen en misschien ook niet onterecht gezien jullie vijandige houding hier. Zoiets mag m.i. helemaal niet..... Verzoek een mod omdat eruit te halen en klaar is kees....

Citaat:
Het negatief bespreken van Bokkers die niet deelnemen aan desbetreffende topic is ook niet gewenst evenals het 'elkaar oproepen te gaan rellen in een bepaald topic'. Al deze zaken worden direct met een OW bestraft. # Tenslotte nog even dit: je bent welkom in de HK als je minimaal 50 (inhoudelijke) posts hebt geplaatst op de specifieke paardenfora (dit is het eerste tabblad 'informatief'). Deze regel is er om te voorkomen dat mensen alleen maar op Bokt komen ‘omdat daar zo’n gezellig kletsforum is’.

En voorts vind ik het niet kunnen dat iemand hier zo over de TS praat over leeftijd en weet ik het al niet meer (persoonlijk aanvallen is verboden!).....daar is de pm voor. Ook de inhoud van pm's bespreken hier is not done.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 22-07-06 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

jolijneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:10

ik zit nog niet zo lang op bokt,
en van dit topic snap ik zo weining, vooral door bepaalde afkortingen

wat betekend HK
en moddie?
en OW

en nog iets, bokt is toch een openbaar forum? waarom moet je dan toegelaten worden in een topic?
kan je dan niet gewoon op msn ofzo kletsen met elkaar? en dit een forum houden waar IEDEREEN zijn mening kan geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:12

oestinja schreef:
Quellian schreef:

Zou je alsjeblieft weer on topic willen gaan? Ik begrijp dat dit soort dingen erg ingrijpend kunnen zijn in iemands leven maar daar gaat deze discussie niet over. Zie nogmaals mijn beginpost. Dank.

En daar gaat het nu juist wèl over!
Jij valt over de "regels" die toen gesteld zijn, maar die waren gemaakt naar aanleiding van die rottijd. Dat die regels twee topics later nog vermeld worden heeft imo geen andere waarde dan: jongens, zo is het begonnen...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:18

slimmerik schreef:
Ik denk dat we nu maar aan het moderator team over moeten laten om te beslissen of dit kan.......zoals de titel zegt !!

Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:18

Citaat:
Dat ene zinnetje van jeweetwelwie moet eruit. Iedereen kan zich daar over aangesproken voelen en misschien ook niet onterecht gezien jullie vijandige houding hier. Zoiets mag m.i. helemaal niet..... Verzoek een mod omdat eruit te halen en klaar is kees....

Ik zet het hier ook nog maar een keer neer, mochten jullie er overheen lezen...
Laatst bijgewerkt door oestinja op 22-07-06 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:18

Ow, maar mijn ex is geen bokker meer hoor Lachen En hij is op de hoogte van het topic, geen problemen dus Lachen

Gewoon weg blijven uit ons HK topic, hier een slotje op, stoppen met Pben en we vergeten het weer Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:22

oestinja schreef:
Citaat:

Ik zet het hier ook nog maar een keer neer, mochten jullie er overheen lezen...

Nee hoor, we doen er niemand kwaad mee Lachen
Als er wel moeilijk gedaan zou worden door mods, dan zou ik mijn ex wel even laten reageren. Maak je niet druk Oestinja, alles komt goed Ach gut

Maar ik ga dit topic laten voor wat het is. Het lijkt me heel duidelijk dat je op basis van een hersenspinsel een topic hebt geopend. Alleen wil je niet zien dat je voor aap staat.

Veel plezier hier nog! Kusje

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:25

Quellian, deze discussie is nog niet ten einde, jij kunt nu wel gaan roepen dat er een slotje op moet worden gezet maar je kunt er ook voor kiezen om hier maar niet meer te gaan lezen, mocht je het te confronterend vinden.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:30

oestinja schreef:
Quellian, deze discussie is nog niet ten einde, jij kunt nu wel gaan roepen dat er een slotje op moet worden gezet maar je kunt er ook voor kiezen om hier maar niet meer te gaan lezen, mocht je het te confronterend vinden.

Laatste reactie: het is voor mij niet confronterend hoor Lachen Alleen probeer ik je te waarschuwen dat je jezelf zo voor schut zet.

Dus ja, zeker wel tijd voor een slotje, aangezien dit topic nergens over gaat. Je wilde weten wie Jeweetwelwie is, dat weet je nu, dus klaar Lachen

Doeidoei!

Oh trouwens, Pben hoeft niet meer, helemaal niet meer. En ja, ik ben een huppeldel, zoals jij mij zo mooi weet te noemen Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:34

Ik heb nooit gezegd dat je een huppeldel bent, ik heb overigens voor jouw informatie, even getemt want je gaat nu wel erg ver met beledigen en laster verspreiden over andere mensen.

Ik ben niet degene die zichzelf voor schut zet, ik had gewoon een opmerking, nee, beter gezegd een aanmerking, en dat jij nu deze hele discussie op jezelf hebt weten te betrekken is niet mijn ding. Ik blijf erbij dat aantijgingen zoals jullie PUNT 6 not-done zijn, wie of wat je er ook mee bedoelt.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:37

Ach persoonlijk vind ik het not done om te zeggen dat je weet over wie het gaat, waarmee je een totaal andere persoon bedoelde en dat je ook nog opmerkte dat het niet als grapje bedoeld was.

Maar persoonlijk vind ik het te warm me daar druk over te maken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:38

oestinja schreef:
Ik heb nooit gezegd dat je een huppeldel bent, ik heb overigens voor jouw informatie, even getemt want je gaat nu wel erg ver met beledigen en laster verspreiden over andere mensen.

Laster? Jij noemt mij zo en ik heb het gedaan? Wie beledigt nu wie? Voor de duidelijkheid: je hebt het niet rechtstreeks aan mij gePBt dat ik een huppeldel ben, wel aan een dinnetje. Weet zelf nog n.a.v. wel topic het was.

Ik ga me hier echt niet meer toe verlagen. Normaal zou ik zeggen 'als je nog wat te melden hebt, dan PB je maar', maar dit gaat voor jou niet op.

I rest my case. En ik tem nog een keer.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:38

Hmmm.. op zich had de TS ook wel gewoon een mod kunnen pb'en met de vraag wat wij er van vonden. Dan was de discussie die hier gevoerd wordt nu iig niet geweest.

Willen jullie zo vriendelijk zijn om de persoonlijke opmerkingen verder achterwege te laten?
Ik ga bovenstaande allemaal even in de groep gooien bij de andere mods.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:40

Sjoert:

oestinja schreef:
Wendy15 schreef:
Vrij apart idd. Pb anders eens een mod..

Dat heb ik al een keer gedaan, maar geen reactie mogen ontvangen helaas....

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:42

Prima Slimmerik, heb ik ook nog weinig over gelezen op het modforum.
Kan best zijn dat een andere het nu juist te druk heeft om zich hier mee bezig te houden. Lachen

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:59

Oestinja,
mag ik vragen waarom je precies nu over dit topic heen moet vallen? Eerst kom je het topic in om het vol te spammen, daar geven wij geen reactie op, want ja dan hebben wij het straks gedaan! De moddies komen waarschuwen dat dit niet de bedoeling is en wij geven aan geen nieuwe mensen te willen als het op deze maniet moet.
Is dit nu dus maar een manier om het topic volledig onderuit te halen? Laat ons lekker kletsen in dat topic en zoek een ander topic waar je gezellig met anderen kan kletsen.
Maar goed, op dit antwoord zit je natuurlijk niet te wachten, want jij wilt persee die regel eruit hebben.
We wachten rustig af op de mods en een vriendelijk verzoek van mijn kant; laat ons dan lekker met rust. Lachen

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:00

Citaat:

Avond! Wat een gezeliigheid! Speciaal een topic voor ons geopend! Wat een eer zeg!!

Even voor de duidelijkheid dames en heer, omdat ik niet in jullie huiskamer mag zet ik het hier even neer voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen, dit topic is niet voor en over jullie geopend maar over PUNT 6 VAN DE TOELATINGSEISEN van jullie topic. Het gaat niet over personen uit jullie HK maar ik schets slechts even de situatie.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:01

Grietzz schreef:
Oestinja,
mag ik vragen waarom je precies nu over dit topic heen moet vallen? Eerst kom je het topic in om het vol te spammen, daar geven wij geen reactie op, want ja dan hebben wij het straks gedaan! De moddies komen waarschuwen dat dit niet de bedoeling is en wij geven aan geen nieuwe mensen te willen als het op deze maniet moet.
Is dit nu dus maar een manier om het topic volledig onderuit te halen? Laat ons lekker kletsen in dat topic en zoek een ander topic waar je gezellig met anderen kan kletsen.
Maar goed, op dit antwoord zit je natuurlijk niet te wachten, want jij wilt persee die regel eruit hebben.
We wachten rustig af op de mods en een vriendelijk verzoek van mijn kant; laat ons dan lekker met rust. Lachen

Zoals al eerder vermeldt: Als je persoonlijk wordt doe dat dan op MSN of PB elkaar plat maar niet hier op bokt waar alles openbaar is....

Ben benieuwd wie er nog meer hier komen uit dat topic

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:08

Ik zie dit niet als aanvallend, eerder als ophelderend en als een vriendelijk verzoek. Maar goed, als de mods het aanvallend vinden zal ik het verwijderen. Lachen

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 19:09

Nu heb je tweeërlei antwoord, Grietz, ik hoop dat het nu duidelijk is.

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:10

Ik wacht rustig af. Lachen

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:18

Waar een mens zich al niet druk over kan maken....Sorry Ts, ik ken je verder niet en ben ook niet lid maar vind persoonlijk dat dit topic toch wel iets vergezocht is. Je weet nu wie jeweetwelwie is, klaar toch! Ik begrijp ook wel dat mensen uit dat hk-topic niet steeds nieuwe mensen erbij willen hebben. Geeft toch niets? Begin je zoals eerder gezegd een nieuw topic of sluit je je aan bij een andere.